Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 17:23
  #3829
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Jag tycker det egentligen är underbart, att någon som är känd får smaka på svängdörrarna, hon röstade ju på Centern.

Utvisar man skiten som begår brott eller inte kan försörja sig så åker den där killen ut ur landet omedelbart, det skulle faktiskt gynna dom bra invandrarna som sköter sig, för dom flesta är BRA.
Citera
2018-10-07, 17:23
  #3830
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Jag är inget fan av Isabella och tvivlade en del på hennes story om mannen som förföljer henne.
Nu är bilder på honom ute och det är en blatte. Förvånar mig faktiskt.

Jag hade gärna sett att han avslöjas och lägger ut en länk till hennes blogg där bilderna finns.

http://www.isabellalowengrip.se/2018/10/05/en-helg-off/

Vill du inte ge hennes besökarsiffror så får du lägga upp bilderna själv.

Bra gjort av henne!!
Sådant här ser vi allt för lite av i Sverige oftast är det GM som skall "skyddas"
OM polisen ger ut något är det ju oftast helt intetsägande typ "man i svarta kläder"....
Kollat bilderna och av vad som framkom när hon konfronterade honom tror jag han verka vara psykfall. Troligen blivit besatt av henne typ.
Citera
2018-10-07, 17:24
  #3831
Medlem
Om man läser av kroppsspråket så påminner han utav en "Rain man". Antagligen harmlös men det är nog jobbigt att han dyker upp utanför dörren då och då.

Att han står utanför dörren i flera timmar och kommer dit i fullt dagsljus tycker jag tyder på att han inte förstår vad han gör och inte vet vems hus han står utanför, då han vid konfrontation inte vill tala och bara vill gå bort därifrån.

Hon borde nog byta vaktbolag som hon påstår att hon har, då någon ovälkommen kan komma dit och stå kvar där i två timmar utan åtgärd. Hon bor väl på Lidingö och vilket vaktbolag som helst borde kunna vara där på 15 minuter. Det är mycket snack om livvakt och vaktbolag men det verkar va mest bullshit.

Ger mig fan på att snubben är en retard som bor hos sina föräldrar i rimlig närhet och har fått för sig att hans barndomsvän, blockflöjtslärare eller liknande bor kvar i huset.
Citera
2018-10-07, 17:29
  #3832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramrod
Om man läser av kroppsspråket så påminner han utav en "Rain man". Antagligen harmlös men det är nog jobbigt att han dyker upp utanför dörren då och då.

Att han står utanför dörren i flera timmar och kommer dit i fullt dagsljus tycker jag tyder på att han inte förstår vad han gör och inte vet vems hus han står utanför, då han vid konfrontation inte vill tala och bara vill gå bort därifrån.

Hon borde nog byta vaktbolag som hon påstår att hon har, då någon ovälkommen kan komma dit och stå kvar där i två timmar utan åtgärd. Hon bor väl på Lidingö och vilket vaktbolag som helst borde kunna vara där på 15 minuter. Det är mycket snack om livvakt och vaktbolag men det verkar va mest bullshit.

Ger mig fan på att snubben är en retard som bor hos sina föräldrar i rimlig närhet och har fått för sig att hans barndomsvän, blockflöjtslärare eller liknande bor kvar i huset.

Snacket om vaktbolag är mest bullshit.

Skulle inte vilja va i hennes skor. Men man kan ju inget göra då inget brottsligt skett.
Citera
2018-10-07, 17:35
  #3833
Medlem
Rattlepieces avatar
Blondinbella ser ut att få smaka på lite trevlig kulturberikning, mångkultur.
Citera
2018-10-07, 17:44
  #3834
Avstängd
53280s avatar
Har hon inte gjort skyldig till brott emot kamera lagen, man kan se allmännplats på hennes "kamerövervaknings" video.
Citera
2018-10-07, 17:47
  #3835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Underbart att det är en blatte igen. Hon var väl för öppna gränser om jag inte missuppfattat? Det här passar ju henne utmärkt i så fall...

Tycker synd om barnen i detta fallet, det ska inte behöva gå ut över dom men tycker jag synd om Blondinbella? Verkligen inte, hon får det hon förtjänar. Hon och Annie Lööf är ju bästa kompisar både utanför politiken och i politiken och detta är förmodligen en av de alla stackars "skäggbarn" Annie Lööf har krävt ska få stanna i Sverige.

Polisen kommer inte göra ett skit om personen inte begår ett brott, hoppas barnen kan flytta till pappan ett tag tills han slutar stalka henne för har noll sympati för henne i detta fallet.
Citera
2018-10-07, 17:51
  #3836
Medlem
Även om hon gjort ett brott så överlever hon nog...bra gjort.hon måste skydda sina barn
Citera
2018-10-07, 17:52
  #3837
Medlem
Verkligheten har kommit ifatt flyktingkramaren Isabella Löwengrip i sin skyddade värld i Lidingö. Hon verkar inte uppskatta mångkulturen längre.
Har hon gått och blivit rasist?
__________________
Senast redigerad av najs 2018-10-07 kl. 18:03.
Citera
2018-10-07, 17:58
  #3838
Medlem
Denna kille dök upp direkt på hennes Facebook bland likes:

https://www.facebook.com/AnoLhoussaine

Är det han?
Citera
2018-10-07, 18:06
  #3839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knightofsweden
Denna kille dök upp direkt på hennes Facebook bland likes:

https://www.facebook.com/AnoLhoussaine

Är det han?

Klockrent Är det inte han så har han en tvilling
Citera
2018-10-07, 18:07
  #3840
Medlem
Norrens avatar
Ser detta inlägg på hennes blogg nu:


Pär skriver: 7 oktober, 2018 kl. 17:58
Han är identifierad, pratat med vaktbolaget som verkar ha koll på vem han är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback