2016-08-08, 19:55
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Jag håller inte med någon. Jag föredrar högre på testo. Ja jag har testat alla olika ratio.

Käns som högre på tren har blivit ett fenomen då nån har sagt att de är bättre så hakar alla på. Sen tror ja ej att 200mg tren per ml stämmer på långa vägar.

Har vart med sen tiden med raketer. Äkta tren hex dvs.

Men testa dig fram. Alla fördrar vi olika.

200mg/ml, nu har jag missat något. Är det något märke som påstår sig ha det ? De är i praktiken omöjligt att framställa så är som du säger, stämmer inte på långa vägar. Tom 150 är tveksamt.
Citera
2016-08-08, 20:03
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Jag håller inte med någon. Jag föredrar högre på testo. Ja jag har testat alla olika ratio.

Käns som högre på tren har blivit ett fenomen då nån har sagt att de är bättre så hakar alla på. Sen tror ja ej att 200mg tren per ml stämmer på långa vägar.

Har vart med sen tiden med raketer. Äkta tren hex dvs.

Men testa dig fram. Alla fördrar vi olika.

Citat:
Ursprungligen postat av mrsnowman
200mg/ml, nu har jag missat något. Är det något märke som påstår sig ha det ? De är i praktiken omöjligt att framställa så är som du säger, stämmer inte på långa vägar. Tom 150 är tveksamt.

Vad snackar ni om? Omöjligt att framställa Tren E 200mg/mL? Det är något ni måste missförstått nu. Varför pratar ni ens om det?

On topic: Att ligga lägre på testo har också å göra med att då trennet är mer potent så kan man ju gå lägre på testot utan att tappa effekt. Att undvika högdos testo är också att undvika bieffekter från högdos testo.
Men om man mår bättre på högre dos testo till trenet så är det ju högre dos testo som gäller.

Som du säger wpas: testa sig fram är det som gäller.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-08-08, 20:22
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vad snackar ni om? Omöjligt att framställa Tren E 200mg/mL? Det är något ni måste missförstått nu. Varför pratar ni ens om det?

On topic: Att ligga lägre på testo har också å göra med att då trennet är mer potent så kan man ju gå lägre på testot utan att tappa effekt. Att undvika högdos testo är också att undvika bieffekter från högdos testo.
Men om man mår bättre på högre dos testo till trenet så är det ju högre dos testo som gäller.

Som du säger wpas: testa sig fram är det som gäller.

Mvh,

-Alfred

Tren E är 200 fullt möjligt, men inte Tren A. Jag som hade för bråttomt och tog för givet det var tren a wpas skrev om
Citera
2016-08-08, 20:57
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ang Tren hosta.... Satt idag å funderade kring de trenkurer jag kört under senare åren, samt att jag ofta satt små doser dagligen istället för eod eller e3d som även förekommer. Räknade lite snabbt och kom fram till att de är ca 240 stick jag gjort totalt med tren A, och konstigt nog aldrig fått hosta!?!? Kan man verkligen ha sådan tur 240 ggr eller är vissa personer mindre känslig för det ?
Vilka ställen roterar du mellan när du kör ed? När jag kör ed har jag ibland kört i pecsen. Mkt större risk för trenhosta där!
Sån riktig trenhosta har jag fått kanske 3ggr. Bara med tren a eller möjligtvis hex oxå men aldrig med Ena.
Nån gång har själva injektionen gått felfritt men sen när jag dragit ut nålen så har man passerat ett blodkärl precis och den mikrodroppen som kommit in i blodet har räckt till en attack!
Fruktansvärt är det! Om du nån gång råkar ut för det så ta inga djupa andetag, det blir bara värre då. Små, korta, ytliga "chippningar" så går det över snabbare. Men dom första, värsta 10 minuterna känns som timmar iaf...

Mvh
Citera
2016-08-08, 21:01
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Vilka ställen roterar du mellan när du kör ed? När jag kör ed har jag ibland kört i pecsen. Mkt större risk för trenhosta där!
Sån riktig trenhosta har jag fått kanske 3ggr. Bara med tren a eller möjligtvis hex oxå men aldrig med Ena.
Nån gång har själva injektionen gått felfritt men sen när jag dragit ut nålen så har man passerat ett blodkärl precis och den mikrodroppen som kommit in i blodet har räckt till en attack!
Fruktansvärt är det! Om du nån gång råkar ut för det så ta inga djupa andetag, det blir bara värre då. Små, korta, ytliga "chippningar" så går det över snabbare. Men dom första, värsta 10 minuterna känns som timmar iaf...

Mvh

Sätter enbart i gluteus. Brukar sätta varannan gång i maximus å varannan i medius. Då blir det ju 3 dagar "vila" för vardera om man sätter dagligen.

Tack för tipset om andningen!! låter hemskt.....
Citera
2016-08-08, 21:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Att ligga lägre på testo har också å göra med att då trennet är mer potent så kan man ju gå lägre på testot utan att tappa effekt.
Exakt. Mkt bättre o ligga lågt på testot knäppa på trennnet lite grann om man vill ha mer mos. Upplever sidesen från trennet mkt mindre om jag ligger lågt på testot oxå.

Men som alla sagt: detta är IMO. Gilla olika.
Puss
Citera
2016-08-08, 21:05
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Sätter enbart i gluteus. Brukar sätta varannan gång i maximus å varannan i medius. Då blir det ju 3 dagar "vila" för vardera om man sätter dagligen.

Tack för tipset om andningen!! låter hemskt.....
Dom gångerna jag fått trenhosta har ingen av dom varit i glute så där kan vi ha svaret. Lättare o drabbas i pecs o delts pga av fler mindre blodkärl antar jag
Citera
2016-08-08, 21:07
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Dom gångerna jag fått trenhosta har ingen av dom varit i glute så där kan vi ha svaret. Lättare i pecs o delts pga av fler mindre blodkärl antar jag

Sen vet jag inte om de har någon betydelse.. Men jag sätter samtidigt med testo, å då suger jag först upp halva mängden testa i pumpen. Sedan tren, och sedan resterande halvan testo. På så sätt "inbillar" jag mig att nålen har en troppe testo längst fram om man skulle pricka ett kärl på invägen, och testo om man skulle dra förbi ett kärl på utvägen. =) men bara en fixide jag har.
Citera
2016-08-08, 21:19
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Sen vet jag inte om de har någon betydelse.. Men jag sätter samtidigt med testo, å då suger jag först upp halva mängden testa i pumpen. Sedan tren, och sedan resterande halvan testo. På så sätt "inbillar" jag mig att nålen har en troppe testo längst fram om man skulle pricka ett kärl på invägen, och testo om man skulle dra förbi ett kärl på utvägen. =) men bara en fixide jag har.
Mycket möjligt, men trennet jag hade sist sjönk alltid och la sig under testot

Hoppas du fortsätter slippa hosta även i framtiden!
Mvh
Citera
2016-08-08, 21:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tren E är 200 fullt möjligt, men inte Tren A. Jag som hade för bråttomt och tog för givet det var tren a wpas skrev om

Tänkte väl.
Citera
2016-08-09, 07:38
Medlem
Ja pratade om tren e såklart.

Smaken är som baken
Citera
2016-08-11, 21:25
Medlem
Sarcoidosiss avatar
Hur tror in både kroppen och sinnet skulle svara på svaga tren doser? Nu snackar jag 40mg tren ew, skulle det ge någon effekt? Tror ni aggressionen inte skulle vara så hög?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in