Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Muppen (Klas) har ju uppenbara problem med sig själv. Först sitter han och säger att det inte spelar nån roll och att dom andra i huset kunde säga vad dom ville i sin motivering till varför han inte ska få vinna millen. Sen när dom gör det blir han som en jävla åsna med attitydsproblem och tjatar och tjatar om varför dom säger så och att han inte kan "ta det".. Med sån attityd utanför huset bör nog den lille killen vara bra duktig på att prata sig ur obehaglia situationer, folk kommer inte acceptera att han beter sig så mot när han gästbartenderar i Tranås..
Undrar vad CF menade när han sa det? Han verkar ju inte ångra sig, och har väl tidigare sagt att muppen använt sig av taktik hela tiden?
Min erfarenhet är att
ingen människa är helt oberörd av kritik.
Förmågan att ta kritik kan givetvis variera men alla människor bryr sig i alla fall på något sätt.
Är bara larvigt av Klas att påstå att han inte bryr sig och att dom övriga deltagarna kan vara ärliga mot honom, för att sekunden senare ifrågasätta dom. Det var ju ingen mördande kritik heller, bara deras ärliga åsikter, och att han dessutom blir arg på C-F för att han sa att Klas var "djävulens son" är ju bara patetiskt. Hade han ifrågasatt Anders lite mer hade jag förstått det, men då ska han banne mig inte säga att han klarar av att höra sanningen.