2012-04-08, 18:46
Medlem
Palomadelapazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
Tack.

För övrigt kan jag nämna att sjuksköterskan som ringde angående mina provsvar frågade förvånat vad jag gjort för att på fyra månader förvandla vad hon kallade "horibla" blodvärden till så superbra som jag har idag.

Sen har jag en polare som vid ett test på sitt jobb hade 18 olika preparat i kroppen som till & med jag oroat mig för som efter läkar kontroll här om veckan blev tillfrågad hur han & åt & levde då hans alla värden var så fantastiskt bra.

Så vad säger man? Visst jag fick en del biverkningar vilka efter fyra månader verkar vara helt återställda samt min polare som verkligen är PÅ har super värden. Med det i åtanke hur farligt kan det verkligen vara om man under kontrollerade former använder dopnings preparat hos vuxna friska annars drogfria personer?

Det är verkligen intressant att "vanligt folk" säger att aas är det farligaste man kan ta, till och med farligare än t.ex heroin, kokain m.m. Att personer som besitter RIKTIG kunskap om anabola steroider ( dom ärliga som tar upp både negativa effekter samt bra effekter) inte verkar få en syl i vädret utan det är bara propaganda doktorer/forskare m.m. som verkar få tala ut. Blir personligen riktigt förbannad på sveriges syn på aas, att alla blir psykiskt instabila, slår sina fruar, alla värden i kroppen gör att man dör innan man blir 40 m.m. Att folk ens FÅR gå ut att hitta på sån här propaganda tycker jag är riktigt fult gjort. ALLA människor är olika, vissa tål aas, vissa inte, vissa tål alkohol, andra inte. Det är så med ALLT. Men på nått sätt har just aas blivit utsatt för det största hatet. Är vi i Sverige verkligen så trångsynta och inte besitter RIKTIG kunskap, eller tjänar staten pengar eller liknande på denna hysteriska propaganda vågen som finns... Jag skäms över att kalla mig svensk och tycker verkligen inte om att leva i ett propaganda land. Låt folk som HAR RIKTIG FAKTA tala och inte folk som lever för att ljuga.

Ber om ursäkt för denna lite off topic, men blir så redigt förbannad.

Mvh
2012-04-08, 23:48
Medlem
devafandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palomadelapaz
Det är verkligen intressant att "vanligt folk" säger att aas är det farligaste man kan ta, till och med farligare än t.ex heroin, kokain m.m. Att personer som besitter RIKTIG kunskap om anabola steroider ( dom ärliga som tar upp både negativa effekter samt bra effekter) inte verkar få en syl i vädret utan det är bara propaganda doktorer/forskare m.m. som verkar få tala ut. Blir personligen riktigt förbannad på sveriges syn på aas, att alla blir psykiskt instabila, slår sina fruar, alla värden i kroppen gör att man dör innan man blir 40 m.m. Att folk ens FÅR gå ut att hitta på sån här propaganda tycker jag är riktigt fult gjort. ALLA människor är olika, vissa tål aas, vissa inte, vissa tål alkohol, andra inte. Det är så med ALLT. Men på nått sätt har just aas blivit utsatt för det största hatet. Är vi i Sverige verkligen så trångsynta och inte besitter RIKTIG kunskap, eller tjänar staten pengar eller liknande på denna hysteriska propaganda vågen som finns... Jag skäms över att kalla mig svensk och tycker verkligen inte om att leva i ett propaganda land. Låt folk som HAR RIKTIG FAKTA tala och inte folk som lever för att ljuga.

Ber om ursäkt för denna lite off topic, men blir så redigt förbannad.

Mvh

om nu det skulle vara sant så skulle jag tro att maja inte ligger långt efter. olagligt knark i allmänhet är ju ratat av svenska folket bara för att mamma säger så.

OnT: när du började med steroider för 25 år sedan, visste du att du skulle hålla på såhär länge eller blev det bara så?
2012-04-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devafanda
om nu det skulle vara sant så skulle jag tro att maja inte ligger långt efter. olagligt knark i allmänhet är ju ratat av svenska folket bara för att mamma säger så.

OnT: när du började med steroider för 25 år sedan, visste du att du skulle hålla på såhär länge eller blev det bara så?

Jag har en åsikt om gräs med men spar det till någon annan gång.

Bodybuilding är en livsstil så jag antar att jag precis som många andra trodde att steroider var en nödvändighet till framgång så sålänge jag tänkt tävla tänkte jag dopa mig. Ären går fort. Men som sagt hade jag vetat att jag kunde ha de resultat jag har idag ren hade jag nog agerat annorlunda. Måste säga att jag verkligen är förvånad över hur bra det går ren med enbart kosttillskott & god kosthållning. Inser att det är en stor övertro på preparat.
2012-04-11, 11:50
Medlem
Efter 4st injektioner pregnyl känns det exakt som jag börjat kura igen. Ni vet den där känslan av överskotts energi samt att det är typ omöjligt att somna. Brukade gilla den här känslan men nu känner jag mig mest stressad av den.

Fick svaret på Hjärt testet från min läkare som löd:
"Arbetsprovet visade att inget tyder på Kärlkramp. Ultraljudet visade en lindrig vidgning av vänster förmak + lindrigt förstorat vänster kammare. Även om fynden beskrivs som lindriga har jag skrivit remiss till hjärtläkare."

Ja ja min läkare är ju noga i alla fall.
Återkommer.
2012-04-18, 12:01
Medlem
Tagit sista injektionen Pregnyl nu & nu återstår ca en månad med enbart antiöstrogener. Blev lite vattnig första dagarna men gått bort helt nu & tappat vätska & ser rätt så hård ut. Bra tryck i kroppen & ser ut som att jag vore på men som sagt tappat löjligt lite sedan jag klev av för ca sju månader sedan överlag.
2012-04-18, 12:34
Medlem
Citat:
Tagit sista injektionen Pregnyl nu & nu återstår ca en månad med enbart antiöstrogener. Blev lite vattnig första dagarna men gått bort helt nu & tappat vätska & ser rätt så hård ut. Bra tryck i kroppen & ser ut som att jag vore på men som sagt tappat löjligt lite sedan jag klev av för ca sju månader sedan överlag.

Gott att det känns så bra! Hoppas det blir HRT för dig, så att du får upp testet till normala iallafall =)

Lycka till

MVH B
2012-04-18, 12:46
Medlem
Citat:

Skönt att det verkar rulla på bra, ska själv precis boka prover och se vad preppen har gjort för spännande med mina inälver. Ångrar du idag att du kurat?

mvh
2012-04-18, 14:39
Medlem
Nej jag ångrar absolut ingenting. Har haft en fantastisk resa i byggarvärden & kommer nog att tävla igen. Just nu mår jag bra ren & ser ingen anledning att kliva på igen.

Med klimatet som är när det gäller dopning i landet känns det även bra på det planet att inte behöva titta sig över axeln efter doping poliser.

Har faktiskt ingen lust att få HRT heller då jag tycker att jag mår bra samt svarat bra på naturliga testo boosters som tex DAA. Men visst ska jag ta en diskution när jag fått min remiss till endrokrin.
2012-04-26, 14:43
Medlem
Citat:
Jag har en åsikt om gräs med men spar det till någon annan gång.

Bodybuilding är en livsstil så jag antar att jag precis som många andra trodde att steroider var en nödvändighet till framgång så sålänge jag tänkt tävla tänkte jag dopa mig. Ären går fort. Men som sagt hade jag vetat att jag kunde ha de resultat jag har idag ren hade jag nog agerat annorlunda. Måste säga att jag verkligen är förvånad över hur bra det går ren med enbart kosttillskott & god kosthållning. Inser att det är en stor övertro på preparat.

Det är ju ganska roande att läsa inlägg av denna typ där f.d tunga användare av AAS uttrycker hur dom "antagligen hade kunnat få likvärdiga resultat ren" eftersom att ni du är "förvånad över hur bra det går ren med enbart kosttillskott & god kosthållning".

Du vet mycket väl att du inte hade haft den fysiken du har nu utan doping, det finns inte en chans. Självklart ger även doping bestående resultat och förändringar på kroppen varav b.la den största effekten är ökad andel muskelfibrer vilket givetvis är bestående.

Sen har du ju inte varit ren så väldigt länge heller då det verkligen inte räknas som att vara ren när man använder sig av 1000 IU HCG i veckan och antiöstrogenpreparat i olika former.
(ser nu även att du inte verkar ha varit ren alls då ett nyligen skrivet inlägg av dig antyder att du använt dig av HCG och antiöstrogener ända fram tills mitten av april detta år)

Du lurar ingen annan än dig själv med uttalanden där du försöker förmildra AAS del i den fysik du har byggt (om du ens gör det).

Menar inte alls att vara nedlåtande eller liknande med detta inlägg då jag antagligen är väldigt imponerad och anser att du har en mycket bra fysik och har därmed givetvis bättre anlag för byggning än många andra, men det är bättre att ge en rättvis bild av AAS betydelse för kroppsbyggning än att försöka förringa dess positiva effekter.
Senast redigerad av privateinterest 2012-04-26 kl. 14:47.
2012-04-26, 14:50
Medlem
Citat:

Nu är det ju dock så att har du använt dig av HCG under dessa sju månader (vilket jag har fått uppfattningen att du har gjort?). -Ja, då har du faktiskt inte varit ren överhuvudtaget och därför är det fetmarkerade inte alls konstigt utan snarare ett bevis på att vara on på HCG inte är att vara ren.
2012-05-12, 13:50
Medlem
Nej jag har inte tagit något alls under de sju månaderna innan min Pregnyl/Hcg kur.
2012-05-16, 11:41
Medlem
Har nu varit utan steroider i drygt 8 månader & avslutat HCG/Pregnyl kuren. Har äntligen fått en tid till endokrin om ca 2 veckor. Återkommer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in