Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 23:59
  #3901
Medlem
Löwengrip har skrivit att Sveriges landsgränser är påhitt och att du inte har rätt att neka någon tillträde hit, eller ens tycka att det är jobbigt.

Här företräder hon alltså Reinfeldts ”öppna era hjärtan”-politik.

På bloggen finns kommentar där hon, likt Dan Eliasson, skriver att hon tycker SYND om denna killen!

Hur är hon funtad om hon som småbarnsmamma tycker synd om denna gärningsman som trakasserar kvinnor och inkräktar på hennes tomt?
__________________
Senast redigerad av .pimm. 2018-10-08 kl. 00:47.
Citera
2018-10-08, 00:03
  #3902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeVLAN
https://www.instagram.com/iamthetwintwin/

Han är det väl?
Det är väldigt likt iaf!
Citera
2018-10-08, 00:06
  #3903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Är bilderna redan borttagna?

Hittar inte inlägget, senaste är om några rosor och att det skall tas paus i helgen?!
http://www.isabellalowengrip.se/2018/10/07/vem-ar-han/

Verkar vara en riktigt störd jävel. Kolla hur han sitter och flinar för sig själv på hennes veranda.
Citera
2018-10-08, 00:12
  #3904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Varför? Jag trodde också det var en svensk, tills jag läste om alla invändningar och att det kunde vara förtal. Då klarnade bilden. Vilken svensk tidning skulle anklaga någon som anklagar en svensk man för förtal?

Jag vet faktiskt inte varför jag trodde det skulle vara en svensk stalker. Kanske för att det är det enda jag själv upplevt och även sett offentliga personer råkar ut för.

Jag tycker det syns på blatten att han inte är som han ska, det är något med alla bilderna han lagt upp på sig själv, uttrycket i ögonen och minspelet. Någon skrev att han betedde sig autistiskt och så kanske det är. Oavsett så skulle jag också bli skärrad om han sprang runt utanför mitt hus. Har man inte upplevt det själv så är det svårt att föreställa sig att det skulle vara speciellt läskigt.

Jag hoppas, för barnens skull, att detta inte eskalerar.
Citera
2018-10-08, 00:12
  #3905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smullis
Det är väldigt likt iaf!
Han till 110%, har ju samma kläder på vissa av hans instagrambilder som han har på bilderna från kamerorna.
Citera
2018-10-08, 00:20
  #3906
Medlem
Enligt bloggen är han identifierad nu och det verkar vara han med instagramkontot som nämnts tidigare här. Han har tydligen trakasserat ett flertal kvinnor på Lidingö. Sen står det i kommentarerna på blogginlägget att det är en "ensamkommande" som bor på Norrmalm. Antar att det är ett flyktingboende.
Citera
2018-10-08, 00:27
  #3907
Medlem
Nån har också kommenterat på hennes blogg att namnet på han är lhoussaine Oulouh. Hoppas det blir konsekvenser nu för karln men det lär väl inte hända så mycket gissar jag...
Citera
2018-10-08, 00:39
  #3908
Medlem
SvartaBjorns avatar
Tråd "Isabella Löwengrip stalkad - publicerar bilder på stalkern" från Aktuella brott och Kriminalfall infogad samt smärre korrigering av rubrik.

/Moderator
__________________
Senast redigerad av SvartaBjorn 2018-10-08 kl. 00:44.
Citera
2018-10-08, 01:06
  #3909
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smullis
Nån har också kommenterat på hennes blogg att namnet på han är lhoussaine Oulouh. Hoppas det blir konsekvenser nu för karln men det lär väl inte hända så mycket gissar jag...

Rasister som drömmer om straffläger för osvenskt beteende.
I andra länder visar man att man uppskattar snygga kvinnor.
Citera
2018-10-08, 01:10
  #3910
Medlem
Marockansk (gatubarns-vuxen?) 33-årig man stalkar och skrämmer svenska riksbloggbimbon Blondinbella

Kulturarbetande högermannen Christoffer Dulny på Twitter (@chris_dulny):
Citat:
Bloggerskan och antirasisten @lowengrip (Blondinbella) hänger ut ett stackars ensamkommande flyktingbarn på sin blogg.

Han är bara ute efter lite spännande möten och istället för att bjuda på bullar försöker hon köra på honom
Vad hände med att hjälpa dina medmänniskor Bella? Var det inte lika kul i praktiken? 🤔

Äganderätt är också något vi hittat på Bella. Att neka ett ensamkommande barn rätten till ditt hus är barbari.
Citat:
Ursprungligen postat av knightofsweden
https://www.facebook.com/AnoLhoussaine
Är det han?
Citat:
Ursprungligen postat av antichthon
Vilken lyxmigrant den stalker:n var.

Han är inskriven hos en äldre dam eller kanske t.o.m. en batikhäxa på självaste Norrmalm!
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Han lär vara från Marocko med tanke på inläggen på hans FB.
Stämmer. Flera inlägg har med Marocko att göra. 2014 länkade han flera gånger till marockanska saker, bl.a. nationalsången. I juli 2018 länkade han till en marockansk webbplats.
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
KAMMAKARGATAN 58 LGH 1401
111 60 Stockholm
det är adressen till den äldre damen han bor hos.
Citera
2018-10-08, 02:08
  #3911
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Du skämtar. I nästan en hel månad dagligen har han varit på hennes tomt och hennes hus.

Klart att hon är vettskrämd.

Vettskrämd av en en stackars migrant i psykisk obalans från Långtbortistan? Det borde hon ha tänkt på innan hon började rösta på centern för det innebär väl ändå att hon borde välkomna mångfald och mångkultur?

Enligt BB så finns det heller inga landsgränser heller så varför ska det då finnas några tomtgränser
Citera
2018-10-08, 05:43
  #3912
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Fy fan vad gammalt och äckligt hennes ansikte ser ut fast hon är söndersminkad

https://i.imgur.com/hopixSz.jpg
Gammalt och äckligt ansikte? Att man har nån rynka i pannan vid 28 års ålder är inte så konstigt. Det är inte heller äckligt. Hur ser ditt eget ansikte ut?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback