2012-02-09, 09:34
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafu
De misstänkta riskerar från fem till högst tio år i fängelse

Jag vet inte vilken länk till vilken artikel Malom saknar, men följande finns kvar i alla fall:

Sidan var tydligen stängd för uppdatering.
Vi får se hur det går i courten imorgon.
Citera
2012-02-09, 09:37
Medlem
Har svårt att tänka mig att någon av dessa killar ska ha gjort det som står i tidningarna.

Visserligen kan det vara sant, bara för man tror man känner några så betyder inte det att de är oskyldiga.

Låter snarare som att de antingen har gjort något "moraliskt" fel i och med att ta upp en tjej på hotellrummet för lite födelsedagsfirande, speciellt om den ena har har en sambo och det urartade. Eller att hon är en lycksökare som vill ha lite pengar.

Oavsett vad så låter borgen väldigt, väldigt lite med tanke på brottet och skulle inte alls bli förvånad om detta är fullständigt skitsnack.

Vi får se vad som händer i rättegången.
Citera
2012-02-09, 09:37
Medlem
catos avatar
Undrar om det just nu pågår febril verksamhet att köpa tjejens tystnad??? Helt klart har killarna betett sig som svin, men då dom har pengar kommer detta att kosta dem mer än de anat och om nån månad är allt glömt och tjejen lite rikare. Likhet med städerskan och fransmannen (tror det var så) också i USA.
Citera
2012-02-09, 09:47
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnteBante
Det heter snarare "icke skyldig" tills motsatsen bevisats.
Icke skyldig och oskyldig är olika ord med olika mening.
Not guilty - innocent i amerikanska domstolar.

Ok, jurist eller juristutbildad är jag inte. Har man inget att skriva så får man väl märka ord. Jag bjuder på detta och alltid kan det glädja någon. Ursäkta mitt stora fel genom att inte kolla amerikansk ordlista först.
Citera
2012-02-09, 10:30
Medlem
RoughsTowers avatar
Spännande att se hur snabbt man har lyckats få bort alla länkningar till bilder på olika webbplatser. Någon bör ha en armada av advokater (motsv) för att lyckas med det..

go for it....
http://www.mynewsdesk.com/fi/pressro...tajasta-106652
http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/n..._leuker_worden
Senast redigerad av RoughsTower 2012-02-09 kl. 10:35.
Citera
2012-02-09, 10:38
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Om dom nu skulle vara oskyldiga så tycker iaf jag synd om dom och hoppas att dom får nån slags av upprättelse!
Senast redigerad av teddyB_VBG 2012-02-09 kl. 11:21.
Citera
2012-02-09, 10:48
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.V.S-red
Man ska inte döma på förhand men jag tycker dom känns skyldiga här.
Killarna skulle inte ha häktats i två dagar om bevisen var obefintliga. Sen så vet jag att det finns idioter som fakeanmäler men de är troligtvis i mycket liten minoritet.

Då killarna är rika hoppas jag på hårda straff vid fällande dom.

Hårdare än om de varit fattiga?
Citera
2012-02-09, 10:51
Medlem
Puckelpists avatar
Är det verkligen så främmande för er att det inte tillhör ovanligheten att sådana här sköna grabbar bjuder flickor på diverse substanser på innekrogar för att sedan dra med den försvarslösa/omdömeslösa bruden hem för trevliga aktiviteter?
Citera
2012-02-09, 10:55
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelpist
Är det verkligen så främmande för er att det inte tillhör ovanligheten att sådana här sköna grabbar bjuder flickor på diverse substanser på innekrogar för att sedan dra med den försvarslösa/omdömeslösa bruden hem för trevliga aktiviteter?

Är det verkligen så främmande för er att det inte tillhör ovanligheten att sådana här sköna brudar bjuder killar på diverse lockelser på innekrogar för att sedan dra med den kåte/omdömeslösa grabben hem för trevliga aktiviteter?
Citera
2012-02-09, 10:58
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.V.S-red
Man ska inte döma på förhand men jag tycker dom känns skyldiga här.
Killarna skulle inte ha häktats i två dagar om bevisen var obefintliga. Sen så vet jag att det finns idioter som fakeanmäler men de är troligtvis i mycket liten minoritet.

Då killarna är rika hoppas jag på hårda straff vid fällande dom.

Då de skapar arbetstillfällen för massvis av andra och betalar mer skatt än normala och alltså är en kugge till varför Sverige är ett så bra land som det är; så snåla, arbetsskygga missfoster som du kan snylta, vill du att de får extra hårda straff?

Logiskt..
Citera
2012-02-09, 10:58
Medlem
Puckelpists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Är det verkligen så främmande för er att det inte tillhör ovanligheten att sådana här sköna brudar bjuder killar på diverse lockelser på innekrogar för att sedan dra med den kåte/omdömeslösa grabben hem för trevliga aktiviteter?

Vart vill du komma?
Citera
2012-02-09, 11:38
Medlem
anthropophobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LesPlaycool
Saker och ting kommer att Klarna
Ba dum tiss.

OnT: vet någon när rätten öppnar? och om dom ska in idag? klockan är snart 6 i NYC, när kan vi vänta oss en update?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in