2021-03-29, 18:48
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tjena, kommer kliva på tren ace strax.

Jag vill ej dra i mig Dopamin agonister som Cabergoline och Pramipexole. Har läst att Vitamin B6 är bra mot progesteron/prolaktin. (Kmr ej ihåg vilket)

Någon här som tycker att B6 är bra mot prolaktin?
Citera
2021-03-30, 00:06
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Tjena, kommer kliva på tren ace strax.

Jag vill ej dra i mig Dopamin agonister som Cabergoline och Pramipexole. Har läst att Vitamin B6 är bra mot progesteron/prolaktin. (Kmr ej ihåg vilket)

Någon här som tycker att B6 är bra mot prolaktin?

Har aldrig motverkat prolaktinet när jag körde varesig deca eller tren, tar B vitamin komplex ed året om. Om det hjälper vet jag inte men jag äter dom till vardags oavsett och hade inga problem under deca/tren kur.

Minns inte doserna men decan var runt 400 vecka och tren E var inte heller så höga doser som många andra kör, 300 vecka typ om minnet inte sviker. Olika kurer, har aldrig kombinerat dom för att förtydliga.

Ska du inte bomba allt för högt är min uppfattning iaf att caber i regel inte behövs. Men ingen av dessa preparat är jag någon guru på, kan bara tala hur det var för mig.
Citera
2021-03-30, 02:19
Medlem
coxhuvuds avatar
Drar nytta av denna tråden för en mycket simpel fråga. Hur är återhämtningen av den naturliga T produktionen från tren? Har hört att det kan ta upp till 1 år när man tar 19nor steroider. Stämmer detta eller kan man ta det utan att behöva TRT resten av livet? Och hur fort går återhämtningen med Clomid, Nolva, HCG? Tack
Citera
2021-03-30, 07:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Drar nytta av denna tråden för en mycket simpel fråga. Hur är återhämtningen av den naturliga T produktionen från tren? Har hört att det kan ta upp till 1 år när man tar 19nor steroider. Stämmer detta eller kan man ta det utan att behöva TRT resten av livet? Och hur fort går återhämtningen med Clomid, Nolva, HCG? Tack
De som under åren använt mycket deca eller tren tenderar alla att behöva TRT.

Se alla gamla "byggare", finns väl ingen som återhämtat sig och är helt naturliga nu.

Men kör "trt" efter tren ett tag och sedan pct, tror jag ökar chansen till bra återhämtning.
Citera
2021-03-31, 23:55
Medlem
Kroppsfett och Tren

Hej FB,

Nyfiken fråga...

En vän som ska tävla utomlands har börjat deffa nu och är cirka 13 veckor ut.

Han visa att han har 19% kroppsfett efter mättning. Enligt honom så har han gott om tid att dra ner sig till 5% kroppsfett.

Nedan är hans kur

V1-7 Testo C 700mg/W
v7-12 Testo P 150mg EOD -Tren A 75mg EOD
V9-12 Testo P 150mg EOD -Tren A 75mg EOD , Winstrol 50mg ED , Masteron 150mg EOD

Min fråga är då kan verkligen En sådan kur få ner en person från 19% kroppsfett på en sådan kort tid? När jag kört deff naturligt från en sådan högkropps fett har det tagit mig cirka 20 veckor för komma ner till 8 % kroppsfett. Är bara rent nyfiken kring denna del kring kroppsfett och ASS

Nej det är inte min kur. Så högt kroppsfett och doser kör jag aldrig på samt har jag har en kurrapport på vad jag kör.
Citera
2021-04-01, 06:30
Medlem
Nej de är inte pga preppen han kommer gå ner i vikt.
Han kommer köra en hårdare diet än vad du gjorde och på så sätt tappa kroppsfett.
Olika prepp kanske kan höja din förbrukning litegrann men de är inga fettförbrännare (Iallafall dom du nämnde ovan)

Ligger du på ett kcal underskott under längre tid med bra träning så kommer du tappa vikt.

De olika prepp kan hjälpa till med är du tex kan träna mer och hårdare. Framförallt återhämtningen
Men sätter du 2 personer ena har prepp i dig och andra inte så kommer den som är på underskott tappa vikt och den andra kommer gå upp
Citera
2021-04-07, 09:25
Medlem
Din kompis skulle börjat tidigare. Tren är en stark steroid men dosen ser ju ganska låg ut. Men ja, det går att tappa snabbt men han kommer få lida. Kosten som kommer göra jobbet.

Det AAS hjälper med är att man kan ligga lågt på kcal men ändå behålla alla muskler så länge man orkar träna hårt. Det hjälper hålla positiv proteinbalans så även om man svälter sig så lyckas musklerna stanna kvar.

Preppen hjälper kanske några % med ämnesomsättningen men är inga mirakel deff medel. Vill han komma från 19% till tävlingsform på 13v kommer han få kämpa. Har han tävlat innan?

Många som aldrig har tävlat underskattar vad som krävs. Det är skillnad på en "schysst strandform" och tävlingsform. Man ska ned till 5-6%. Krävs psyke Men han kanske ska tävla i mens physique?
Senast redigerad av miklagaard 2021-04-07 kl. 09:28.
Citera
2021-04-11, 11:14
Medlem
Bara jag som blir djävulskt trött av Tren?

Svårt att hålla ögonen öppna.. Sover som ett barn. Kontraproduktivt när det kommer till träningen.
Citera
2021-04-11, 16:32
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Bara jag som blir djävulskt trött av Tren?

Svårt att hålla ögonen öppna.. Sover som ett barn. Kontraproduktivt när det kommer till träningen.
Jag blir tvärtom faktiskt. Känner mig mer taggad & motiverad. 100mg EoD
Citera
2021-04-12, 07:47
Medlem
BFG9000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Men kör "trt" efter tren ett tag och sedan pct, tror jag ökar chansen till bra återhämtning.
Hur skulle det hjälpta återhämtning att använda testo efter tren? Testo stänger ner egenproduktionen.
Citera
2021-04-12, 12:55
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
Hur skulle det hjälpta återhämtning att använda testo efter tren? Testo stänger ner egenproduktionen.
Innan du dumförklarar andra så läs på lite.

Efter en trenkur kommer du att vara nerstängd ett bra tag, flera månader efter du gått av. Därför brukar det rekommenderas att man fortsätter ett tag på enbart testo och sedan går gör PCT.
Samma om man brukat deca/nandrolon, nerstängningen varar så länge efter bruk så det är ingen mening med PCT direkt efter bruk av så "hårda" preparat.

Förstår du nu varför det är bra att fortsätta på rent testo och sedan köra en PCT?
Citera
2021-04-14, 18:07
Medlem
Jaggermeisters avatar
Hur många dagar brukar det ta för er grabbar innan ni känner av Trenbolone? Gäller Acetate estern.

Är inne på dag 10 med 100mg EoD. Inatt så var min kudde & säng dyngsur, jag vaknar ca 10ggr under natten och har väldigt många drömmar.

Ovanstående är tecken på att det börjar fästa på lite va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in