2008-07-21, 23:29
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Stod i Aftonbladets papperstidning att en medelålders man fingerpullat henne
Det var övergreppet. Otäckt iofs. Bara tanken på ett par flottiga spaggefingrar i fittan är ett övergrepp i sig.
Ha ha, där fick hon så hon teg.

Men det var ju bra för henne, för hon fick ju en anledning att hora ut sig i kvällsblaskorna och tjäna en slant.
Citera
2008-07-21, 23:30
Moderator
Dr Kings avatar
Jag har aldrig förstått mig på "fenomenet" Blondinbella och aldrig läst hennes blogg. Nu tänkte jag dock att jag måste kolla upp vad det var i alla fall och såg då hur det hela började för 3 år sedan då en 14-årig Bella gjorde inlägget om Porrmiddagen där killarna söp henne full och betalade för att hon skulle strippa.

http://www.blondinbella.se/2005/october/index.aspx
Citera
2008-07-21, 23:31
Bannlyst
Citat:
Det var övergreppet. Otäckt iofs. Bara tanken på ett par flottiga spaggefingrar i fittan är ett övergrepp i sig.

Vet inte vad som hänt men jag hoppas verkligen hon vet skillnaden mellan ett finger i fittan och en kuk i analen. Hur man ens får upp fingret i fittan i mer än en sekund förstår jag inte. Om han inte låg över henne och tvinga ner henne på mage!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Ha ha, där fick hon så hon teg.

Men det var ju bra för henne, för hon fick ju en anledning att hora ut sig i kvällsblaskorna och tjäna en slant.
Och en gratis fingerpullning
Citera
Medlem
Citat:

Hur kan man låta en man få fingerpulla än, man bör väl göra mostånd när fingret/handen närmar sig in under kjolen?
Citera
2008-07-21, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Vet inte vad som hänt men jag hoppas verkligen hon vet skillnaden mellan ett finger i fittan och en kuk i analen. Hur man ens får upp fingret i fittan i mer än en sekund förstår jag inte. Om han inte låg över henne och tvinga ner henne på mage!
Mjo det är nog ganska lätt. Hur många gånger har man inte praktiserat detta på diverse nattklubbar eller ute med flickvännen på shopping. Med en enkel string är det liksom bara att sikta och vips är fingret uppe, underlättar grovt om de redan är våta också vilket antagligen spritludret var
Citera
2008-07-21, 23:34
Medlem
Handkräms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och är du dum i huvudet eller lider du av någon annan form av psykotiska problem?

Och du kan inte heller vara den skarpaste kniven i lådan om du tror att man kan sätta likhetstecken mellan "dum i huvudet" och psykos.
Citera
2008-07-21, 23:38
Bannlyst
Kunde dem inte bara ha mördat slynan så vi slipper läsa om henne i tidningen?:/
Citera
2008-07-21, 23:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handkräm
Och du kan inte heller vara den skarpaste kniven i lådan om du tror att man kan sätta likhetstecken mellan "dum i huvudet" och psykos.

Och det skulle komma från någon som kallar sig "handkräm"!

Lovar att till nästa gång givetvis sära på begreppet "dum i huvudet" och "psykotisk"!

Höjer ändå ett förvånat ögonbryn över att någon på FB anser detta klavertramp i ämnet vara värt att påpekas!
Citera
2008-07-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinbella
Jag är arg över hur resebolagen fungerar. Reser unga tjejer utomlands är det bl.a deras ansvar att meddela och berätta om landet, inte bara om vilka fester det finns utan om kulturen.

Vad i helvete?? Det är väl allmänbildning att känna till sydeuropeiska mäns sliskiga kvinnosyn?
Ovanstående citat är bara ännu ett kvitto på att blondinbella är en blåögd, naiv och tragisk figur utan någon som helst kunskap om verkligheten.

Om hon verkligen vill att någon ska ta ansvar för henne så borde hon åka på sommarkollo i stockholms skärgård.
Citera
2008-07-21, 23:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Vad i helvete?? Det är väl allmänbildning att känna till sydeuropeiska mäns sliskiga kvinnosyn?

BlondinBella är en sjuttonårig blondin. Typ. Som har fått tillåtelse att ta kokain på Stureplan utan konsekvenser. Typ.
Citera
2008-07-21, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Ovanstående citat är bara ännu ett kvitto på att blondinbella är en blåögd, naiv och tragisk figur utan någon som helst kunskap om verkligheten.

Om hon verkligen vill att någon ska ta ansvar för henne så borde hon åka på sommarkollo i stockholms skärgård.
Hon har förvisso en poäng (Herre Gud jag trodde inte jag skulle hålla med grisen )
Resebolagen framförallt i Spanien mfl är pigga på att sälja in sina "charterfester" till kids. Kan ju vara som hon säger där att resebolagen uppmuntrar till spritförtäring men inte nämner mycket om att de skall akta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in