2005-01-30, 22:26
Bannlyst
Hahaha fy fan vilka jävla människor som är med. Det är andra gången i mitt liv som jag ser på Big Brother

jau älskawr rowsa
Citera
2005-01-30, 22:28
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
jau älskawr rowsa
*Ryser*
Citera
2005-01-30, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Är Cici en bosnier som bosatt sig i Norrland eller ngt? Gör ont att lyssna på henne!

Jag tänkte också på det. Fast jag tror hon bodde i Malmö. Snygg var hon men jag skulle inte vilja ge 'der Psykmeitser' till henne.

'Rosa kondom annars blir det inget knull'
Citera
2005-01-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
*Ryser*

Du verkar nästan ha erfarenheter av Cipi sedan tidigare. Berätta!
Citera
2005-01-30, 22:33
Bannlyst
Hmm ja man va ju lite nyfiken vika idioter som ska fjanta till sig denna gång och nu verkar Big Brother gått för långt... LÄGG NER SKITEN!!!

Finns det värkligen så många dårar i sverige som vill ha den skiten i sin tv?
Ja jag lär ju inte se det men kan tänka mig att många unga barn kommer se det... Och dom tro det ska vara så och blir såna själva... Ja glär ju inte tycka synd om dom barna...Man bestämmer ju själv om man vill se det, dock vill tydligen media att vi ska vara dumma i huvet...

Suck... Detta sverige...
Citera
2005-01-30, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirby
Hmm ja man va ju lite nyfiken vika idioter som ska fjanta till sig denna gång och nu verkar Big Brother gått för långt... LÄGG NER SKITEN!!!

Finns det värkligen så många dårar i sverige som vill ha den skiten i sin tv?
Ja jag lär ju inte se det men kan tänka mig att många unga barn kommer se det... Och dom tro det ska vara så och blir såna själva... Ja glär ju inte tycka synd om dom barna...Man bestämmer ju själv om man vill se det, dock vill tydligen media att vi ska vara dumma i huvet...

Suck... Detta sverige...

jag ska då fan lätt söka till big brother när jag blir 18. jävlar vad kul jag kommer ha om jag kommer in
Citera
2005-01-30, 22:38
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Du verkar nästan ha erfarenheter av Cipi sedan tidigare. Berätta!

Jag känner henne inte personligen (thank GOD!!) men jag har haft oturen att känna en tjej som var precis likadan, det gjorde ont i själen varje gång hon öppnade käften, inte på grund av brytning utan ordbajset som flög genom hennes käft (ba, typ, asså och lidingö-i). dessutom var hon fullkomligt blåst och klädde sig som en fullkomlig bimbo. Precis som Cipi. Jag känner inte Cipi, men jag känner typen.

Om denna big brother säsong blir hälften så irriterande som att tala med henne var, kommer jag sluta titta.
Citera
2005-01-30, 22:39
Medlem
Klarade inte av att se på det. Kommer kanske bli bättre när de väl är inne men Ankomsten var den största skiten jag har sett
Citera
2005-01-30, 22:39
Medlem
Hehe åmotfors är ju inte långt från arvika
Citera
2005-01-30, 22:40
Medlem
Ingen som ligger inne med info om hostmedicinen Dennis smakat på?
Citera
2005-01-30, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
jag ska då fan lätt söka till big brother när jag blir 18. jävlar vad kul jag kommer ha om jag kommer in

Haha ja du lär la bli utröstad efter första veckan... Eller om du har tur efter bara 2 dar :P
Citera
2005-01-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Jag känner henne inte personligen (thank GOD!!)

Ja, det kan man verkligen tacka högre makter för. *rys & frys*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in