Citat:
JENNYFER, tisdag 19 augusti 2008:
Så jäkla löjligt! I framtiden kommer det inte att finnas några fotografer, all kommer att ta bilder från internet.
Är detta ironi från Jennyfer, om inte så är det nog det roligaste jag läst det här året!
De här är guld också:
Citat:
JURIDIK, tisdag 19 augusti 2008:
Det är olagligt att fotografera en annan person där ansiktet syns utan personens medgivande. Hade Isabella gett sitt medgivande till fotografen?
MALIN, tisdag 19 augusti 2008:
Om någon annan hade använt bilden, någon annan än Isabella så hade jag förstått, MEN Bella är FAKTISKT MED PÅ BILDEN. det inte inte heller så att hon poserar eller något. Fotografen tog bara bilden, vilket i sig är olagligt.
MIG, tisdag 19 augusti 2008:
Det är olagligt att fotografera en annan person där ansiktet syns utan personens medgivande. Hade Isabella gett sitt medgivande till fotografen?
DET ÄR SÅ! NI har ingen som helst rätt att kräva pengar.
Nej, nej. Fyfan så töntiga ni är, ska bojkotta er för all framtid. Nu skriver jag ett mail till aftonbladet så får vi läsa om det senare i veckan. Skönt!
Blondinbella verkar iaf ha fått massa trafik för de omdiskuterade inläggen har inte gått att läsa på länge. Måste blivit grymt överbelastat.