2019-11-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Inte en chans att Erik skulle slå Isabella. Han verkar vara den mer tysta och lite mjuka personen som försöker undvika konflikter.

Okej, det var ett försök att skoja till det lite, apropå solglasögon i november. Men rätt av dig, men ska aldrig skämta om våld.

Vad bra att du är här! Då kan du väl svara på turerna kring Blondinbellas påstådda graviditet (se tidigare inlägg från mig).
Citera
2019-11-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Absolut. Men en så enkel sak som om Blondinbella föder barn skulle jag tro är lättkontrollerat. Så det ska bli spännande att se vad Efternamn08 svarar på mitt förra inlägg.

Absolut, hon var med barn och det var väldigt många samtal och sms fram och tillbaka
Han ömsom lockade henne med olika löften om hon gjorde abort. Annars skulle han avbryta relationen
Det var att han tyckte det var för tidigt i relationen och han tyckte att han var för gammal. Hon bokade tid för abort och hade bett en person följa med. Sedan ångrade hon sig och genomförde inte aborten och Erik fanns kvar trots det. Jag tror dock att hon gjort abort för annars skulle hon vara i 6 månaden nu och det ser hon inte ut att vara.

Det som.är konstigt är att Erik aldrig bor i hennes hus utan han bor alltid på Hotell när han är i Stockholm.
Citera
2019-11-10, 15:49
Medlem
Jag tror hon gjorde abort i Göteborg innan resan till Afrika. Men där gissar jag.
Citera
2019-11-10, 15:52
Medlem
Jag skulle bli väldigt glad om de fick barn
Jag tror ett barn nu skulle lugna Isabella och få henne att må bra.
Citera
2019-11-10, 15:57
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Reklam för solglasögon på instagram mitten av november ! Hur tänkte man då? 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Att exempelvis de som åker till Thailand eller Dubai på vintern kan behöva nya solbrillor...?
Citera
2019-11-10, 15:57
Medlem
Kanske huset varit uthyrt just då?

Citat:
Absolut, hon var med barn och det var väldigt många samtal och sms fram och tillbaka
Han ömsom lockade henne med olika löften om hon gjorde abort. Annars skulle han avbryta relationen
Det var att han tyckte det var för tidigt i relationen och han tyckte att han var för gammal. Hon bokade tid för abort och hade bett en person följa med. Sedan ångrade hon sig och genomförde inte aborten och Erik fanns kvar trots det. Jag tror dock att hon gjort abort för annars skulle hon vara i 6 månaden nu och det ser hon inte ut att vara.

Det som.är konstigt är att Erik aldrig bor i hennes hus utan han bor alltid på Hotell när han är i Stockholm.
Citera
2019-11-10, 15:58
Medlem
Hon verkar ju rätt lugn.
Hon reser ju runt och gör saker. Träffar folk osv.
Hon verkar inte så ner.
Hon går ut på middagar osv.

Citat:
Citera
2019-11-10, 15:58
Medlem
Citat:

Men hur skulle det bli för barnet...?
Citera
2019-11-10, 16:02
Medlem
magpies avatar
Citat:

Kanske lugnast för allas familjefrider om han kan svara sanningsenligt ”på hotell” på frågan var han bor i Sth.
Citera
2019-11-10, 16:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
När det gäller soc media så behöver man vare sig vara expert eller raketforskare för att fatta att det är falska siffror som redovisas. Helt ärligt vad tror du själv att en influencer med 2 miljoner followers och ett snitt på lajks runt 60.000 har för räckvidd? Hur många followers är köpta om man sällan eller aldrig uppnår mer än 100.000 lajks på upplagd bild. Så ja, någonstans får nog mediaköparen skylla sig lite själv när man är så dum att man inte ens ögnar igenom instakontot och gör en egen bedömning själv. Å andra sidan kanske de trogna följarna genererar en konvertering så är ju mission completed oavsett hur stor falsk räckvidd som presenterats.

Instämmer till fullo att det behöver regleras. Tyvärr har medieköp varit en ganska stor skojarbransch under många, många år redan innan soc media fanns där förmedlare skurit enorma pengar emellan. Varit flera rättegångar på samma tema.

Folk får skylla sig själva. Sedan lär de ju ganska snabbt komma underfund med hur det ligger till sett till att konverteringar dvs försäljningen inte alls kommer upp i den nivå man hade förväntat sig. Sedan finns det en stor kännedom om det här också. Antal följare betyder inte allt, det är hur bra de här följare är sett till målgruppen. Är företaget väldigt nischat inom säg modellflyg så är annonseringen på ett konto inom modellflyg med knappt 1000 följare mycket mer värt än slösa pengar på ett av Blondinbellas storlek där inte många av de nu riktiga följarna ens vet vad modellflyg är.

Sett till siffror som presenteras i tråden verkar hon ligga på en visningsgrad på ca 20%. Den riktigqa siffran vet bara hon själv eller den som sköter kontot. Vilket inte är illa men tyder på att en stor del är inaktiva konton, dubbla konton och sedan köpta följare.

Det är ju givet att det här egentligen kan vara brottsligt just gällande om det är köpta följare. Men det är ju så vanligt att ingen bryr sig.
Citera
2019-11-10, 16:03
Medlem
Citat:

Ja, det låter ju fullkomligt rimligt.
Citera
2019-11-10, 16:21
Medlem
Stordalen ska separera nu också... hur ska hon nu göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in