2005-04-15, 14:57
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Haha! Han verkar inte vara så tuff, då skulle han väl inte berätta det hela tiden.
Desutom snackar han om att man bara ska tatuera nåt som betytt/betyder mycket för en själv, och samtidigt har han bb-loggan på armen efter att varit i huset nån vecka

haha han e helt skadad, han verkar tro att han ska få massa brudar typ efter vart där haha..
sen kan han ju lära sig boxas lite bättre hrmf hehe
fast måste måste ju säga att han e skitball i sina tajta trikåer han har på sig när han tränar hahahaha
Citera
2005-04-15, 15:01
Medlem
känns som att den där big brother loggan kommer flyta ut och bli grön inom ett halvår typ
Citera
2005-04-15, 15:01
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Vansinnigt ful BB-tattoo. Ser ju helt misslyckad ut! Textstilen är för rund för att vara lik orginalet, och bokstäverna ser sneda ut.

Här är Tinas tatuering: Osama till höger?

Det ska väl vara Britt och Adam antar jag? men okej vem fan vill ha dom på sig inget ont men jag förstår inte poängen, och om det nu skulle vara britt och Adam så var det inte likt ändå

Edit: Btw Adam tar det bergis som en komplimang att han är lik Usama
Citera
2005-04-15, 15:02
Medlem
Bråkmakarns avatar
Laila?
Ronald McDonald till höger?
Citera
2005-04-15, 15:11
Medlem
Nos4a2s avatar
Britt och Adam? Tanken slog mig inte ens förräns du skrev det.
Kan någon snälla ta reda på vilken tatuerare det är så man vet vart man inte ska gadda sig?

Det var väl Morty (FlashFighters) som gjorde Kitty's BB logo, inte en chans att det är samma studio som gjort dessa.
Citera
2005-04-15, 22:28
Medlem
bfjs avatar
Haha dagens garv, rejäla garv som verkligen förgyllde min kväll är nog att kolla igenom alla bilderna på

http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showNewsFull&nid=1812

Haha, verkligen dålig stil att alla ser ut som pundare på första bilden, kolla på Klas så förstår ni vad jag menar, sen kan man kolla på Elita andra bilden, hon försöker ju inte göra sig till verkligen men men... CF får lätt min röst för han ser så jävla rolig ut med nosringen , men det är ju själva grejen extreme makeover sen om de e snyggt eller inte är en annan sak, jag tycker det är kul att han ställer upp i allt och inte är så negativ som elita.

Edit: För i helvete rösta på CF, vi kan ju inte låta Tina vinna !!!! förövrigt får man ju en liten hint om hur populära dom andra deltagarna är, iaf en liten.
Citera
2005-04-15, 23:56
Medlem
random_heros avatar
Citat:
Ronald McDonald till höger?

Söte jävla Jesus vad ful hon är. Ohyggligt!
Citera
2005-04-16, 01:30
Medlem
Tuesdays avatar
Årets BB-fest efterlämnar bara ett Jaha..?
Olivier och lite andra gamla deltagare var inne ikväll, och BB körde ut dem redan vid midnatt. Efter det satt Kristian och rakade Patricks könshår, Britt rakade Kristians bröst och de satt i en enda stor rakningsgrupp och höll på med varandra.

Några fick till hångel under kvällen. Patrick och Alessandra fick till mer än så, oklart hur mycket. Andra par blev Tina och Örjan samt Britt och Alesco.
Citera
2005-04-16, 02:19
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Årets BB-fest efterlämnar bara ett Jaha..?
Olivier och lite andra gamla deltagare var inne ikväll, och BB körde ut dem redan vid midnatt. Efter det satt Kristian och rakade Patricks könshår, Britt rakade Kristians bröst och de satt i en enda stor rakningsgrupp och höll på med varandra.

Några fick till hångel under kvällen. Patrick och Alessandra fick till mer än så, oklart hur mycket. Andra par blev Tina och Örjan samt Britt och Alesco.

Örjan? vem fan bryr sig om Örjan, han åkte ju ut direkt hehe, iofs de gjorde Alesco också men men, de där med rakningen verkar ehm spännande.
Citera
2005-04-16, 03:21
Medlem
MysterieBabes avatar
Tina !!! Gilla Henne Eller Hata Henne???

Jag tycker om Tina hon är igentligen en bra tjej fast de andra deltagarna inte ser det! Men man märker också att hon haft en svår barndom, eftersom hon e så rak på sak samtidigt som det kanske låter lite halft elakt. Men jag fattar inte riktigt hur man kan hata henne, vad har hon gjort för fel?? joo att hon blev aggresiv men vem blir inte det på fyllan. ..

Jag gillar iaf Tina hon e Bra
Citera
2005-04-16, 04:58
Medlem
Schnyggves avatar
Tina är ful och äcklig både till sätt och utseende!! och hennes vidriga dialekt får mig att spyy!!!
Citera
2005-04-16, 05:39
Medlem
MysterieBabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Tina är ful och äcklig både till sätt och utseende!! och hennes vidriga dialekt får mig att spyy!!!

ehhehe det betyder att du inte kollar på bb för äklig neee dialekten kan vara lite irriterande och utseendet e väl ganska normalt!!!!! men hon är ju en bra person
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in