Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 21:41
  #925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Har ni aldrig hört detta? Inte alltid preparaten som dikterar oönskade bieffekter utan även doseringar. Har en klient som står på 75mg tren ew utan några oönskade bieffekter men alla de önskade - visst det är inga monstruösa förändringar över natten men långt mer dramatiska än vad man kan åstadkomma med testo på rimliga doser.

Tren är dock notoriskt känt för att ha jobbiga sides.


Mvh,

-Alfred


givetvis är dosen alltid relevant i frågan men att reka en första kurare tren spelar ingen roll om det är 100 mg ew i min värld, det är bara inte så det går till, du får gärna rätta mig om du tycker jag har fel men tar för givet att vi står i samma lag här ^^
Citera
2017-12-17, 05:01
  #926
Medlem
Sugen som fan på Tren men har känsliga njurar.

Går det att ta en riktigt låg dos och ändå få resultat + slippa slita på njurarna? Eller funkar det inte så?
Citera
2017-12-17, 12:29
  #927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Sugen som fan på Tren men har känsliga njurar.

Går det att ta en riktigt låg dos och ändå få resultat + slippa slita på njurarna? Eller funkar det inte så?


skit i tren... tren har pajjat mina njurar, inte värt att gambla om du redan har problem
Citera
2017-12-17, 12:59
  #928
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Sugen som fan på Tren men har känsliga njurar.

Går det att ta en riktigt låg dos och ändå få resultat + slippa slita på njurarna? Eller funkar det inte så?
Slitage kommer alltid att uppstå men som en referens kan jag berätta att jag för tillfället står på 175mg tren ace med extremt bra resultat, so far med den enda negativa biverkningen att mitt diastoliska tryck har ökat marginellt. Ja sömnen har blivit lite sämre också men annars inget.

Lägre dos är givetvis enklare. Hur motståndskraftiga dina njurar är har jag ingen aning om, jag hade nog valt andra preparat om jag är orolig för njurarna.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-22, 15:31
  #929
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Slitage kommer alltid att uppstå men som en referens kan jag berätta att jag för tillfället står på 175mg tren ace med extremt bra resultat, so far med den enda negativa biverkningen att mitt diastoliska tryck har ökat marginellt. Ja sömnen har blivit lite sämre också men annars inget.

Lägre dos är givetvis enklare. Hur motståndskraftiga dina njurar är har jag ingen aning om, jag hade nog valt andra preparat om jag är orolig för njurarna.


Mvh,

-Alfred
175mg ew?? Hur ofta sätter du det och hur?
Eller menar du 175mg eod? Låter ju mer standard
Mvh
Citera
2017-12-22, 19:29
  #930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
175mg ew?? Hur ofta sätter du det och hur?
Eller menar du 175mg eod? Låter ju mer standard
Mvh


nej han menar 175 ew..

tänk på att han kör cutmixen - 50 tren + 50 mast + 50 test eod = 175 mg tren ew
Citera
2017-12-22, 20:06
  #931
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
175mg ew?? Hur ofta sätter du det och hur?
Eller menar du 175mg eod? Låter ju mer standard
Mvh

Precis som Max säger; cutmix på 50/50/50, 1mL eod blir 50mg tren eod = 175mg ew.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-22, 21:52
  #932
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Precis som Max säger; cutmix på 50/50/50, 1mL eod blir 50mg tren eod = 175mg ew.


Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
nej han menar 175 ew..

tänk på att han kör cutmixen - 50 tren + 50 mast + 50 test eod = 175 mg tren ew

Aaa ok jag förstår.
Mvh
Citera
2018-02-22, 16:00
  #933
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Nu är det min tur!
70-100mg/ew testo p 1-10
200mg/ew tren a 1-2
300mg/ew tren a 2-4
400mg/ew tren a 4-10

Såhär ser upplägget ut om allt går bra med sides! Blir ingen caber eftersom testot är såpass lågt, så räknar 100% med att prog/prolaktin håller sig där det ska.

MVH!
Citera
2018-03-09, 07:12
  #934
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Trenhosta var för övrigt inte det minsta kul! Satte en del hår på bröstet den erfarenheten

Det var minst sagt en vidrig upplevelse som fick mig på knä mitt på golvet. Hur minskar man chansen och går det att lindra besvären med att andas eller hålla andan. Idéer är jag ute efter. För trenhosta var VERKLIGEN inte kul.

Uppade btw dosen rätt fort till 420 ew eftersom att jag har noll sides förutom grova drömmar men de är mest kul.

MVH
Citera
2018-03-09, 17:28
  #935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Trenhosta var för övrigt inte det minsta kul! Satte en del hår på bröstet den erfarenheten

Det var minst sagt en vidrig upplevelse som fick mig på knä mitt på golvet. Hur minskar man chansen och går det att lindra besvären med att andas eller hålla andan. Idéer är jag ute efter. För trenhosta var VERKLIGEN inte kul.

Uppade btw dosen rätt fort till 420 ew eftersom att jag har noll sides förutom grova drömmar men de är mest kul.

MVH


fyfan.. ahhdu det finns tyvärr inte mycket man kan göra men saker som brukar hjälpa mig är

små andetag, alltså inga djupa, sen att hålla tillbaka hostan så gott det går... ju mer jag hostar desto värre blir det tycker jag..

drick vatten, en jävla massa.. inte mycket till hjälp men kanske någonting
Citera
2018-03-12, 21:53
  #936
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
fyfan.. ahhdu det finns tyvärr inte mycket man kan göra men saker som brukar hjälpa mig är

små andetag, alltså inga djupa, sen att hålla tillbaka hostan så gott det går... ju mer jag hostar desto värre blir det tycker jag..

drick vatten, en jävla massa.. inte mycket till hjälp men kanske någonting
+1
Små små andetag. Bara ner i halsen och vänd om man säger. Kämpa emot att hosta, för varje hostning man gör så kommer 20 nya så blir det bara värre o värre.

För att undvika från första början så sett trennet i stora muskler och låt sprutan sitta kvar en bra stund innan man drar ut den långsamt.
Man får hosta mkt lättare på ace än på ena men d visste du säkert redan.
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback