2008-03-31, 19:50
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
I mitt pappersexemplar av SvD har hon inte feta lår. Tycker inte heller hon är attraktiv, men hon är inte fet eller har ovanligt feta lår.
Hon ser normalviktig ut. Misstänker att du är skadad av att det finns så många underviktiga unga tjejer just nu och att de flesta som visas upp i media är underviktiga eller på gränsen till underviktiga när det gäller nöjesbiten åtminstone. Hon har högst normala kvinnolår. Det är du som har en skadad syn på vad som är feta lår och vad som är normalt.

En sjuttonåring ska inte ha kvinnolår, då är hon tjock. Eller väldigt, väldigt tidigt utvecklad. Eller tokigt vältränad. Alla som har kvinnolår innan 23-24 är antingen tjocka eller vältränade.
Citera
2008-03-31, 19:53
Medlem
utters avatar
Ingen som lagt märke till att hon har Björn Borg-ögon?
Citera
2008-03-31, 22:39
Medlem
Maizers avatar
Är bella så rik som hon vill verka vara eller leker hon bara? Med tanke på att hon bytte namn till löwengrip förmodligen för att verka adlig. Komiskt.
Citera
2008-03-31, 22:39
Medlem
Om man ska lista modebloggarna så tycker jag nog att BlondinBella är överlägset löjeväckande. Nu är jag iofs inte jätteinsatt men hennes ambition verkar ju vara att bli statsminister medan de andra är betydligt mer modesta, även vad gäller modebitarna.
Citera
2008-04-02, 19:18
Bannlyst
Är bella på riktigt?

"Äter ju som sagt lite enligt Dr Dahlqvist, genom att minska på kolhydraterna och
öka fettet. Så frukost idag blev fil med linfrön och russin. Och
så gjorde jag två rullar med skinka och keso, mums!"

Varför följer hon inte det då?! Hennes frukost bestod av

Filmjölk 5gram kolhydrater/100g
2 rullar ligger väl på runt 30gram kolhydrater
Linfröna hon käkar ser okrossade ut och tas därför inte upp av kroppen... blåsta jävla blondin. Och att hon tjänar pengar... finns ingen rättvisa i världen.
Citera
2008-04-12, 18:38
Medlem
r0g3rs avatar
Vad har du för framtidsplaner?

- Först ska jag ta studenten och sen ska jag läsa juridik. Jag skulle vilja bli försvarsadvokat med inriktning på kvinnor. Jag vill hålla på med politik också... Justitieminister vore inte fel!

asså bara att hon säger att hon ska bli försvarsadvokat med inriktning på kvinnor säger hur DUM I HUVUDET hon är.
Om hon blir justitieminister emigrerar jag.
Citera
2008-04-12, 19:15
Medlem
Spinnacers avatar
Jag såg blondinbella på tv8 i Resumé, jag skrek till. Så jäkla pinsamt.
Citera
2008-04-12, 20:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Jag såg blondinbella på tv8 i Resumé, jag skrek till. Så jäkla pinsamt.
kan man se inslaget på nätet
Citera
2008-04-13, 02:59
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
kan man se inslaget på nätet

http://www.tv8.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id= 991&Itemid=146

Kolla in där om nån dag så borde programmet dyka upp. Tryck på WEBBTV - Frånvarande.
Citera
2008-04-13, 08:36
Medlem
likmaskerads avatar
Satkärringen var nog det sämsta jag sett i TV8 om "the Reinfeldts".
Inte ett rätt och så fruktansvärt efterblivna kommentarer som saknade relevans. Alltså var hon ett underbart exempel på intelligensnivån hos min generation. Hon kan ändå formulera sina tankar (även om tankarna är idiotiska) till skillnad från merparten. Fruktansvärt upprörande faktiskt.
Citera
2008-04-15, 01:32
Medlem
Zumas avatar
Nu ligger TV-programmet hon var med i uppe (se ovan).
Hon sa inte så mycket, lika bra det.
Citera
2008-04-16, 19:06
Medlem
Ronilles avatar
http://www.expressen.se/nyheter/1.1125632/blondin-bella-hanger-ut-man-som-psyksjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in