2005-01-31, 19:55
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Ful och ful, hon ser väl ut som folk gör mest.
Och hon verkar bra mycket roligare än den där skinntorra Elita.

Måste faktiskt säga att hon var enormt ful och hade inte mkt bättre hy än Britney Spears.
Citera
2005-01-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Måste faktiskt säga att hon var enormt ful och hade inte mkt bättre hy än Britney Spears.

Jaha?
Citera
2005-01-31, 20:02
insomnias avatar
Citat:
Jaha?

Men som sagt, smaken är som baken och förstår det inte ifall du tar illa upp för det jag skrev.
Citera
2005-01-31, 20:17
Bannlyst
Citat:
Men som sagt, smaken är som baken och förstår det inte ifall du tar illa upp för det jag skrev.
och hennes bak är just det fina..
Citera
2005-01-31, 20:21
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
och hennes bak är just det fina..

Som jag skrev tidigare i denna tråden, om någons röv ska nämnas så är det Elitas. [dreglar]

http://www.elita.nu
Citera
2005-01-31, 20:27
Medlem
mpees avatar
www.elita.nu
We're restructuring the website right now, please check back in a couple of hours.

Jag satsar 10kr på att damp snubben och slynan i rosa har knullat innan denna vecka är slut
Citera
2005-01-31, 21:01
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
www.elita.nu
We're restructuring the website right now, please check back in a couple of hours.

Jag satsar 10kr på att damp snubben och slynan i rosa har knullat innan denna vecka är slut

Dom har nog fått uppgradera sidan eller servern nu när hon är med i Big Brother. Du vet, C-kändisarna.
Citera
2005-01-31, 21:19
Medlem
Citat:

Å nej, tar absolut inte illa upp. Tro inte det.
Vad jag menar är att Tina antagligen kommer stå för mer underhållning än Elita. Detta oavsett om hon anses fin, ful, vacker eller alldaglig. Totalt ointressant. Tycker inte man ska hänga upp sig på hur folk ser ut, utan istället se till underhållningsvärdet hos människan.
Elita t ex, av det man har sett hittills är hon bara torr och tråkig och kraxar endast om sina blekta tänder och berättat hur extremt ytlig hon är.
Jag anser åtminstone att det är dålig underhållning.
Några kanske anser att hon är en gudinna fysiskt sett. Men då kan man ju lika gärna titta på bilder av henne i tidningar och på nätet. För hon gör sig dåligt i TV.
Citera
2005-01-31, 21:56
insomnias avatar
Citat:
Å nej, tar absolut inte illa upp. Tro inte det.
Vad jag menar är att Tina antagligen kommer stå för mer underhållning än Elita. Detta oavsett om hon anses fin, ful, vacker eller alldaglig. Totalt ointressant. Tycker inte man ska hänga upp sig på hur folk ser ut, utan istället se till underhållningsvärdet hos människan.
Elita t ex, av det man har sett hittills är hon bara torr och tråkig och kraxar endast om sina blekta tänder och berättat hur extremt ytlig hon är.
Jag anser åtminstone att det är dålig underhållning.
Några kanske anser att hon är en gudinna fysiskt sett. Men då kan man ju lika gärna titta på bilder av henne i tidningar och på nätet. För hon gör sig dåligt i TV.

Neeej, verkligen inte. Själv kollar jag oftast på BB utan ljud, spanar in när man får se lite string eller Elita strutta runt osv. Underhållning av högsta klass. Ulrica(?) i förra årets omgång fick stå för den bästa underhållningen om ni frågar mig. På mute då.

Annars så var Olivier kung i huset.
Citera
2005-01-31, 23:49
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
shit vad den där klas gnäller.

- Vad äcklig fisk.
- Men ät den inte då.
- Måste ju ha mat.
- Men ät godis då.
- Nä aldrig i livet.

Hade jag varit i huset hade jag förmodligen åkt in lite senare för seriemord. Ett hagelgevär och tvåpatroner så är Cipi och Klas borta

Hehe måste fan hålla med jag störde mig som fan. Och jag som uppfattas av vänner som en som är så negativ hela tiden, usch jag måste nog skärpa mig fan folk blir ju bara sura på en

Han drog väl några sköna med Dennis inne i badrummet också va?
Citera
2005-02-01, 03:51
Bannlyst
Citat:
Som jag skrev tidigare i denna tråden, om någons röv ska nämnas så är det Elitas. [dreglar]

http://www.elita.nu
hmm.. läste fel.. trodde du sa att elita va ful.. bra då e vi på samma plan.. kan ju berätta att baken är lika fin irl.. har dock inte sett den helt nude, men i bikini och det räckte ett bra tag för mig..
Citera
2005-02-01, 07:43
Bannlyst
ja det verkar bli ett intressant robinsson år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in