2005-02-24, 23:46
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallicken
Du verkar ha missat Olivier och Linda ifjol. Tror Olivier har en hemlig hobby som ingen visste om. Bowling?

Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Börjar bli lite tråkigt med allt knullande med knulldennis och hannah, men dagens "scen" var rätt komisk när de blev upptäckta och gick ut därifrån

Så här är det, jag ser nästan aldrig på dokusåpan, har kanske sett någon del av någon dokusåpa. Men jag har hört att de knullar och sådant, men blev ändå lite överraskad hur de stod och visade upp brösten utan några som helst betänkligheter eller ens försökte skyla sig. Och dessutom gick det tidigt på kvällen, så lite överraskad blev jag ändå.
Citera
2005-02-24, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Så här är det, jag ser nästan aldrig på dokusåpan, har kanske sett någon del av någon dokusåpa. Men jag har hört att de knullar och sådant, men blev ändå lite överraskad hur de stod och visade upp brösten utan några som helst betänkligheter eller ens försökte skyla sig. Och dessutom gick det tidigt på kvällen, så lite överraskad blev jag ändå.

Dom skulle kunna döpa om det hela till Big Luderstom Brothers and Sisters.
Citera
2005-02-24, 23:52
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallicken
Dom skulle kunna döpa om det hela till Big Luderstom Brothers and Sisters.

Jo, att det skulle vara mediahoror eller kändishoror det var ju allmänt kännt, men nu är det ju klarlagt att de är riktiga horor också! Eller det kanske går in i det där med att vara mediahora, allt för att få uppmärksamhet.
Citera
2005-02-24, 23:58
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Börjar bli lite tråkigt med allt knullande med knulldennis och hannah, men dagens "scen" var rätt komisk när de blev upptäckta och gick ut därifrån

Haha nej nej NEJ! Roligast idag var ju när de spelade Günter - You touch my tralala när Hanna sög av (runkade av?) Dennis. STOR humor

Senare när hon satt själv och läste spelade de några sekunder på den igen och zoomade in hennes ansikte. Man såg så klart hur hon gick från att vara helt oförstående till "kan det vara därför de spelar" till "det ÄR därför de spelar" och då vart hon tokröd i ansiktet och log lite krystat mot kameran

Citera
2005-02-25, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaufman
Haha nej nej NEJ! Roligast idag var ju när de spelade Günter - You touch my tralala när Hanna sög av (runkade av?) Dennis. STOR humor

Senare när hon satt själv och läste spelade de några sekunder på den igen och zoomade in hennes ansikte. Man såg så klart hur hon gick från att vara helt oförstående till "kan det vara därför de spelar" till "det ÄR därför de spelar" och då vart hon tokröd i ansiktet och log lite krystat mot kameran

Kan inte merän hålla med. Fast jag undrar om hon duger till att göka med.
Citera
2005-02-25, 01:00
Medlem
bfjs avatar
Citat:

Förut lira dom den bara för och jävlas med Carl Fredrik hehe men BB har humor visserligen men det måste ju hända roligare saker i huset tycker man (iaf för oss tittare)

Det finns många av de norska deltagarna som får väldigt lite tvtid tycker jag. tex Patrik, han var endast med typ när Tina våldtog han på festen förut sedan dess har det varit lugnt.
Citera
2005-02-25, 01:18
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Förut lira dom den bara för och jävlas med Carl Fredrik hehe men BB har humor visserligen men det måste ju hända roligare saker i huset tycker man (iaf för oss tittare)

Det finns många av de norska deltagarna som får väldigt lite tvtid tycker jag. tex Patrik, han var endast med typ när Tina våldtog han på festen förut sedan dess har det varit lugnt.

Håller med, antar att de visar mer av norskarna i norge men vi vill ockås se mer av dem. Allt för att slippa se Tina
Citera
2005-02-25, 02:07
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Håller med, antar att de visar mer av norskarna i norge men vi vill ockås se mer av dem. Allt för att slippa se Tina

Det är samma klippning i Sverige och Norge. Det är bara bikterna som skiljer vad jag förstått, Norge visar fler norrmänns bikter. Tina rules!
Citera
2005-02-25, 09:15
Medlem
Renegades avatar
Citat:

När de spelade den på super-repeat första gången var det knappast en slump av Dennis och Hannah låg i ena sovrummet och gökade medan alla andra var i det andra sovrummet. Men det tänkte du inte på kanske?

Sen när Carl-Fredrik gick in i bikten och klagade, så svarade Big Brother genom att börja spela låten inne i bikten också...

Att den sen återkommer när Dennis och Hannah håller på... ja.. det var som sagt knappast ett sammanträffande då...
Citera
2005-02-25, 13:37
Medlem
Krayziebones avatar
jag hoppas ni alla tar förnuft och tar bort TINA, jobbigaste människan, hellre alesandra än tina, fats ja komemr då inte ringa å slösa pengar men dom som vill göra det hoppas jag ringer å votar ut tina
Citera
2005-02-25, 19:04
Medlem
plastdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
jag hoppas ni alla tar förnuft och tar bort TINA, jobbigaste människan, hellre alesandra än tina, fats ja komemr då inte ringa å slösa pengar men dom som vill göra det hoppas jag ringer å votar ut tina

Ja bort med den där otäckt fula,jobbiga människan!
Citera
2005-02-26, 03:45
Medlem
Tuesdays avatar
Ny svensk kille in på söndag

Alltså, vad fubbigt. Norrmännen vinner landskamp på landskamp och vad händer? Jo, utröstade svenskar ersätts med joker, en iaf.

Pressmeddelande från Kanal 5
25 februari, 2005

Nya förutsättningar och ny deltagare i
Big Brother Live
Söndag 27 februari kl 21.00

I förra veckans Big Brother Live röstades Sollentunatjejen Jozephine Dahl ut. När det blev dags för veckans landskamp tog återigen norrmännen hem segern. Därmed kommer ytterligare en svensk att behöva lämna huset. Men från och med söndag ändrar Big Brother förutsättningarna. Landskamperna är ett minne blott och deltagarna delas in i två mixade lag, där norrmän och svenskar kämpar sida vid sida. Dessutom kommer en ny svensk kille att kliva in i huset. Vem det blir avslöjas i Big Brother Live.

Källa:hemsidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in