Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
Tack.
För övrigt kan jag nämna att sjuksköterskan som ringde angående mina provsvar frågade förvånat vad jag gjort för att på fyra månader förvandla vad hon kallade "horibla" blodvärden till så superbra som jag har idag.
Sen har jag en polare som vid ett test på sitt jobb hade 18 olika preparat i kroppen som till & med jag oroat mig för som efter läkar kontroll här om veckan blev tillfrågad hur han & åt & levde då hans alla värden var så fantastiskt bra.
Så vad säger man? Visst jag fick en del biverkningar vilka efter fyra månader verkar vara helt återställda samt min polare som verkligen är PÅ har super värden. Med det i åtanke hur farligt kan det verkligen vara om man under kontrollerade former använder dopnings preparat hos vuxna friska annars drogfria personer?
För övrigt kan jag nämna att sjuksköterskan som ringde angående mina provsvar frågade förvånat vad jag gjort för att på fyra månader förvandla vad hon kallade "horibla" blodvärden till så superbra som jag har idag.
Sen har jag en polare som vid ett test på sitt jobb hade 18 olika preparat i kroppen som till & med jag oroat mig för som efter läkar kontroll här om veckan blev tillfrågad hur han & åt & levde då hans alla värden var så fantastiskt bra.
Så vad säger man? Visst jag fick en del biverkningar vilka efter fyra månader verkar vara helt återställda samt min polare som verkligen är PÅ har super värden. Med det i åtanke hur farligt kan det verkligen vara om man under kontrollerade former använder dopnings preparat hos vuxna friska annars drogfria personer?
Det är verkligen intressant att "vanligt folk" säger att aas är det farligaste man kan ta, till och med farligare än t.ex heroin, kokain m.m. Att personer som besitter RIKTIG kunskap om anabola steroider ( dom ärliga som tar upp både negativa effekter samt bra effekter) inte verkar få en syl i vädret utan det är bara propaganda doktorer/forskare m.m. som verkar få tala ut. Blir personligen riktigt förbannad på sveriges syn på aas, att alla blir psykiskt instabila, slår sina fruar, alla värden i kroppen gör att man dör innan man blir 40 m.m. Att folk ens FÅR gå ut att hitta på sån här propaganda tycker jag är riktigt fult gjort. ALLA människor är olika, vissa tål aas, vissa inte, vissa tål alkohol, andra inte. Det är så med ALLT. Men på nått sätt har just aas blivit utsatt för det största hatet. Är vi i Sverige verkligen så trångsynta och inte besitter RIKTIG kunskap, eller tjänar staten pengar eller liknande på denna hysteriska propaganda vågen som finns... Jag skäms över att kalla mig svensk och tycker verkligen inte om att leva i ett propaganda land. Låt folk som HAR RIKTIG FAKTA tala och inte folk som lever för att ljuga.
Ber om ursäkt för denna lite off topic, men blir så redigt förbannad.
Mvh
olagligt knark i allmänhet är ju ratat av svenska folket bara för att mamma säger så.