Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Nu är det inte Isabella som kämpat, först fick hennes familj pappa mamma syster och pojkvän hjälpa henne. Alla fick fotografera henne. Sedan jobbade pingis och massor med anställda med hennes företag. Jag vet att många av hennes inlägg inte skrivits av henne. Hon gör nästa ingenting. Nu bloggar hon nästan ingenting eftersom hon inte har någon hjälp längre. Erik fotograferar någon enstaka bild. Sedan ber hon någon random okänd cafebitröde eller affärsbiträde fotografera.
Så nej du har så fel när du säger att hon jobbar. Det är alla andra som får jobba. Det är dom som ska ha beröm. Jag vet vad jag pratar om.
Varför tror ni inte Isabella har några vänner? Inga gamla klasskamrater? Inte bjuden till klassträffar? Isabella har ljugit, stulit och lurat så många människor så nu är hon ensam.
Det är katastrof för henne nu när ingen kan hjälpa henne med blogg, hem och företag.
Hon var så extremt avundsjuk på sina klasskamrater. Hon stal kläder och smink av klasskamrater vilket gjorde henne utfryst och mobbad. Hon har inte varit hembjuden till någon klasskamrat eller vänner sedan årskurs 8. Hon träffar människor ute och aldrig hemma just för att hon stjäl. Ni hackar på Anna Book för att hon snattar, men Isabella är i en helt annan klass.
Jag tror dig, men det som är anmärkningsvärt är hur du kan veta så mycket? Både Bella privat, Bellas företag OCH Erik. Det är inte utan att man undrar hur du kan ha sådan insyn överallt.
Det här är saker du skrivit tidigare:
*Det var Odd som tröttnade på alla lögner.
*Hon är otroligt elak mot Gillis men favoriserar Sally.
*Bella har gjort flera medicinska aborter. Hennes mål är att bli gravid med Erik, men han vill inte ha barn med henne.
*Erik blev förbannad när bilder på honom och Bella hand i hand publicerades, han ville inte att barnen skulle se det.
*Det var Erik som avslöjade för Bella att Hajen var pank.
*Eriks barn avskyr Bella
*Det är via Eriks kontakter som Bella hyr lgh i NY
Och nu att Bella stjäl, och att hon redan i tonåren stal saker av klasskamrater.
Även om du står Bella väldigt nära (om du så vore Pingis, Sheila eller Bellas egen pappa) så känns många av sakerna inte som något Bella själv skulle vilja erkänna eller berätta. Eller menar du att hon går runt och anförtror folk att hon vill ha barn med Erik, men att han inte vill? Och att hans barn avskyr henne. Eller att hon inte är välkommen någonstans för att hon stjäl. Hur kan du veta både hur Bella och Erik tycker och tänker?