2012-05-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
Har nu varit utan steroider i drygt 8 månader & avslutat HCG/Pregnyl kuren. Har äntligen fått en tid till endokrin om ca 2 veckor. Återkommer.

Ska bli väldigt intressant och se vad testosteronvärdet står på!
2012-05-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Ska bli väldigt intressant och se vad testosteronvärdet står på!

Först nu jag känner att mina testo värden är låga. Tror inte Pregnyl/Hcg kuren höjde något utan känns snarae motsatsen. Känner mig för första gången sedan jag klev av för dryga åtta månader sedan lite håglös samt har verkligen noll sexlust.
2012-05-22, 12:56
Medlem
Citat:
Först nu jag känner att mina testo värden är låga. Tror inte Pregnyl/Hcg kuren höjde något utan känns snarae motsatsen. Känner mig för första gången sedan jag klev av för dryga åtta månader sedan lite håglös samt har verkligen noll sexlust.

Hoppas det blir bättre, men jag hade i din sits försökt få hrt.
Kommer själv köra det i äldre dar ,en sådan låg dos borde väl inte skapa komplikationer? utan mest fördelar, men det gäller ju isåfall att man håller sig till hrt och inte högre doser.

Lycka till med allt

MVH B
2012-05-22, 13:31
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:

Kör du med den rekommenderade dosen av Clomid och Nolva också? Många kan känna sig lite off av Clomid speciellt.

Sen kommer ofta en downperiod efter HCG eftersom det tillfälligt höjer testoproduktionen långt över ens normalvärden. När det har stabiliserat sig och du är klar med Clomiden och nolvan så kommer det nog att kännas bättre.

/B
Senast redigerad av BeenAround 2012-05-22 kl. 13:35.
2012-05-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeenAround
Kör du med den rekommenderade dosen av Clomid och Nolva också? Många kan känna sig lite off av Clomid speciellt.

Sen kommer ofta en downperiod efter HCG eftersom det tillfälligt höjer testoproduktionen långt över ens normalvärden. När det har stabiliserat sig och du är klar med Clomiden och nolvan så kommer det nog att kännas bättre.

/B

Jag känner mig off nu ca två veckor efter jag slutat med antiöstrogenerna efter pregnyl kuren. Insett att jag nog behöver hrt & får jag utskrivet så kommer jag att ta det.
2012-05-27, 13:36
Medlem
psycho4lifes avatar
Kom ihåg att inte bli för bekväm med dig själv, det kanske känns Okej nu när du har gått av men jag tycker du iaf ska ligga på lite testo!

du sa själv att du känner dig lugn och harmonisk nu när du gått av, lätt att du fastnar där tror jag. så ladda sprutan med lite testo och kom tbx i byggarvärden! inte för att du är spec gammal än men fastna inte i sitsen du är nu och sjunk ihop till en gammal gubbe.

Mvh
2012-05-28, 22:05
Medlem
Erosmannens avatar
Citat:

Finns tydligen en läkare i USA som har hjälpt massvis kurare som legat på i flera år få tillbaka sin egenproduktion med en såkallad "Power PCT", som är en PCT på 45 dagar.

Endast ett par patienter har misslyckats med att få tillbaka sina produktioner av hundratals.

http://www.uk-muscle.co.uk/steroid-testosterone-information/102444-famous-power-pct-program-dr-michael-scally.html

"hCG is taken at 2500IU every other day for 16 days. Clomiphene citrate 50mg is taken twice per day for 30 days. Tamoxifen citrate is taken 20mg per day for 45 days."

Det där borde du absolut testa.

mvh
Senast redigerad av Erosmannen 2012-05-28 kl. 22:07.
2012-05-29, 17:10
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosmannen
Finns tydligen en läkare i USA som har hjälpt massvis kurare som legat på i flera år få tillbaka sin egenproduktion med en såkallad "Power PCT", som är en PCT på 45 dagar.

Endast ett par patienter har misslyckats med att få tillbaka sina produktioner av hundratals.

http://www.uk-muscle.co.uk/steroid-testosterone-information/102444-famous-power-pct-program-dr-michael-scally.html

"hCG is taken at 2500IU every other day for 16 days. Clomiphene citrate 50mg is taken twice per day for 30 days. Tamoxifen citrate is taken 20mg per day for 45 days."

Det där borde du absolut testa.

mvh

Du har inte läst tråden va? Vad tror du han har gjort?

/B
2012-05-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho4life
Kom ihåg att inte bli för bekväm med dig själv, det kanske känns Okej nu när du har gått av men jag tycker du iaf ska ligga på lite testo!

du sa själv att du känner dig lugn och harmonisk nu när du gått av, lätt att du fastnar där tror jag. så ladda sprutan med lite testo och kom tbx i byggarvärden! inte för att du är spec gammal än men fastna inte i sitsen du är nu och sjunk ihop till en gammal gubbe.

Mvh

Fan så dum du är!

Man kanske vill bli en gubbe tids nog, fattar du?
2012-05-29, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psycho4life

Mvh

^^Nominerat till F12:s mest vridna inlägg 2012..
2012-05-29, 20:19
Medlem
Erosmannens avatar
Citat:

/B

Har faktiskt inte läst tråden, ska kolla igenom snart efter dusch.

mvh
2012-05-29, 23:15
Medlem
Erosmannens avatar
Citat:

/B

Jaså, såg nu att du hade rekommenderat honom samma sak

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in