2012-01-29, 20:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorrisen
jag har gett upp, nästan i allefall.
Min dotter har aldrig lyssnat på mig, hon gör lite som hon vill
En femtonåring - "hon gör som hon vill, har aldrig lyssnat" - det hänger inte på henne, det hänger på dig.
Citera
Medlem
Painintheassss avatar
Vem fan orkar bry sig om att det är en svart snorungen har blivit på smällen med..Jag förstår inte hur man som förälder kan låta ens barn hänga gäng med en 29åring?
Citera
Medlem
Inkapabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorrisen
jag har gett upp, nästan i allefall.
Min dotter har aldrig lyssnat på mig, hon gör lite som hon vill

Det är ju du som bestämmer över henne, hon har ingenting (ABSOLUT INGENTING) att säga till om.
Hon kommer hela tiden använda dina känslor för att manipulera, men det är bara stå på dig.

Ett barn är som en hund och ska lyda dig och ingen annan tills denna är myndig.

Ditt barn kommer tacka dig i framtiden, tro mig.
Citera
2012-01-29, 20:35
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Det är ju du som bestämmer över henne, hon har ingenting (ABSOLUT INGENTING) att säga till om.
Hon kommer hela tiden använda dina känslor för att manipulera, men det är bara stå på dig.

Ett barn är som en hund och ska lyda dig och ingen annan tills denna är myndig.
Vem skall det viljelösa kollit som man fostrat upp lyda som vuxen då?

För du är väl inte så jävla dum så att du tror att egen vilja, mognad och förmåga till ansvar är något som växer upp sista natten man är sjutton år så att det finns där på morgonen när man fyller arton?
Citera
2012-01-29, 20:37
Medlem
Inkapabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem skall det viljelösa kollit som man fostrat upp lyda som vuxen då?

För du är väl inte så jävla dum så att du tror att egen vilja, mognad och förmåga till ansvar är något som växer upp sista natten man är sjutton år så att det finns där på morgonen när man fyller arton?

Vad som händer efter myndighetsåldern är oväsentligt.

Det jag mer syftar på är att TS har kontrollen över sitt barn fram tills dess.
Citera
2012-01-29, 20:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapabel
Vad som händer efter myndighetsåldern är oväsentligt.

Det jag mer syftar på är att TS har kontrollen över sitt barn fram tills dess.
Vad som händer efter myndighetsåldern är absolut inte oväsentligt, man fostrar sina barn i syfte att de skall klara sig i livet -- inte att de skall bli offer för andra, vilket den fostran du predikar skulle innebära.

Ett barn/ungdom skall ha respekt för sina föräldrar ja - men det innebär inte att de är viljelösa kollin och absolut inte att de skall behandlas som hundar eller underkastas kadaverdisciplin. Man lär sina ungar att tänka och att respektera de regler och överenskommelser man sätter upp. En god start innebär att man slipper sitta med femtonåring som skiter i vad man säger -- trots att femtonåringen har eget utrymme för sin person.
Citera
2012-01-29, 21:17
Medlem
GoranPongs avatar
Hade det varit min dotter hade hon fått utegångsförbud tills hon blev 18 Nej men glad hade jag ju inte blivigt, sen tror jag att hon bara skulle bli utnyttjad av negern och att han lämnar henne innan hon fött barnet. Bara de att han springer efter småflickor säger ju allt
Citera
2012-01-29, 21:22
Medlem
Anon3256s avatar
dum o påminna dig men du har varit en dålig förälder som låter ditt barn knulla äldre mörka människor. riktigt misslyckat.

du har inte mycket att säga till om, grattis!
Citera
2012-01-29, 21:30
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Du kan tvinga henne till abort ja då hon, inte är 18.

Ääääh nej det kan han han alltså inte göra. Sen kvittar det att hon bara är 15 du kan aldrig tvinga någon till en abort. Läs på innan du utalar dig.
Citera
2012-01-29, 21:35
Medlem
ganglere2s avatar
Ser inget fel i att hon är gravid. Däremot ser jag ett stort fel i att den skyldige är en neger! Abort är naturligtvis det enda rätta.
Förutsatt att det är sant givetvis.
Citera
2012-01-29, 21:48
Medlem
epic-norrmans avatar
Det var den genpolen det.
Citera
2012-01-29, 21:58
Medlem
dwgs avatar
Trött man blir på alla troll. Men om det nu är sant så låt hon behålla barnet och släng ut henne,
hon kan väl bo hos negern. Han är ju "29" och då bor man själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in