Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Sebastian tog tag i Tina, dvs gick till handgripligheter, efter ölincidenten. Hon måste väl för fan få försvara sig?
ja, jag håller me. Tina försvarade sig, jag tycker Sebbe reagerade lite väl aggressivt.... varför är han helt plötsligt på Elitas sida??
okej att man inte ska röka inne, det tycker jag också är äckligt, men ska man hoppa på den enda som gick ut för det?