• 1
  • 2
2012-02-01, 00:26
Medlem
Död o återfödds avatar
.
VICTORIAS HOROSKOP STARKT AKTIVERAT 1:A MARS !!!

BARNET FÖDS BARA NÅGRA TIMMAR EFTER SKOTTDAGEN !!!

Kronprinsessan Victorias födelseuppgifter är kända, och baserat på dem, så har i alla fall jag kommit fram till att Kronprinsessparets barn tar sitt första andetag den 1:a mars, kl 10:52.

Klockslaget baserar jag på Ascendentens och Månens transiterande deklinations-positioner (stationära 1:a mars!) över hennes radix-positioner, en ofta förbisedd prognosmetod!

Givetvis förutsätter detta att Victorias egen födelsetid är korrekt återgiven, eftersom varje minut som diffar från den reella födelsetiden, kan orsaka ett räknefel på flera dygn för den stackars astrologen...

Kronprinsessan Victorias planetsekvens som är aktiverad den 1:a mars (enligt den eminenta indiska prognosmetoden Vimshottari Dasha), Saturnus-Venus-Månen-Solen, har alla starka aspekt- eller härskarsamband med hennes 5:e horoskophus, huset som specifikt står för barn och graviditeter!

ASTROLOGI = ÖDETS VETENSKAP !!!

Visste ni att astrologin de facto är alla vetenskapers moder, den äldsta och ädlaste vetenskapen; ödets vetenskap, som utröner vårt karma, karmat som vi själar ska skörda i detta liv, baserat på karmat vi sådde i vårt föregående liv:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jyotish

Visste ni att karmat/ödet (gott-ont) som vi är predestinerade att drabbas av i detta liv, kan avkodas av en skicklig astrolog, via stjärnornas positioner och vandringar över våra födelsehoroskop!

GALILEO, KEPLER, BRAHE - EMINENTA ASTROLOGER !!!

Galileo, Kepler och Tycho Brahe, alla var de högt aktade eminenta stjärntydare, astrologer av rang:

http://blogg.aftonbladet.se/snillebl...dets-vetenskap

Astrologin är en mycket avancerad, sofistikerad vetenskap, som t.o.m. Isaac Newton studerade och såg upp till:

http://www.astrozero.co.uk/articles/Newton.pdf

Här är en mycket lärorik, givande svensk astrologisajt, som baseras på den ursprungliga zodiaken, den sideriska, som praktiseras främst i Indien:

http://siderisk.blogspot.com

Världens idag skickligaste och träffsäkraste astrolog, K.N. Rao:

http://www.journalofastrology.com

Vill ni lära er mer kring denna fantastiska vetenskap, astrologin?

Varsågoda, här är en spännande lärorik grundkurs i den ursprungliga indiska astrologin, Jyotisha:

Video: http://www.youtube.com/watch?v=h0xPLx-oiYg

TILL DISKUSSION:

Hur ser era horoskop ut, hur ser era karmakonton ut för detta liv?

Att vårt karma kan avkodas ur himlakropparnas vandringar över våra födelsehoroskop, att vi själar återföds hit med karma från våra tidigare liv, visst motsäger det alla sjuka slumpteorier om universum?

Stora vetenskapsmän som Newton, Galileo, Kepler, Copernicus, Brahe, alla såg de upp till och respekterade astrologin, hur kommer det sig att denna sofistikerade vetenskap inte lärs ut i våra läroanstalter?

Allt Gudomligt Gott!
.
Senast redigerad av Död o återfödd 2012-02-01 kl. 01:15.
2012-02-01, 03:40
Medlem
TheLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Jävlar, ingen drogtorka i TS stad inte

Till TS: kommer du att förbli aktiv i tråden om (när, snarare) det visar sig att du har fel?

Han kommer ha fel, så klart, men han kommer så klart skylla det på att "Vickans" angivna födelsetid var fel, att han använt en felaktig metod men om han använt en annan hade det blivit rätt på sekunden etc. Finns alltid ursäkter när det blir fel, och om du inte visste om det så är "Död o återfödd" en särskilt profilerad galenpanna. Kraftigt desillusionerad är han iaf, kanske beror på traumatiska händelser i hans tidigare liv.

Ska bli roligt om någon orkar argumentera mot dig, troligtvis kommer det här bara att självdö eftersom du precis som de flesta religiösa människor inte kan inse att du kan ha fel.
2012-02-01, 13:10
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Bara för att han tog avstånd från *EN* GREN inom denna vetenskap, betyder ju inte att han ville såga ner hela trädet!

Du vet väl att han vurmade väldigt mycket för alkemin, som är nära besläktad med astrologin!

Kommentar?

Citat:
Som jag sa, det var endast den judiciella grenen inom astrologin som han ratade, inte vetenskapen som sådan!

Så ursäkter blir därmed överflödiga!

Ska du be om ursäkt angående slingerbult?
Då jämför vi dina båda inlägg och kollar om det du sa var att Newton bara ratade den judiciella grenen inom astrologin. Se och häpna, det var ju inte alls det du sa utan du hänvisade till N:s intresse för alkemi, en helt annan "lära".

Men ok, nu menar du att han intresserade sig för annan astrologi bara för att det står att han inte intresserade sig för den judiciella grenen (och atrologi i stort nämns inte) i din länk som du i övrigt så grovt förvanskat.

Då tittar vi på min länk som benar ut det ytterligare:
Citat:
However, none of these studies have turned up one shred of evidence that Newton ever conducted any research on astrology.[4] One of the foremost Newton scholars, the English historian of science Derek Thomas Whiteside has stated that he never found any reference to astrology among the 50 million words which have been preserved from Newton’s hand.[5]

Moreover, the claim that the Bodleian Library at Oxford possesses a rare treatise on astrology written by Newton has also proven to be completely unfounded.[6]

Vad sa du nu då? Äsch, jag vet ju att du aldrig erkänner fel.

Att jag kallar dig slingerbult finns det inget skäl att be om ursäkt för, du cementerar för varje inlägg din status som sådan. http://sv.wikipedia.org/wiki/Slingerbulten
Citat:
... Det har därefter blivit benämningen på en hal och svårfångad person som slingrar sig och försöker smita undan på olika sätt.
2012-02-01, 13:17
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Jag kommer i så fall (mot)villigt erkänna att jag inte är en så framstående astrolog som jag kanske inbillar mig...
Fantastiskt! Jag hoppas att du står vid ditt ord den här gången. Det vore ett steg i din personliga utveckling att erkänna fel.

Då måste vi nu definiera vad som ska räknas som rätt och fel. Hur många minuter, timmar, dagar eller vad du vill i avvikelse tycker du vi ska acceptera och ändå säga att du hade rätt? Egentligen är ju svaret givet då du har angivit med minutprecision. Då är alltså endast den minuten rätt. Jag känner ju till din stil så jag vill ändå ge dig möjlighet att här och nu sätta ett intervall för rätt och fel. Jag kan spontant tänka mig +/- fem minuter, det var väl generöst.
2012-02-01, 13:27
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Fantastiskt! Jag hoppas att du står vid ditt ord den här gången. Det vore ett steg i din personliga utveckling att erkänna fel.

Då måste vi nu definiera vad som ska räknas som rätt och fel. Hur många minuter, timmar, dagar eller vad du vill i avvikelse tycker du vi ska acceptera och ändå säga att du hade rätt? Egentligen är ju svaret givet då du har angivit med minutprecision. Då är alltså endast den minuten rätt. Jag känner ju till din stil så jag vill ändå ge dig möjlighet att här och nu sätta ett intervall för rätt och fel. Jag kan spontant tänka mig +/- fem minuter, det var väl generöst.

+- 6 timmar får nog anses ganska bra i ett sådant vanskligt fall.

Öppet sinne.
2012-02-01, 13:29
Medlem
Paid in Fulls avatar
TS har fel, andarna har berättat för mig när hon kommer föda.

Men.. Hon kommer föda på min födelsedag och jag vill inte outa mig så jag kommer inte berätta vilket datum det blir, varken före eller efter hon fört barnet till världen.

Om ni inte tror på mig kan jag även säga att barnet kommer vara nyfött, ha två ögon och kommer få ett svenskt medborgarskap. Ett DNA-test kan bevisa att det är Victorias biologiska barn.

Öppet sinne.
2012-02-01, 13:33
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb

+/- 1 timme tycker jag gott du kan unna mig, med tanke på att hennes angivna födelsetid, 21.45, inte låter så bombsäkert precisionssäker, då varje sekund från den reella tiden, ger en avvikelse på ca 1 timme i de astrologiska uträkningarna, om man utgår som jag från den indiska prognosmetoden Vimshottari Dasha.

Deal?

(P.S. Bäst att tillägga att min förutsägelse inte står och hänger på att 21.45 är rätt på minuten, eftersom jag begagnar mig av en hel arsenal av andra prognosmetoder, så jag kan i alla fall spika att den 1:a mars är bombsäkert ur mitt sätt att tolka alla redskap som finns tillhanda på bordet...)
Senast redigerad av Död o återfödd 2012-02-01 kl. 14:20.
2012-02-01, 13:56
Medlem
amilofss avatar
Har kollat bland det redan bestämda, det blir 28feb klockan 23:21 (+-5min)

Öppet sinne.
2012-02-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Vad är "det redan bestämda" för något? Och hur kollar man det?
2012-02-01, 14:28
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs

Öppet sinne.

Du är medveten om att vi har 29 dagar i februari detta år?

Konstigt nog så är det först från och med år 2000 som 29 februari räknas som en skottdag här i Sverige (även Finland), tidigare var det den 24 februari som var den officiella skottdagen i Sverige och Finland...
Senast redigerad av Död o återfödd 2012-02-01 kl. 14:31.
2012-02-01, 14:32
Medlem
Jag tyckte din födelsetid såg bra ut ur ett astrologiskt perspektiv. Solen faller på MC och så en stortrigon med Jupiter, Mars och Pluto i jordtecken och ja vi vet ju att barnet kommer att ha mycket makt och rikedom jmf med snittet i alla fall. Intressant med T-kvadraturen och månen också. Merkurius och Uranus konjunktionen i 10:e huset borde skapa en intressant talare. Solen blir i alla fall svagt i konjunktion med Chiron och Neptunus och det ska ju då relateras till pappan vilket stämmer lite med tanke på hans sjukdomshistorik. Finns det inga fler gravida kändisar som du kan räkna ut födelsetid för deras barn på? Skulle vara intressant med lite mer statistik. Sedan vet man ju aldrig om barnet blir fött med kejsarsnitt och då sabbas ju beräkningen...
2012-02-01, 14:35
Medlem
KimNeilJungs avatar
TS har satt ämnet med rubriken och den får alla, inklusive TS hålla sig till. Kronprinsessans avkomma och dess födelsedatum/horoskop alltså.

Generella diskussioner om astrologi och vem som trodde på vad eller inte sköts bäst i redan befintliga trådar.
//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in