2019-11-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ingen trodde mig när jag skrev att SvD höll på med artiklar en månad innan de publicerades.

Efternamn08:

Som jag skrivit till dig förut så är det ingen som misstror dig per se. Däremot är det inte särskilt märkligt att folk studsar inför dina "avslöjanden" och undrar hur du kan veta allt detta? Det är ju bra att folk tänker kritiskt, inte sant? Att SvD skulle komma med artiklar om det här kan ju lika väl bara ha varit en kvalificerad gissning - de flesta andra tidningar har skrivit om Blondinbellas lögner, att SvD gör något liknande är helt förväntat.

Men jag skulle vilja fråga dig en sak:

En gång skrev du att Blondinbella var gravid. Sen skrev du att "Erik stöttade henne i aborten". Och sen var hon helt plötsligt gravid i alla fall, för hon hade "synat hans kort" och lyckats "få både Erik och barnet". Men om det hade stämt borde väl Blondinbella nästan ha pruttat ur sig en unge vid det här laget, håller du inte med? Åtminstone borde den så omtalade nedkomsten vara omedelbart förestående - och om det vore så hade det nog märkts här i tråden.

Så nu har du chansen! Hur gick allt det här ihop?
Citera
2019-11-10, 13:16
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Jo hon berättar för alla att hon vill ha barn med Erik och att hans barn avskyr henne. Ingen hemlighet direkt. Isabella har en ovana att prata högt i telefon när vi pratar med Erik oavsett om hon är på kontoret, hemma eller sitter i bilen med högtalare. Det är som att hon vill visa upp vad hon har.

Om du har en sådan insyn som du påstår i Isabellas liv är det ju ganska sorgligt att Isabella omger sig med människor som du. Betrodda som utan att blinka "avslöjar" hennes tankar, gärningar och drömmar utan att blinka här för alla på FB och uppenbarligen med varje journalist som lyfter på luren. Det är klart att för oss andra innebär det naturligtvis ett underhållningsvärde, men någonstans sätt tycker jag faktiskt synd om blondinen. Kul gäng hon omger sig med.
Citera
2019-11-10, 14:04
Medlem
Jag undrar dock nu för att alla ifrågasätter ”efternamn08” i en skvallertråd... exakt vad kan man säga egentligen för att inte outa sig själv men fortfarande vara trovärdig?

Skulle denne person säga ett namn, beskriva sin situation till Bella eller vad som.. Bellas blogg kan knappast räknas som facit på om det är sant eller inte eftersom hon ljuger om allt? Dessutom, om personen berättar vem den är - tror ni skvallret kommer fortsätta komma då när jag tror Bella själv vill göra sig av med mullvaden?

Man ska absolut vara källkritisk. Men Bellas blogg är inte ett bra facit på vad som är sant eller inte, på samma gång ska man nog snarare ifrågasätta vad hon faktiskt skriver. Efternamn08 är fortfarande den som gett mest skvaller hittills, och jag tror inte det finns något som denne kan säga, göra eller visa för att man ska tro på allting 100% - speciellt inte om personen i sin tur måste offra sig själv.

Har man läst hur Löwengrip behandlar sina anställda, nära och kära så kan jag förstå att man inte vill vara den som släpper lös helvetet.... speciellt inte när Bella själv besvarade med att de låtit sådant hända för att de velat växa och tjäna pengar.
Citera
2019-11-10, 14:07
Medlem
goolies avatar
Citat:
Jo hon berättar för alla att hon vill ha barn med Erik och att hans barn avskyr henne. Ingen hemlighet direkt. Isabella har en ovana att prata högt i telefon när vi pratar med Erik oavsett om hon är på kontoret, hemma eller sitter i bilen med högtalare. Det är som att hon vill visa upp vad hon har.

När VI pratar med Erik...
Freudiansk felskrivning månne? Vem är så nära Bellsan att den personen hört detta i hemmet, bilen eller på kontoret...
Citera
2019-11-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Jag undrar dock nu för att alla ifrågasätter ”efternamn08” i en skvallertråd... exakt vad kan man säga egentligen för att inte outa sig själv men fortfarande vara trovärdig?

Skulle denne person säga ett namn, beskriva sin situation till Bella eller vad som.. Bellas blogg kan knappast räknas som facit på om det är sant eller inte eftersom hon ljuger om allt? Dessutom, om personen berättar vem den är - tror ni skvallret kommer fortsätta komma då när jag tror Bella själv vill göra sig av med mullvaden?

Man ska absolut vara källkritisk. Men Bellas blogg är inte ett bra facit på vad som är sant eller inte, på samma gång ska man nog snarare ifrågasätta vad hon faktiskt skriver. Efternamn08 är fortfarande den som gett mest skvaller hittills, och jag tror inte det finns något som denne kan säga, göra eller visa för att man ska tro på allting 100% - speciellt inte om personen i sin tur måste offra sig själv.

Har man läst hur Löwengrip behandlar sina anställda, nära och kära så kan jag förstå att man inte vill vara den som släpper lös helvetet.... speciellt inte när Bella själv besvarade med att de låtit sådant hända för att de velat växa och tjäna pengar.

Absolut. Men en så enkel sak som om Blondinbella föder barn skulle jag tro är lättkontrollerat. Så det ska bli spännande att se vad Efternamn08 svarar på mitt förra inlägg.
Citera
2019-11-10, 14:15
Medlem
Reklam för solglasögon på instagram mitten av november ! Hur tänkte man då? 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2019-11-10, 14:20
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Reklam för solglasögon på instagram mitten av november ! Hur tänkte man då? 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Är väl ett av få samarbeten som hon har kvar!
Tänkte inte alls.
Citera
2019-11-10, 14:26
Medlem
Är så när man är känd. Folk kan snacka. Så är det för alla kändisar där ute.
Inget som bara gäller Blondinbella.

Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Om du har en sådan insyn som du påstår i Isabellas liv är det ju ganska sorgligt att Isabella omger sig med människor som du. Betrodda som utan att blinka "avslöjar" hennes tankar, gärningar och drömmar utan att blinka här för alla på FB och uppenbarligen med varje journalist som lyfter på luren. Det är klart att för oss andra innebär det naturligtvis ett underhållningsvärde, men någonstans sätt tycker jag faktiskt synd om blondinen. Kul gäng hon omger sig med.
Citera
2019-11-10, 15:09
Medlem
Citat:

Eller så har Erik bara gett henne en rejäl blåtira.
Citera
2019-11-10, 15:32
Medlem
Biatchs avatar
Citat:

Kenza gjorde samma reklam för några dagar sen....
Citera
2019-11-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Eller så har Erik bara gett henne en rejäl blåtira.

Inte en chans att Erik skulle slå Isabella. Han verkar vara den mer tysta och lite mjuka personen som försöker undvika konflikter.
Citera
2019-11-10, 15:44
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Ja, för att det skulle kunna vara sol här eller att folk åker på semester är väl JÄTTE konstigt!!😂🤣😂🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in