Citat:
Ursprungligen postat av
mrsnowman
Ang Tren hosta.... Satt idag å funderade kring de trenkurer jag kört under senare åren, samt att jag ofta satt små doser dagligen istället för eod eller e3d som även förekommer. Räknade lite snabbt och kom fram till att de är ca 240 stick jag gjort totalt med tren A, och konstigt nog aldrig fått hosta!?!? Kan man verkligen ha sådan tur 240 ggr eller är vissa personer mindre känslig för det ?
Vilka ställen roterar du mellan när du kör ed? När jag kör ed har jag ibland kört i pecsen. Mkt större risk för trenhosta där!
Sån riktig trenhosta har jag fått kanske 3ggr. Bara med tren a eller möjligtvis hex oxå men aldrig med Ena.
Nån gång har själva injektionen gått felfritt men sen när jag dragit ut nålen så har man passerat ett blodkärl precis och den mikrodroppen som kommit in i blodet har räckt till en attack!
Fruktansvärt är det! Om du nån gång råkar ut för det så ta inga djupa andetag, det blir bara värre då. Små, korta, ytliga "chippningar" så går det över snabbare. Men dom första, värsta 10 minuterna känns som timmar iaf...
Mvh