Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-10, 12:15
  #1
Medlem
b1gb0sss avatar
Hej har legat on nu ett år ungefär på ca 750mg ew, har kanske på detta år kunnat köra ben 10ggr och då uppskattar jag uppåt. Har testat sharklab,diamond pharma,nordic pharma,inshapelab 250/333,galenika och på alla teston har jag fått samma problem.

När jag sticker i benet får jag en sån sjuk smärta, mitt första stick låg jag i sängen 1vecka utan att ens ta ett steg frammåt sant, efter det har det bara fortsatt får hoppa kryckor 3-4 dagar efter stick i benet sen kan jag börja halta smärtan försvinner ungefär efter 1vecka eller mer. Är undertiden varm och hård som satan på injectstället men det försvinner sedan. Gjort så många stick att jag testat alla olika tekniker överallt på benet inget funkar.

När jag sticker i röven då kan jag iaf röra mig frammåt men jag får en bula som e sjukt stor ibland syns den ut från mjukisbrallor nästan. Efter 1vecka e bulan inte ens helt återställd.

Har senaste 4månaderna även fått feber efter nästan varje stick även fast jag testot 3olika testo jävligt skumt detta asså någon som har en aning vad felet kan vara, har kört tren a 100mg eod fick aldrig ont av ett enda stick...

Gör alltid rent, sticker med blå nål 30mm testat 25mm också ingen skillnad.
Citera
2012-02-10, 12:45
  #2
Medlem
Zeb666s avatar
Har haft liknande problem. Men det gällde bara TM Pharma Testo P (Jet). Sjuk smärta som satt i 5-6 dagar, denna smärta minskade aldrig med tiden vilket tex Decan (TM) gör. Satte ett stick i axeln och kunde inte träna på 2 veckor! TMs Testo E var inga problem alls liksom TMs Susta. Misstänker att det är något lösningsämne som används i snabb tesot som är boven. De som är känsliga mot detta ämne får sjuka smärtor medan andra inte känner nånting alls.
Citera
2012-02-10, 13:24
  #3
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1gb0ss
Hej har legat on nu ett år ungefär på ca 750mg ew, har kanske på detta år kunnat köra ben 10ggr och då uppskattar jag uppåt. Har testat sharklab,diamond pharma,nordic pharma,inshapelab 250/333,galenika och på alla teston har jag fått samma problem.

När jag sticker i benet får jag en sån sjuk smärta, mitt första stick låg jag i sängen 1vecka utan att ens ta ett steg frammåt sant, efter det har det bara fortsatt får hoppa kryckor 3-4 dagar efter stick i benet sen kan jag börja halta smärtan försvinner ungefär efter 1vecka eller mer. Är undertiden varm och hård som satan på injectstället men det försvinner sedan. Gjort så många stick att jag testat alla olika tekniker överallt på benet inget funkar.

När jag sticker i röven då kan jag iaf röra mig frammåt men jag får en bula som e sjukt stor ibland syns den ut från mjukisbrallor nästan. Efter 1vecka e bulan inte ens helt återställd.

Har senaste 4månaderna även fått feber efter nästan varje stick även fast jag testot 3olika testo jävligt skumt detta asså någon som har en aning vad felet kan vara, har kört tren a 100mg eod fick aldrig ont av ett enda stick...

Gör alltid rent, sticker med blå nål 30mm testat 25mm också ingen skillnad.

du erkänner alltså att du är f12 största discobyggare?

hade jag inte kunnat träna ben 10ggr/år hade jag inte fortsatt trycka konstant i benen

vad ditt problem är vet jag inte. men börja sätt i bröst axlar oxå. men just det ja du va ju discobyggaren nr1
Citera
2012-02-10, 13:34
  #4
Medlem
b1gb0sss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
du erkänner alltså att du är f12 största discobyggare?

hade jag inte kunnat träna ben 10ggr/år hade jag inte fortsatt trycka konstant i benen

vad ditt problem är vet jag inte. men börja sätt i bröst axlar oxå. men just det ja du va ju discobyggaren nr1

Vilken pajjas

Att jag ens försvarar mig skämms jag över. Mina ben är inte speciellt dåliga då jag byggt dom under hela min ungdomstid och innan jag börja preppa, men nu har dom stått stilla 1år. Får jag såhär ont i ben/röv kan du väll lista ut med din inavlade hjärna att axlar+bröst gör 10ggr ondare att sätta i... Har under denna tid haft förhoppningar att nästa stick ja då gör de inte ont, detta testo funkar, jag testar denna teknik istället, jag delar upp sticken. Tiden går fort och inget funkar... Tränar för att må bra och ja, jag bryr mig mycket mer om en fin överkopp än underkropp.

Vad ville du få ut av ditt inlägg tönt.
Citera
2012-02-10, 13:51
  #5
Medlem
itsasins avatar
Du kan ju iaf prova sätta i nån annan muskel, axeln t.ex. Inte säkert att du får lika ont där som i benet. Jag känner inget i axlarna om det inte är EO i oljan. Men i biceps får jag alltid enorm injectsmärta, så det har jag lagt ner.

Överväg att byta ställe några veckor iaf, ge det en chans. Trist att fortsätta sticka i benen om du vet att du inte kan träna dom sen.
Citera
2012-02-10, 13:56
  #6
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1gb0ss
Hej har legat on nu ett år ungefär på ca 750mg ew, har kanske på detta år kunnat köra ben 10ggr och då uppskattar jag uppåt. Har testat sharklab,diamond pharma,nordic pharma,inshapelab 250/333,galenika och på alla teston har jag fått samma problem.

När jag sticker i benet får jag en sån sjuk smärta, mitt första stick låg jag i sängen 1vecka utan att ens ta ett steg frammåt sant, efter det har det bara fortsatt får hoppa kryckor 3-4 dagar efter stick i benet sen kan jag börja halta smärtan försvinner ungefär efter 1vecka eller mer. Är undertiden varm och hård som satan på injectstället men det försvinner sedan. Gjort så många stick att jag testat alla olika tekniker överallt på benet inget funkar.

När jag sticker i röven då kan jag iaf röra mig frammåt men jag får en bula som e sjukt stor ibland syns den ut från mjukisbrallor nästan. Efter 1vecka e bulan inte ens helt återställd.

Har senaste 4månaderna även fått feber efter nästan varje stick även fast jag testot 3olika testo jävligt skumt detta asså någon som har en aning vad felet kan vara, har kört tren a 100mg eod fick aldrig ont av ett enda stick...

Gör alltid rent, sticker med blå nål 30mm testat 25mm också ingen skillnad.
Men vad är problemet med 3cc i veckan, sätt i röven då så slipper du få ont i dina tandpetare....
Citera
2012-02-10, 14:11
  #7
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1gb0ss
Vilken pajjas

Att jag ens försvarar mig skämms jag över. Mina ben är inte speciellt dåliga då jag byggt dom under hela min ungdomstid och innan jag börja preppa, men nu har dom stått stilla 1år. Får jag såhär ont i ben/röv kan du väll lista ut med din inavlade hjärna att axlar+bröst gör 10ggr ondare att sätta i... Har under denna tid haft förhoppningar att nästa stick ja då gör de inte ont, detta testo funkar, jag testar denna teknik istället, jag delar upp sticken. Tiden går fort och inget funkar... Tränar för att må bra och ja, jag bryr mig mycket mer om en fin överkopp än underkropp.

Vad ville du få ut av ditt inlägg tönt.

ja o visst är det jobbit om du inte skulle kunna träna axlar på 2mån.... disco janne har talat.

o btw är det inte säkert du skulle få ont i axlarna som du får i benen.
stora starka killen får lite ont i benen.. ja jösses
Citera
2012-02-10, 15:27
  #8
Medlem
Eisbrechers avatar
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Din kraftiga reaktion är märklig. Det enda rådet jag kan ge dig är att pröva ytterligare muskler att injicera. Exempelvis vader och lats. Lider med dig.
Citera
2012-02-10, 15:41
  #9
Medlem
b1gb0sss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Du kan ju iaf prova sätta i nån annan muskel, axeln t.ex. Inte säkert att du får lika ont där som i benet. Jag känner inget i axlarna om det inte är EO i oljan. Men i biceps får jag alltid enorm injectsmärta, så det har jag lagt ner.

Överväg att byta ställe några veckor iaf, ge det en chans. Trist att fortsätta sticka i benen om du vet att du inte kan träna dom sen.

Just nu e mitt enda val att sticka i röven då jag behöver både ben och överkopp i mitt jobb dagligen... Men att knappt kunna sitta ner och ha en 3skinkor e inte spec kul.

Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Men vad är problemet med 3cc i veckan, sätt i röven då så slipper du få ont i dina tandpetare....


Herregud hur gammal e du, tandpetare vad fan vet du? ganska säker på att hela du e en tandpetare som letar folk att hacka på för du e så missnöjd med din egen kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ja o visst är det jobbit om du inte skulle kunna träna axlar på 2mån.... disco janne har talat.

o btw är det inte säkert du skulle få ont i axlarna som du får i benen.
stora starka killen får lite ont i benen.. ja jösses

Pajjas ännu en gång men det har man sett i dina tidigare inlägg rätt säker på att du e en pojkvasker som e så osäker på dig själv o bor hemma hos mor o far som gör allt för dig.
Citera
2012-02-10, 15:55
  #10
Medlem
poynts avatar
zeus o badboy skärp er, vad är era problem? TS frågar om hjälp o ni trycker ner honom?för att? lägg ner...

TS: Lider med dig.. har själv fått en fet jävla bula på benet nu utav galenika vilket jag aldrig har fått innan. Smärtan är samma som de andra oljorna jag testat dock.
Citera
2012-02-10, 17:43
  #11
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag vet vad du menar, jag har samma problem. Det skulle lika gärna kunna vara jag som skrev tråden.

Men vissa oljor kan jag köra utan att de gör ont tex omega som dinp hade. Av TM svullnade mitt lår helt sjukt mycket, det ökade flera Cm i omkrets och jag kunde knappt sova på en vecka för så fort jag rörde mig vaknade jag av att de gjorde sjukt ont.

Ibland undrar man om det är värt den där jävla smärtan.,
Citera
2012-02-10, 17:57
  #12
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag vet vad du menar, jag har samma problem. Det skulle lika gärna kunna vara jag som skrev tråden.

Men vissa oljor kan jag köra utan att de gör ont tex omega som dinp hade. Av TM svullnade mitt lår helt sjukt mycket, det ökade flera Cm i omkrets och jag kunde knappt sova på en vecka för så fort jag rörde mig vaknade jag av att de gjorde sjukt ont.

Ibland undrar man om det är värt den där jävla smärtan.,

Jag tycker det verkar som om det är så i början sen vänjer kroppen sig vid det, har satt i röven i snart 1,5år konstant och numera märker jag inget.
Bästa testot är Galenika både i effekt och vad gäller smärta/bula enligt mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback