2008-07-21, 01:23
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbo_Slice
http://www.expressen.se/nyheter/1.1238513/blondinbella-utsatt-for-overgrepp-avbryter-semestern

Vilka seriösa föräldrar skickar sin 17-åring till italien på semester...själv?

Och har inte nattklubbar i italien åldersgräns?

Antagligen hade hon väl sippat en draja eller två,klädd på svenskt man'er(muskort kjol och tittvänligt tuttlinne)och trodde väl i sin enfald att gossarna i italien var lika mesiga som grabbarna på skolan är?

Och att inte ta reda på något om resmålets kultur och tradition visar på att blondie inte är så världsvan som hon vill utmåla sig!

Hade blondies föräldrar haft koll på sin omyndiga dotters slampiga livsstil,så hade detta aldrig hänt.

Kan blondies livsstil vara en kopia av sina föräldrars livsstil,tro?
Citera
2008-07-21, 01:39
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja, detta är väl forumet där personer utan liv försöker känna sig lite bättre genom att hacka ner på personer och händelser de endast har ytlig kännedom om. Kan de sedan provocera andra blir de bara extra glada.

Det är fascinerande hur tuff man kan vara när man sitter där bakom ett anonymt nick och inte behöver ta ansvar för vad man säger eller ta någon hänsyn till de personer man hackar på. Ganska patetiskt är min åsikt om detta, men det gillas väl inte här där anonym mobbing av allt och alla är det roligaste vissa vet.
Jag hoppas att du blir våldtagen en vacker dag.

Topic: Nej jag tror inte att Bella blev antastad eller våldtagen. Hon vill bara ha attention och ringde blaskorna.
Citera
2008-07-21, 01:40
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja, detta är väl forumet där personer utan liv försöker känna sig lite bättre genom att hacka ner på personer och händelser de endast har ytlig kännedom om. Kan de sedan provocera andra blir de bara extra glada.

Det är fascinerande hur tuff man kan vara när man sitter där bakom ett anonymt nick och inte behöver ta ansvar för vad man säger eller ta någon hänsyn till de personer man hackar på. Ganska patetiskt är min åsikt om detta, men det gillas väl inte här där anonym mobbing av allt och alla är det roligaste vissa vet.

Varför gör du bara bort dig? Passar det inte dig så packa dina väskor och dra åt helvete. Är så jävla trött på människor som dig som måste påpeka vilka loosers vissa är på flashback som inte har något liv och är skit tuffa för att dom är anonyma. Stick ditt jävla troll!

Angående övergreppen så kan jag säga att inatt blir en natt som man kan sova gott
Citera
2008-07-21, 02:33
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
Varför gör du bara bort dig? Passar det inte dig så packa dina väskor och dra åt helvete. Är så jävla trött på människor som dig som måste påpeka vilka loosers vissa är på flashback som inte har något liv och är skit tuffa för att dom är anonyma. Stick ditt jävla troll!

Angående övergreppen så kan jag säga att inatt blir en natt som man kan sova gott

Apropå göra bort sig? Om du inte pallar med småbrudars bloggar så låt bli att läsa dom, eller har du ett tvångsmässigt behov att runka till senaste numret av veckorevyn?
Citera
2008-07-21, 03:19
Medlem
honken80s avatar
Och vad har hon tänkt att Carin Götbladh ska göra åt Italiens killar? Artiklen visar på politiska motiv som hon nu ska spela ut inför valet. Jävligt lågt att börja babbla om sånt om hon nu blivit utsatt för något.
Citera
2008-07-21, 03:47
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vilka seriösa föräldrar skickar sin 17-åring till italien på semester...själv?

Och har inte nattklubbar i italien åldersgräns?

Antagligen hade hon väl sippat en draja eller två,klädd på svenskt man'er(muskort kjol och tittvänligt tuttlinne)och trodde väl i sin enfald att gossarna i italien var lika mesiga som grabbarna på skolan är?

Och att inte ta reda på något om resmålets kultur och tradition visar på att blondie inte är så världsvan som hon vill utmåla sig!

Hade blondies föräldrar haft koll på sin omyndiga dotters slampiga livsstil,så hade detta aldrig hänt.

Kan blondies livsstil vara en kopia av sina föräldrars livsstil,tro?

Word!...
En liten sjuttonårig blond svensk brud i Italien....Full på en nattklubb i värsta spaggehålan....
Vad trodde hon EGENTLIGEN?
Därmed inte sagt att jag försvarar den eventuella handling som utfördes...Oh nej!!

Men det går inte SEN att tycka att man ska ha vetorätt att tala för unga kvinnor,när man själv gör en sån BLUNDER...

Jodå...vi är feminister allihopa....bara gå rakt in i "lejonets kula"....fulla,utmanande klädda och med högburet huvud....Ett nej är ju ALLTID ett nej....Eller hur?
Nästa gång erövrar vi Somalias huvudstad!!!!

Låter lite polititiskt inkorrekt,men verkligheten lär ju komma ifatt även en blondin förr eller senare?

Jag HÅLLER på jantelagen i sån mån att det lilla stycket borde hålla sig ifrån åtminstone samhällsdebatten!!!
Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2008-07-21, 04:30
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Word!...
En liten sjuttonårig blond svensk brud i Italien....Full på en nattklubb i värsta spaggehålan....
Vad trodde hon EGENTLIGEN?
Därmed inte sagt att jag försvarar den eventuella handling som utfördes...Oh nej!!

Men det går inte SEN att tycka att man ska ha vetorätt att tala för unga kvinnor,när man själv gör en sån BLUNDER...

Jodå...vi är feminister allihopa....bara gå rakt in i "lejonets kula"....fulla,utmanande klädda och med högburet huvud....Ett nej är ju ALLTID ett nej....Eller hur?
Nästa gång erövrar vi Somalias huvudstad!!!!

Låter lite polititiskt inkorrekt,men verkligheten lär ju komma ifatt även en blondin förr eller senare?

Jag HÅLLER på jantelagen i sån mån att det lilla stycket borde hålla sig ifrån åtminstone samhällsdebatten!!!
Mvh: The CrimsonIdol

Väl talat.
Citera
2008-07-21, 04:31
Medlem
CrimsonIdols avatar
Det är svårt att se från det Lövengripska "elfenbenstornet" i Sthlm att världen utanför modets ytliga sfär har ett elakt flin....

Och den flinar små "modeklädda" 17-åriga lillgamla,halvfulla blondiner på sunkiga pubar i Italien RAKT I ANSIKTET ....

Detta säger mer om HENNE än något annat....

Hon är verklighetsfrämmande och borde tas ner på jorden,enligt Jantes alla regler
Citera
2008-07-21, 05:43
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det är svårt att se från det Lövengripska "elfenbenstornet" i Sthlm att världen utanför modets ytliga sfär har ett elakt flin....

Och den flinar små "modeklädda" 17-åriga lillgamla,halvfulla blondiner på sunkiga pubar i Italien RAKT I ANSIKTET ....

Detta säger mer om HENNE än något annat....

Hon är verklighetsfrämmande och borde tas ner på jorden,enligt Jantes alla regler
Alltså, jag har inga problem med jante och sådär. Jag tycker att någon som är begåvad och duktig ska kunna få sticka ut och glänsa. Men jag verkligen avskyr när en idiot och lågbegåvad människa kommer fram och ska ha allt ljus på sig. Den där äckliga fittan har ju inte gjort någonting för mänskligheten annat än att få oss att må illa.
Citera
2008-07-21, 05:46
Medlem
mcJOckes avatar
Eh, hon har säkert åk dit när hon satt o drog linor, blir livrädd att detta ska komma ut och rusar hem och påstår att hon blivit "sexdrogad samt antastad" av någon på en krog i Italien..
Citera
2008-07-21, 06:33
Medlem
Legimitations avatar
Divine justice
Citera
2008-07-21, 07:06
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Alltså, jag har inga problem med jante och sådär. Jag tycker att någon som är begåvad och duktig ska kunna få sticka ut och glänsa. Men jag verkligen avskyr när en idiot och lågbegåvad människa kommer fram och ska ha allt ljus på sig. Den där äckliga fittan har ju inte gjort någonting för mänskligheten annat än att få oss att må illa.

Jo, hon har gjort MYCKET för mänskligheten...hon har KONFIRMERAT för SATC-kåta brudar att ett par schyssta överdyra skor,kan få dom att bli "Thelma o Louise"...

Feminism för 2010-talet!!

Nästa rörelse i utvecklingen blir att hitta en rik MAN eller få sina "15 sekunder"(blondinbella fattade Andy Warhol-referensen?)i Lyxfällan på TV3....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in