2012-02-09, 11:40
Medlem
Har bott på hotellet där det hände och kan med egen erfarenhet berätta att där kan det gå rätt vilt till, När vi var där var det massa modeller som festade rätt hårt och förekom mycket annat, hade själv en vild natt med en modell från uk som slutade med att hotellrummet inte var i bästa skicka, men då bara bytte hon bara rum. så personalen verkade vara vana vid rätt vilda händelser där.

vad jag upplevde där var det inte svårt alls att hitta snygga brudar där som gärna gör mer än de vanliga....så risen finns ju att de blivit utsatta för någon lögn från nån som vill ha cash.
Skulle vara intressant och veta kvinnan ekonomiska situation då det flesta som bor där verkade vara väldigt täta.
Citera
2012-02-09, 11:41
Medlem
Kan man förlika i USA fast det är ett brottsmål?
Känns ju som att, om det ens finns en liten chans att åka dit, att de vill betala sig ur det här.
USA är ju redan korrupt, så jag hade inte tvekat en sekund även om jag var oskyldig.

Sen hade jag dock gjort allt för att hämnas...
Citera
2012-02-09, 11:52
Medlem
Cyberpunk-s avatar
Om man ser ut som han gör så skulle det inte förvåna mig om det hela handlar om någon form av sexköp som gått snett.

Snacka om the big elephant in the room situation när folk går till jobbet i klarna.
Citera
2012-02-09, 11:59
Medlem
Puckelpists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
Ba dum tiss.

OnT: vet någon när rätten öppnar? och om dom ska in idag? klockan är snart 6 i NYC, när kan vi vänta oss en update?

Det var väl först imorgon?
Citera
2012-02-09, 12:12
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Då de skapar arbetstillfällen för massvis av andra och betalar mer skatt än normala och alltså är en kugge till varför Sverige är ett så bra land som det är; så snåla, arbetsskygga missfoster som du kan snylta, vill du att de får extra hårda straff?

Logiskt..
Så du menar att jag som arbetat hela mitt liv ska vara tacksam att två schtekare våldtar nån random tjej och sen går fria för att de är entreprenörer.
Köpte du din logik på ett väckelsemöte lett av Johan Staël von Holstein?
Citera
2012-02-09, 12:19
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det är väldigt vad media är på hugget i detta fallet, bara för att två killar tagit en tjej på tutten eller vad det nu är som hänt. När nån tjej blir berikad i Sverige så är det inte lika mycket i pressen.
Citera
2012-02-09, 12:27
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Så du menar att jag som arbetat hela mitt liv ska vara tacksam att två schtekare våldtar nån random tjej och sen går fria för att de är entreprenörer.
Köpte du din logik på ett väckelsemöte lett av Johan Staël von Holstein?

Det ska inte gå fria för att de är entreprenörer, men de ska heller inte ha hårdare straff för att de lyckats tjäna mycket pengar. Vi ska vara lika inför lagen.
Citera
2012-02-09, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hårdare än om de varit fattiga?

Ja! Rika kan köpa sej lycka på annat sätt än den fattige. Fattiga begår brott för att höja sin livskvalitet, rika för att dem är giriga jävla avskum. Hoppas av hela mitt hjärta att dom burar in svinen!
Citera
2012-02-09, 12:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.V.S-red
Ja! Rika kan köpa sej lycka på annat sätt än den fattige. Fattiga begår brott för att höja sin livskvalitet, rika för att dem är giriga jävla avskum. Hoppas av hela mitt hjärta att dom burar in svinen!

Låter som du har större problem med det faktum att de har gott om pengar, än med brottet de står anklagade för.
Citera
2012-02-09, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.V.S-red

patetiskt

så om du skulle bli anklagad för nåt (som vi resten inte vet om det är sant eller ej), hade du också velat bli utsatt och påhoppad som du gör med dessa två?
Citera
2012-02-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miske
patetiskt

så om du skulle bli anklagad för nåt (som vi resten inte vet om det är sant eller ej), hade du också velat bli utsatt och påhoppad som du gör med dessa två?

Jag skriver att jag hoppas på stränga straff om dem är skyldiga. Skulle dom buras in oskyldiga skulle jag iofs inte ha mycket emot det heller

Kapitalister är äckliga och perversa i regel så dom lär iofs va rätt jävla skyldiga
Citera
2012-02-09, 13:00
Bannlyst
Rika, ser bra ut(alla fall Stalin) och kan få vilken tjej de vill. Men ändå är de inte stackarna lyckliga, varför kan de inte skaffa sig tjejer som de kan uppleva deras sex fantasier med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in