2005-05-10, 11:48
Medlem
Bråkmakarns avatar
Hoppas Klas ryker, stör mig på den där jäveln!
Citera
2005-05-10, 13:54
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
varför ska du alltid vara så löjligt elak mot folk som tycker annorlunda än dig??

Vem har du som favorit därinne?
Det var en rätt intressant frågeställning. Jag tror att det har nåt att göra med att jag tycker det är rätt kul att driva med folk.
Eftersom att jag i de allra flesta fall enbart går efter utseendet när jag ska välja favoriter i dokusåpor så har Elita varit favoriten fram tills att hon åkte ut. Nu pendlar det mellan Annika som är jävligt snygg och Klas (där går jag faktiskt inte efter utseendet eftersom att jag inte tänder på killar) som jag tycker är en riktigt soft snubbe
Citera
2005-05-10, 14:49
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
Klas är det nog folk som irriterar sig på för han kan vara lite elak; inte minst det där med att han inte träffar sin son och inte verkar bry sig speciellt. Men att han har haft ett jobbigt liv kan iofs vara till hans fördel... hmm..
Ursäkta att jag frågar - det har säkert tagits upp tidigare i tråden (men den är 1300 meddelanden lång så jag orkar inte leta) - men vad har Klas haft för jobbigt i sitt liv? Jag stör mig också på "killen".
Citera
2005-05-10, 15:06
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield
Ursäkta att jag frågar - det har säkert tagits upp tidigare i tråden (men den är 1300 meddelanden lång så jag orkar inte leta) - men vad har Klas haft för jobbigt i sitt liv? Jag stör mig också på "killen".

Det kanske syftas på att Klas knähund knarkat ("jag var långt nere i träsket"), att hans bror tog livet av sig 6 månader innan ingång i huset?

Jag har inget till övers för människor som vägrar ta ansvar för och träffa sina barn. Omogen kille, ut med honom!
Citera
2005-05-10, 15:08
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield

Tycker det är rätt respektlöst av Elita att påstå att Klas har gått igenom saker som ingen annan i huset ens är i närheten av. Det kan mycket väl vara så men det kan också vara så att det finns/har funnits folk där inne som bär på hemligheter om sina privatliv som inte Elita har någon aning om. Eftersom hon kom Klas så nära så är det ju inte så konstigt att han har berättat allt om sin bakgrund till henne och den kan mycket väl vara sorglig och tung men det kan finnas dom som gått igenom värre saker men som inte berättar om det.

Alla föredrar ju inte att snacka om sånt inför miljontals tv-tittare.
Citera
2005-05-10, 15:21
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Tycker det är rätt respektlöst av Elita att påstå att Klas har gått igenom saker som ingen annan i huset ens är i närheten av. Det kan mycket väl vara så men det kan också vara så att det finns/har funnits folk där inne som bär på hemligheter om sina privatliv som inte Elita har någon aning om. Eftersom hon kom Klas så nära så är det ju inte så konstigt att han har berättat allt om sin bakgrund till henne och den kan mycket väl vara sorglig och tung men det kan finnas dom som gått igenom värre saker men som inte berättar om det.

Precis. Klas taktiska utsäljande av sin familjs privatliv (allt han basunerat ut om sin bror, sin sons mamma, resten av familjen) har enbart gett honom minuspoäng hos mig med flera. Trodde han på allvar att han skulle vinna sympati med sitt bölande? Patetiskt! Där kan man snacka om en utvikningsdeltagare.
Citera
2005-05-10, 16:01
Medlem
bfjs avatar
Se på Kenneth han gick motsatta väg och fick fan 17% av rösterna, kan iofs bero på att många röstade på honom för att få ut Tina då men ändå.
Citera
2005-05-10, 16:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82

jo miljontals va ordet

de som jag tror kommer till final är

C-F
Klas
Britt
Tina

betyder att Flanders, kristian och annika åker..ska bli gött! då är det iallafall 3 chanser på 4 att inte tina vinner..jag orkar inte ha hennes fula ansikte på löpsedlarna när jag går till skolan!!
Citera
2005-05-10, 16:57
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Precis. Klas taktiska utsäljande av sin familjs privatliv (allt han basunerat ut om sin bror, sin sons mamma, resten av familjen) har enbart gett honom minuspoäng hos mig med flera. Trodde han på allvar att han skulle vinna sympati med sitt bölande? Patetiskt! Där kan man snacka om en utvikningsdeltagare.
Word, sympatifiskandet med sin "häftiga" rockbottom-knarkar-peroid är ju för löjlig, maken till självupptagen gnällspik har väl bara skådats i Elita. Perfect match alltså, de två tillsammans blir ju paradiset, ingen hör vad den andra säger när de sitter och gråter tillsamman vid köksbordet och efteråt känns det så mycket bättre, stärkta i sin övertygelse att allt tråkigt egentligen beror på en grym omvärld och massor av otur.
Citera
2005-05-10, 17:01
Medlem
petlas avatar
Jag måste bara fråga vad låten heter som BB spelar när en utslagen deltagare får titta tillbaka på sin tid i huset?
Citera
2005-05-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petla
Jag måste bara fråga vad låten heter som BB spelar när en utslagen deltagare får titta tillbaka på sin tid i huset?

Moby - Natural Blues

edit: det var inget. såg nu att du INTE menade låten dom spelar när dom blir utslagna.
Citera
2005-05-10, 21:15
Medlem
chrilLs avatar
antar att den kommit upp men men.

hon Aylar. har hon vart me i nåra porrfilmer? vilka isf, o kan nån bekräfta att det är just hon i filmerna.

hade ja haft 5an hade de vart britt man hållt sin röst på.. skön som fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in