Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Mycket intressant tråd du skapat,kommer följa denna.
Hur mycket ungefär har ditt bruk kostat årsvis?
Köpte du AAS utomlands eller från svenska kranar?
Kan en man som brukar AAS verkligen gå till en läkare årligen för kontroll utan att riskera att läkaren använder sin anmälnings plikt gentemot män som brukar ,,som är föräldrar?då nya läkar lagar skärpt 2012 som ska skydda barn.
Min ex man hade sitt bruk hemligt från oss i familjen,ingen,, inte ens hans bröder visste.Har du varit öppen gentemot din familj,bröder systrar?Att din fru vet det har jag läst i tråden.Men andra i din omgivning.
När vi skildes min man och jag ,gick jag hos läkare för terapi,,då sa hon att våra barn lever med en AAs brukare,,då har jag anmälnings plikt sa hon.Men då slutade han bruka och anmälan lades åt sidan.
Plus att när han sökte sjukvård för sina bölder på ryggen fick han kalla handen från läkaren som genast anade bruk.Kan en AAS brukare verkligen lita på läkarens tystnads plikt numera?
Jag vet faktiskt inte hur det fungerar överlag? Första gången jag är i kontakt med läkare nu & blev först väldigt illa behandlad men när jag kom till kunnigare läkare så inte alls som sagt.
Ska man ha hjälp måste man ju köra med raka kort & jag kommer att göra väldigt klart för dem att om mina testo värden är för låga så kommer jag att sköta det själv eller själv ta kontakt med läkare nere i Bulgarien som ju tillhör Eu.