Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Ingen trodde mig när jag skrev att SvD höll på med artiklar en månad innan de publicerades.
Efternamn08:
Som jag skrivit till dig förut så är det ingen som misstror dig per se. Däremot är det inte särskilt märkligt att folk studsar inför dina "avslöjanden" och undrar hur du kan veta allt detta? Det är ju bra att folk tänker kritiskt, inte sant? Att SvD skulle komma med artiklar om det här kan ju lika väl bara ha varit en kvalificerad gissning - de flesta andra tidningar har skrivit om Blondinbellas lögner, att SvD gör något liknande är helt förväntat.
Men jag skulle vilja fråga dig en sak:
En gång skrev du att Blondinbella var gravid. Sen skrev du att "Erik stöttade henne i aborten". Och sen var hon helt plötsligt gravid i alla fall, för hon hade "synat hans kort" och lyckats "få både Erik och barnet". Men om det hade stämt borde väl Blondinbella nästan ha pruttat ur sig en unge vid det här laget, håller du inte med? Åtminstone borde den så omtalade nedkomsten vara omedelbart förestående - och om det vore så hade det nog märkts här i tråden.
Så nu har du chansen! Hur gick allt det här ihop?