2005-05-20, 11:13
Medlem
bfjs avatar
Hjärnan säger Britt
Hjärtat säger CF
Rövhålet säger Tina

för mig känns det som 95% säkert att det är Britt som tar hem det, om Tina tar hem det då tror jag fan på den där idioten som offrar 50k för att Tina att vinna.
Citera
2005-05-20, 12:19
Medlem
Bråkmakarns avatar
Muppen (Klas) har ju uppenbara problem med sig själv. Först sitter han och säger att det inte spelar nån roll och att dom andra i huset kunde säga vad dom ville i sin motivering till varför han inte ska få vinna millen. Sen när dom gör det blir han som en jävla åsna med attitydsproblem och tjatar och tjatar om varför dom säger så och att han inte kan "ta det".. Med sån attityd utanför huset bör nog den lille killen vara bra duktig på att prata sig ur obehaglia situationer, folk kommer inte acceptera att han beter sig så mot när han gästbartenderar i Tranås..

Undrar vad CF menade när han sa det? Han verkar ju inte ångra sig, och har väl tidigare sagt att muppen använt sig av taktik hela tiden?
Citera
2005-05-20, 13:00
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Muppen (Klas) har ju uppenbara problem med sig själv. Först sitter han och säger att det inte spelar nån roll och att dom andra i huset kunde säga vad dom ville i sin motivering till varför han inte ska få vinna millen. Sen när dom gör det blir han som en jävla åsna med attitydsproblem och tjatar och tjatar om varför dom säger så och att han inte kan "ta det".. Med sån attityd utanför huset bör nog den lille killen vara bra duktig på att prata sig ur obehaglia situationer, folk kommer inte acceptera att han beter sig så mot när han gästbartenderar i Tranås..

Undrar vad CF menade när han sa det? Han verkar ju inte ångra sig, och har väl tidigare sagt att muppen använt sig av taktik hela tiden?

Min erfarenhet är att ingen människa är helt oberörd av kritik.

Förmågan att ta kritik kan givetvis variera men alla människor bryr sig i alla fall på något sätt.

Är bara larvigt av Klas att påstå att han inte bryr sig och att dom övriga deltagarna kan vara ärliga mot honom, för att sekunden senare ifrågasätta dom. Det var ju ingen mördande kritik heller, bara deras ärliga åsikter, och att han dessutom blir arg på C-F för att han sa att Klas var "djävulens son" är ju bara patetiskt. Hade han ifrågasatt Anders lite mer hade jag förstått det, men då ska han banne mig inte säga att han klarar av att höra sanningen.
Citera
2005-05-20, 13:19
Medlem
Bråkmakarns avatar
Undrar om Britt förstod att Klas skulle reagera så och därför blev så ledsen för att hon skulle säga vem hon inte ville ska vinna? Jag kan tänka mig att hon inte ville att Klas ska vinna, hon har ju sagt förut att hon tycker att han går för långt och är elak, och därför sa Tina för att slippa stå till svars inför Klas?
Citera
2005-05-20, 14:21
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Undrar om Britt förstod att Klas skulle reagera så och därför blev så ledsen för att hon skulle säga vem hon inte ville ska vinna? Jag kan tänka mig att hon inte ville att Klas ska vinna, hon har ju sagt förut att hon tycker att han går för långt och är elak, och därför sa Tina för att slippa stå till svars inför Klas?

Kan mycket väl vara så.

Fast jag tycker ändå att det är skönt att Klas sanna Jag har kommit fram.

Vore ju förjävligt om han lyckades manipulera tittarna och vinna hela skiten.

Nu tror jag verkligen inte att det blir så men fram tills att han fick till det med Elita höll jag honom som favorit (dock inte personlig favorit).
Citera
2005-05-20, 14:57
Medlem
bfjs avatar
Citat:

Mycket möjligt men jag tror ändå inte Klas hade tagit hem det hela men visst Britt är ju en fegis det har vi ju också märkt
Citera
2005-05-20, 14:59
Medlem
bfjs avatar
Om vi ska ta och lista lite roligare saker i huset som gör att just den personen borde få vinna så. Jag börjar med 2st

CF när han drar aprilskämtet för Dennis
Tina för att hon skrämde Darth Vader (ända roliga hon har gjort i huset för övrigt).
Citera
2005-05-20, 15:03
Medlem
Tuesdays avatar
Tina vinner.
Citera
2005-05-21, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Tina vinner.
ja........eller Britt
Citera
2005-05-21, 13:21
Medlem
Citat:
Tina vinner.

Jag tror att du är ensam om den åsikten.

Britt vinner därmed basta
Citera
2005-05-21, 13:40
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Tina vinner.
Hoppas
Citera
2005-05-21, 13:46
insomnias avatar
Helt ärligt, så förtjänar ingen av dem att vinna, varken surpottan Tina eller den "glada" Britt. Hade spytt på henne, så glad som hon är hela tiden.

Carl Fredrik är den enda värdiga vinnaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in