2005-02-11, 09:54
  #241
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Är det någon mer än jag som tror att Elita spricker av kåthet.
igår

-Kom hit Klas dit as!

igår fick man ju se när hon satt i bikten och sa att hon saknade EN speciell person utanför.... fick för mig att det skulle vara en kk eller nåt
Citera
2005-02-11, 13:51
  #242
Medlem
Tuesdays avatar
Jaha nu ser det ut som om Beate lämnar. Fråga inte varför, BB gjorde en miss och hann inte stänga av ljudet. Av familjeskäl iaf.
Citera
2005-02-11, 15:42
  #243
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Jaha nu ser det ut som om Beate lämnar. Fråga inte varför, BB gjorde en miss och hann inte stänga av ljudet. Av familjeskäl iaf.

japp, hon har lämnat då hennes syster (eller dennes sambo) var sjuk....
Citera
2005-02-11, 15:43
  #244
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
japp, hon har lämnat då hennes syster (eller dennes sambo) var sjuk....


Ett problem mindre för Dennis alltså.
Citera
2005-02-11, 16:46
  #245
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Ett problem mindre för Dennis alltså.

nej, det blev nästan ett större problem - han började gråta...


uppdatering: Han var nog inte lessen för att Beate åkte.... han var glad - för nu kan han ju hoppa på Hannah, vilken han gjorde inatt.....
Citera
2005-02-12, 23:34
  #246
Medlem
enslavements avatar
Haha big brother..så jävla bra ikväll...

TV när det e som bäst :]

Hoppas sebbe inte åker ut bara för detta.
Citera
2005-02-13, 00:21
  #247
Medlem
cosmic_dancers avatar
både gjorde ju fel. Men i mina ögon avr det väl Tina som drog igen det gewnom att fortsätta räka inomhus trots att Sebbe sagt till henne och hon sa "Kom inte och sej att Elita är allergisk." sen avrt det ett jävla liv. Jag hopaps verklgien inte att Sebbe åker ut... Tina gjorde, lika mycket fel hon. Jag håller fan på Sebbe.
Citera
2005-02-13, 00:44
  #248
Medlem
Tuesdays avatar
Bye bye Sebastian!

Man gapar inte "FITTA!" till kvinnor.
Det är inte första gången S beteer sig svinigt, tack och lov valde BB att visa det denna gång.

Nulle ändrade sig, undrar för hur länge.
Citera
2005-02-13, 00:47
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Man gapar inte "FITTA!" till kvinnor.
Det är inte första gången S beteer sig svinigt, tack och lov valde BB att visa det denna gång.

Nulle ändrade sig, undrar för hur länge.

Nej, men det är ok att slå män?
Hur gör man en anmälan? Liknande en sån dom gjorde mot han som la en fefferoni i Olga´s troskant förra året.
Citera
2005-02-13, 00:55
  #250
Medlem
Tuesdays avatar
Sebastian tog tag i Tina, dvs gick till handgripligheter, efter ölincidenten. Hon måste väl för fan få försvara sig?
Citera
2005-02-13, 11:36
  #251
Medlem
Hade sebbe skrikit fitta till Tina?
Isåfall var det inte till en kvinna!
Citera
2005-02-13, 11:38
  #252
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Sebastian tog tag i Tina, dvs gick till handgripligheter, efter ölincidenten. Hon måste väl för fan få försvara sig?

ja, jag håller me. Tina försvarade sig, jag tycker Sebbe reagerade lite väl aggressivt.... varför är han helt plötsligt på Elitas sida??
okej att man inte ska röka inne, det tycker jag också är äckligt, men ska man hoppa på den enda som gick ut för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in