2005-03-12, 04:29
Medlem
prettygirls avatar
Hannah är söt, jag gillar henne.
Anledningen till att hon inte synts till så mkt är väl för att hon inte deltagit i det senaste uppdraget.
Jag menar, tom gaphalsen Tina har inte framträtt i rutan (thank god) lika flitigt som hon brukar.

Jag vill att Denis (den nya) ska få ihop det med Hannah.
Citera
2005-03-12, 08:27
Medlem
MysterieBabes avatar
Väldigt Bra i År

Citera
2005-03-12, 08:28
Medlem
MysterieBabes avatar
Jag gillar inte hon norsken hon ska ut nuuuu ;)

Citera
2005-03-12, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uffek
Kroggalan 2004
Årets bartender

Klas!!
http://www.spiker.se/docs/20050127-NMNorra-16.pdf
jaha, där ser man.... de har ju fler bartenders med iår. Hannah jobbar ju som det också, och Dennis väl? Det är väl för att de ska ut på turné sen några som kan bartender jobbet och andra som bara ska va med å synas....
Citera
2005-03-12, 12:02
Medlem
Cyco Mikos avatar
Så länge inte ElitaSkita, Hannah, Klas, Anders, Dennisx2,Den tyste norrbaggen och Britt vinner så är det en värdig vinnare som koras.
Citera
2005-03-12, 20:41
Medlem
Tuesdays avatar
Natten som var - spoilerkänsliga slutar läsa här.

Jag blev helt utmattad av att se och höra dem natten som var. Denis visade sig vara totalt psyko. Ut med idioten. Tina trashade bikten efter att BB vägrade släppa ut henne eller ens låta henne tala med någon när hon mådde så dåligt. Det är obehagligt att se någon må så fruktansvärt dåligt instängd i ett hus. BB visade att de har noll beredskap för akuta situationer. Mycket dåligt av BB att inte kunna hantera den situation som uppstod. Sista spritfesten?

Intressant dock att se hur BB väljer att klippa ikväll (obs ändrad tid till 22:00)
och hur mycket av katastrofen de visar.
Citera
2005-03-12, 20:52
Medlem
Vadå? Ballade det ur helt och hållet nu natten till idag? Jag har inte följt det på rätt så många dagar. Är Tina sjuk på riktigt nu och vad har hänt med Dennis? Är det på väg att gå över styr där inne i huset (äntligen).?
Citera
2005-03-12, 21:01
Medlem
Arctic Mans avatar
Äntligen händer det nått, hoppas nu inte blir nån fegklippning ikväll.
Citera
2005-03-12, 21:04
Medlem
Är det nån som har live-abbonemang som kan delge mig vad jag kan förvänta mig att få se?????
Citera
2005-03-12, 21:09
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Vadå? Ballade det ur helt och hållet nu natten till idag? Jag har inte följt det på rätt så många dagar. Är Tina sjuk på riktigt nu och vad har hänt med Dennis? Är det på väg att gå över styr där inne i huset (äntligen).?

Det ballade ur ordentligt och varenda en bad att få tala med psykolog. Det var jokern Denis, inte Rastafrisyr-Dennis, som uppvisade psykopatiska drag. Han kunde ha tagit sig till vad som helst, skadat någon, såg det ut som. Det var hans andra utbrott i huset. Naturligtvis utnyttjade Elita att Tina mådde dåligt (hon å sin sida hade ingen i huset anledning att frukta fysiskt) och larvade sig att hon var såååå rädd för Tina, allt för att få sympati. Tina fick ett utbrott men hon kastade inte mot människor - hon avreagerade sig i bikt och badrum.
Citera
2005-03-12, 21:22
Medlem
Sweet. Hoppas att de visar mycket av detta nu ikväll.
Citera
2005-03-12, 22:20
Medlem
bfjs avatar
Fattar inte varför de e kl22 nu e jag e lite sne sittero tabbar mellan Goa och Bigbrother

de verkar bli massa tjafs nu efter pausen, gaah måste swappa till goa igen

Fan va Tina skämmer ut sig i Dansen, too much alcohol någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in