Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-10, 11:04
  #1
Medlem
visa-resultats avatar
Tänkte ta en paus från jobb och vänner under min førsta kur før att kunna ge det maximalt utan någon som helst distraktion.

1. Tid før att träna 1-2ggr/dagen
2. Tid før att skøta kosten 100%
3. Tid før att skota vilan och sømnen (8-10h)

4. Billigare levnadsførhållande
5. Sol, bad och härligt!

är det någon som har erfarenheter om att kura i Thailand? Boende, Gym, AAS(testo-E + deca)?

kan ju dra en beställning via nätet men känner någon till hur frakten ser ut till Thailand?
Citera
2012-02-10, 11:15
  #2
Medlem
Mig veterligen går man bara in på valfritt apotek och handlar vad man vill ha
Citera
2012-02-10, 11:16
  #3
Medlem
Personligen hade jag ju köpt Testo E på apoteken i Thailand. Deca vet jag inte om det finns, men det gör det säkerligen det också.

mvh
Citera
2012-02-10, 11:47
  #4
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visa-resultat
är det någon som har erfarenheter om att kura i Thailand? Boende, Gym, AAS(testo-E + deca)?
Finns redan en tråd om detta. Gymmen är få och de flesta kassa. AAS finns på mer eller mindre alla apotek. Ett tips är att åka runt och kolla priser för det kan skilja ganska mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av visa-resultat
kan ju dra en beställning via nätet men känner någon till hur frakten ser ut till Thailand?
Bästell ej utrikes. Särkilt inte från Thailand!
Citera
2012-02-13, 12:28
  #5
Medlem
visa-resultats avatar
fanns det inte bra trådar här på FB, all information dvs prepps??? Jag vill läsa på før att kunna välja vilket prepp som kan passa bäst før mig! Jag är såld på att dra en andra kur med testo-e + deca
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback