Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Jag tycker synd om dig, det gör jag faktiskt. Ja, det är ju direkt ohälsosamt att vara SJUTTON år och springa omkring på ett nöjesfält. Alltså, får man fråga vart du bor? Vad har du levt för liv, vad gjorde du när du var sjutton?
Civiliserat liv, vilket pretentiöst jävla skitsnack. Situationer där det krävs att vara vuxen? Fan, alla ni som är Hagamannens offer, vad fan gjorde ni ut och rännde sent på småtimmarna?
Sedan är ju inte Rimini alls lika pundigt som Ayia Napa tex. Förresten, är du frireligiös eller kyrkligt aktiv?
Och är du dum i huvudet eller lider du av någon annan form av psykotiska problem?
Vart nämner jag att 17-åringar ränner pån grönan?Eftersom du i ditt infantila och labila tillstånd inte klarar av att tänka själv,så får väl mamma förklara för dig!
Jag inbillade mig att du förstod att när jag nämde valpar så menade jag S M Å barn på 6-7 år.
Och nej,kyrkligt aktiv är jag inte,då våra präster har svårighet med kvinnor som biter höns i halsen och gör små dockor av vax för att sedan sticka blodiga nålar i hjärttrakten!
Men om du vill,kan jag välsigna dig! Den senaste jag välsignade mår faktiskt rätt bra......nu!