2012-01-29, 15:22
Medlem
Jag är tydligen i gott sällskap i alla fall då jag precis fick veta att Jay Cutler också klivit av då han måste operera sin biceps men läkarna inte vill innan hans blodvärden gått ner.
2012-01-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
Jag är tydligen i gott sällskap i alla fall då jag precis fick veta att Jay Cutler också klivit av då han måste operera sin biceps men läkarna inte vill innan hans blodvärden gått ner.
Där ser man. Hur initierade är de källorna som säger det?
2012-01-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Där ser man. Hur initierade är de källorna som säger det?

Rätt så bra.
2012-01-29, 20:18
Medlem
Mycket intressant tråd du skapat,kommer följa denna.

Hur mycket ungefär har ditt bruk kostat årsvis?
Köpte du AAS utomlands eller från svenska kranar?

Kan en man som brukar AAS verkligen gå till en läkare årligen för kontroll utan att riskera att läkaren använder sin anmälnings plikt gentemot män som brukar ,,som är föräldrar?då nya läkar lagar skärpt 2012 som ska skydda barn.

Min ex man hade sitt bruk hemligt från oss i familjen,ingen,, inte ens hans bröder visste.Har du varit öppen gentemot din familj,bröder systrar?Att din fru vet det har jag läst i tråden.Men andra i din omgivning.

När vi skildes min man och jag ,gick jag hos läkare för terapi,,då sa hon att våra barn lever med en AAs brukare,,då har jag anmälnings plikt sa hon.Men då slutade han bruka och anmälan lades åt sidan.

Plus att när han sökte sjukvård för sina bölder på ryggen fick han kalla handen från läkaren som genast anade bruk.Kan en AAS brukare verkligen lita på läkarens tystnads plikt numera?
2012-01-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galiza
Mycket intressant tråd du skapat,kommer följa denna.

Hur mycket ungefär har ditt bruk kostat årsvis?
Köpte du AAS utomlands eller från svenska kranar?

Kan en man som brukar AAS verkligen gå till en läkare årligen för kontroll utan att riskera att läkaren använder sin anmälnings plikt gentemot män som brukar ,,som är föräldrar?då nya läkar lagar skärpt 2012 som ska skydda barn.

Min ex man hade sitt bruk hemligt från oss i familjen,ingen,, inte ens hans bröder visste.Har du varit öppen gentemot din familj,bröder systrar?Att din fru vet det har jag läst i tråden.Men andra i din omgivning.

När vi skildes min man och jag ,gick jag hos läkare för terapi,,då sa hon att våra barn lever med en AAs brukare,,då har jag anmälnings plikt sa hon.Men då slutade han bruka och anmälan lades åt sidan.

Plus att när han sökte sjukvård för sina bölder på ryggen fick han kalla handen från läkaren som genast anade bruk.Kan en AAS brukare verkligen lita på läkarens tystnads plikt numera?

Jag vet faktiskt inte hur det fungerar överlag? Första gången jag är i kontakt med läkare nu & blev först väldigt illa behandlad men när jag kom till kunnigare läkare så inte alls som sagt.

Ska man ha hjälp måste man ju köra med raka kort & jag kommer att göra väldigt klart för dem att om mina testo värden är för låga så kommer jag att sköta det själv eller själv ta kontakt med läkare nere i Bulgarien som ju tillhör Eu.
2012-01-29, 20:43
Medlem
I den värld jag lever i är det inte konstigt att dopa sig så ja de flesta i min omgivning vet.
2012-01-29, 20:44
Medlem
Jag är nästan helt säker att män som brukar AAS riskerar stort att anmälas till soc,jag har 2 läkar studenter i min familj ,båda 2 snackar om plikterna i läkar eden som det största ansvaret

Min uppfattning är att det bästa är att välja en privat klinik ,visserligen kostar det mycket mer,men säkrare än allmänna vården.Privata läkare blir mer köpta i tystnad.
2012-01-29, 21:52
Medlem
4-chans avatar
Fruktolöst intressant tråd. Tack till dig, TS.
2012-01-29, 22:24
Medlem
Citat:
Jag är nästan helt säker att män som brukar AAS riskerar stort att anmälas till soc,jag har 2 läkar studenter i min familj ,båda 2 snackar om plikterna i läkar eden som det största ansvaret

Min uppfattning är att det bästa är att välja en privat klinik ,visserligen kostar det mycket mer,men säkrare än allmänna vården.Privata läkare blir mer köpta i tystnad.

Så om det är så vore jag tacksam om någon kan pma mig någon bra kunnig privatläkare i landet. Annars kommer jag nog att söka läkare utomlands framöver.
2012-01-30, 00:49
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Hur mycket pengar har du lagt på steroider allt som allt?
2012-01-30, 04:10
Medlem
Citat:

Ingen läkare får anmäla steroidbruk så länge inte människan på steroider berättar om något som innebär mer än 2 års straff.
OM en läkare skulle anmäla blir läkaren tagen ur tjänst, personen i fråga kan INTE heller bli fälld för brottet (så länge det inte överfaller 2års straff).
2012-01-30, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Hur mycket pengar har du lagt på steroider allt som allt?

Vet faktiskt inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in