2012-01-29, 19:11
Bannlyst
Min 15 åriga dotter är gravid med en 29 årig svart man .
Tydligen har dom varit kära en längre tid, jag har inget emot att hon är kär
i en färgad man, utan problemet är att hon vägrar göra abort
Hon kräver att hon ska föda barnet, och säger att jag inte har något att säga till om .

Min fråga är om jag som förälder kan bestämma att hon ska göra abort ?
Citera
2012-01-29, 19:14
Medlem
Bargents avatar
Nej. Det faller på sin orimlighet, tycker du inte?
Citera
2012-01-29, 19:15
Medlem
Skicka ett par stora starka karlar och ge NEGERN sitt livs bästa morgon . Det är klart att hon ska göra abort hon är bara 15... vill hon få sin ungdom förlamad ? Det kommer att bli ett hinder för henne
både när det gäller utbildning, jobb och det sociala samspelet.
Citera
2012-01-29, 19:22
Medlem
Det beror ju på vad hon vill. Sen tycker jag inte andra kan sitta och bedömma om hon är lämplig förälder eller inte, hon kan ju vara väldigt mogen för sin ålder.
En 15årig mamma kan vara minst lika bra som en 25årig.
Citera
2012-01-29, 19:37
När ungen kommer ut så lovar jag att du kommer älska det. Tycker du är hemsk att du vill tvinga din dotter till abort.Det du kan göra nu är att stötta och finnas där. Förstår att du är lack men det finns inget du kan göra eftersom hon är över 15.

men du är väll också ett troll.4 pers på ett konto yeah right. I alla fall om det nu stämmer så är det int du som är gravid
Citera
2012-01-29, 20:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Du kan tvinga henne till abort ja då hon, inte är 18.
Nej, inte ens om hon vore tretton eller ännu yngre ... man får inte tvinga andra till abort.
Citera
2012-01-29, 20:14
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorrisen
Min 15 åriga dotter är gravid med en 29 årig svart man .
Tydligen har dom varit kära en längre tid, jag har inget emot att hon är kär
i en färgad man, utan problemet är att hon vägrar göra abort
Hon kräver att hon ska föda barnet, och säger att jag inte har något att säga till om .

Min fråga är om jag som förälder kan bestämma att hon ska göra abort ?
Nej, du har ingenting att säga till om.

Hade du minst uns av engagemang i ditt barn och minsta känsla för föräldra-ansvar så såg du faktiskt ett stort problem --- i att hon hängde med en 29-åring. Hur tusan kan man låta en femtonåring välja det som sällskap?
Citera
2012-01-29, 20:16
Medlem
Om dom va ihop när hon va 14 så kan du ju anmäla honom, risken är dock att hon vänder dig ryggen.
Citera
2012-01-29, 20:25
Medlem
Inkapabels avatar
Om detta är sant så tycker jag det är dåligt av dig som förälder att tillåta en 29 åring få hålla på med din 15 åriga dotter. Och inte nog med det så är det en neger också.

Måste bara få fråga om du har förlorat all din självrespekt? Har du ingen gnutta moral kvar i kroppen? Eller är det så att du helt enkelt bara gett upp?

Är för mig otroligt att man ens kan tolerera något sånt här.
Citera
2012-01-29, 20:26
Medlem
JesusLovesUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Om dom va ihop när hon va 14 så kan du ju anmäla honom, risken är dock att hon vänder dig ryggen.

Nu ville han inte ha svar på hur han kan sätta dit negern på bästa sätt utan vad han ska göra med sin dotter.
Citera
2012-01-29, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Om detta är sant så tycker jag det är dåligt av dig som förälder att tillåta en 29 åring få hålla på med din 15 åriga dotter. Och inte nog med det så är det en neger också.

Måste bara få fråga om du har förlorat all din självrespekt? Har du ingen gnutta moral kvar i kroppen? Eller är det så att du helt enkelt bara gett upp?

Är för mig otroligt att man ens kan tolerera något sånt här.
jag har gett upp, nästan i allefall.
Min dotter har aldrig lyssnat på mig, hon gör lite som hon vill
Citera
2012-01-29, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JesusLovesU
Jobbigt läge. Säg att du tar ifrån hennes dator om hon behåller barnet.

tack för tipset, jag har sagt till henne att hon är alldeles för ung för att bli havande -
men hon lyssnade inte på mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in