2008-07-21, 21:30
Medlem
KollaPolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FireflyII
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70851505_640__,00.html

Skrika är ju helt uteslutet eller...
Citera
2008-07-21, 21:32
Medlem
Futurums avatar
Övergrepp?

Vet vi överhuvudtaget vad tjejen utsatts för?
Hon skriver att ett "övergrepp" begåtts på sin blogg, frågan är vad det innebär egentligen.
Enligt ordlistan betyder det ungefär kränkning. Vad faller inom det begreppet?, kan ju i princip innebära att nån kallat henne något fult eller nåt.

Nä, jag tror fortfarande att bruden suktar efter mer uppmärksamhet och trafik till sin blogg...

Futurum
Citera
2008-07-21, 21:37
Medlem
Om hon blivit våldtagen, varför säger hon det inte rakt ut? "Det hemska som skedde" kan väl vara att någon tog henne på brösten? Hon ser kanske sin chans att få mer uppmärksamhet. Om hon någon gång skulle sagt att hon blev våldtagen så får ni gärna länka, men känns mer som att hon försöker vinna uppmärksamhet. Är så äckligt trött på henne så att det svårt att känna empati.
Citera
2008-07-21, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Futurum
Vet vi överhuvudtaget vad tjejen utsatts för?
Hon skriver att ett "övergrepp" begåtts på sin blogg, frågan är vad det innebär egentligen.
Enligt ordlistan betyder det ungefär kränkning. Vad faller inom det begreppet?, kan ju i princip innebära att nån kallat henne något fult eller nåt.

Nä, jag tror fortfarande att bruden suktar efter mer uppmärksamhet och trafik till sin blogg...

Futurum

När jag blev våldtagen så visste jag inte alls första dygnet om det ens klassades som våldtäckt utan sa:

Sexuellt övergrepp.

Det tog mig lite prat och ett besök hos psykolog innan jag sa våldtäckt. Just för att jag inte visste vart gränsen gick och kände en skuld till det som hände mig även fast jag sa nej klart och tydligt från första början.
Citera
2008-07-21, 21:47
Medlem
lejon71s avatar
Hon vill bara ha uppmärksamhet och det verkar ni har missat det. Var det inte några tjejer som förolämpade henne under EM i kungsträdgården? Då skrev kvällstidningarna att hon hade gråtit under 2 dagar pga den där händelsen, nu påstår hon att nån italienare tafsat på henne och det verkar hon har gråtit igen under "2 dagar".

Denna sk Blondinbella sitter just nu hemma och skrattar åt all uppmärksamhet hon har lyckats framkalla genom sina lögner.
Citera
2008-07-21, 22:10
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Om man som förälder medvetet skickar ner sitt minderåriga barn till sådana ställen,så skulle föräldraskapet verkligen omprövas!

Men det är klart.Här i Stockholm räcker det att gå till Gröna Lund en midsommarafton.Där sitter föräldrar på restaurang medans valparna skenar omkring själva på området.

Tydligen anser sig minderåriga barn vara i sin fulla rätt att leva vuxenliv.Visst,gör det! Men håll då klaffen och gilla läget när ni ställs inför situationer där det krävs att man skall vara vuxen!

Jag tycker att Blondies föräldrar starkt skall överväga sitt dåliga inflytande på sin dotter och kanske själva växa upp och försöka,tillsammans med sin brådmogna dotter,leva ett mer vuxet och civiliserat liv!

Jag tycker synd om dig, det gör jag faktiskt. Ja, det är ju direkt ohälsosamt att vara SJUTTON år och springa omkring på ett nöjesfält. Alltså, får man fråga vart du bor? Vad har du levt för liv, vad gjorde du när du var sjutton?

Civiliserat liv, vilket pretentiöst jävla skitsnack. Situationer där det krävs att vara vuxen? Fan, alla ni som är Hagamannens offer, vad fan gjorde ni ut och rännde sent på småtimmarna?

Sedan är ju inte Rimini alls lika pundigt som Ayia Napa tex. Förresten, är du frireligiös eller kyrkligt aktiv?
Citera
2008-07-21, 22:19
Medlem
Hon drack antagligen lite för mycket och blev lite promiskuös.
Detta fick de Italienska killarna att bli så till sig så att de kanske nöp henne i häcken. Ev åkte någons hand lite för långt ner i urringningen.

Bara rena gissningar från min sida men jag tror inte det rör sig om våldtäkt.
Jag tror tjejen vill ha uppmärksamhet.
Citera
2008-07-21, 22:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Jag tycker synd om dig, det gör jag faktiskt. Ja, det är ju direkt ohälsosamt att vara SJUTTON år och springa omkring på ett nöjesfält. Alltså, får man fråga vart du bor? Vad har du levt för liv, vad gjorde du när du var sjutton?

Civiliserat liv, vilket pretentiöst jävla skitsnack. Situationer där det krävs att vara vuxen? Fan, alla ni som är Hagamannens offer, vad fan gjorde ni ut och rännde sent på småtimmarna?

Sedan är ju inte Rimini alls lika pundigt som Ayia Napa tex. Förresten, är du frireligiös eller kyrkligt aktiv?

Och är du dum i huvudet eller lider du av någon annan form av psykotiska problem?

Vart nämner jag att 17-åringar ränner pån grönan?Eftersom du i ditt infantila och labila tillstånd inte klarar av att tänka själv,så får väl mamma förklara för dig!

Jag inbillade mig att du förstod att när jag nämde valpar så menade jag S M Å barn på 6-7 år.

Och nej,kyrkligt aktiv är jag inte,då våra präster har svårighet med kvinnor som biter höns i halsen och gör små dockor av vax för att sedan sticka blodiga nålar i hjärttrakten!

Men om du vill,kan jag välsigna dig! Den senaste jag välsignade mår faktiskt rätt bra......nu!
Citera
2008-07-21, 22:59
Bannlyst
Citat:

Jag hoppas du inte befann dig i Kokainlandet, även om du vill anklaga andra för det. Om du visste hur det ser ut på en toalett efter en kväll på Kokainland/Stureplan tror jag nog du hade funderat väldigt starkt på vad din omyndiga dotter gjorde där! Hur du ens kan försöka få det till att Stureplan är ofarlig begriper jag inte!!

Citat:

Stor skillnad mot en liten småstad och Huvudstadens stora knarkträsk kanske? Visst Hagamannens offer är oskyldig samt helt utan klander, men kanske finns det en Hagaman till i Italien? Samt hennes ordval om "övergrepp", förmodligen kalla någon Muffaren för hora. Dessutom uttalar hon sig rasistiskt efter "övergreppet". Klart man ska ifrågasätta denna person som dessutom bloggar några timmar om vad hon "varit med om". En anmälan utan vittnen, självklart rör det sig inte om våldtäckt!
Citera
2008-07-21, 23:04
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Hon drack antagligen lite för mycket och blev lite promiskuös.
Detta fick de Italienska killarna att bli så till sig så att de kanske nöp henne i häcken. Ev åkte någons hand lite för långt ner i urringningen.

Bara rena gissningar från min sida men jag tror inte det rör sig om våldtäkt.
Jag tror tjejen vill ha uppmärksamhet.

Det stod sexuellt övergrepp, och inte våldtäkt i artikeln. Enligt den nya lagen kan väl en sådan sak som att talla på musen olovandes räcka för våldtäkt. Talla på tuttarna tror jag däremot kan vara ett övergrepp. I alla fall i Sverige. Nu fanns det ju inga vittnen, och italienare är italienare. Jag gissar att en italienare körde ikapp henne med sin scooter, sa nåt sliskigt och försökte kyssa henne. När det inte gick försökte han på sedvanligt italienskt maner att förföra henne så romantiskt han kunde genom att smeka henne på rumpa och bröst. Han slutade säkert tvärt när hon öppnade käften och började prata.
Citera
2008-07-21, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Det stod sexuellt övergrepp, och inte våldtäkt i artikeln. Enligt den nya lagen kan väl en sådan sak som att talla på musen olovandes räcka för våldtäkt.

Verkligen? Vart stod det sexuell överhuvudtaget? Svårt att läsa? Den nya lagen i Sverige? Behövs det inte vittnen då heller? Du kan anklaga någon för att ha kört upp fingret i din fitta och den anklagade fälls? Vilket rättsväsende tillhör du? Garanterat inte den Svenska lagen iallafall!
Citera
2008-07-21, 23:21
Bannlyst
Stod i Aftonbladets papperstidning att en medelålders man fingerpullat henne
Det var övergreppet. Otäckt iofs. Bara tanken på ett par flottiga spaggefingrar i fittan är ett övergrepp i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in