2016-08-06, 13:29
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Körde nyligen tren ace från generic @ 200 mg eod. Tunga grejjor. Tyvärr fick jag inte ut full effekt för jag hade så fkn mycke jobb den perioden att ja tränade max 2ggr i veckan och käkade på tok för lite men stark som fan blev man iaf och ådrig.
Varför hoppar man på tren om man inte vet att man kommer kunna träna helhjärtat? Bara en undran.
Citera
2016-08-06, 14:50
Medlem
Kör min andra Tren A kur nu, älskar det. Lite jobbigt att orka med en tung arbetsdag, blir så jävla andfådd snabbt. Men förutom lite trenhosta och svettiga nätter gillar man ju resultatet
Citera
2016-08-06, 16:44
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Varför hoppar man på tren om man inte vet att man kommer kunna träna helhjärtat? Bara en undran.

Jag har ju ett jobb där man lyfter som en jävla packåsna hela tiden så ja får ju lite träning därifrån också
Citera
2016-08-06, 19:54
Medlem
Vad kan man förvänta sig av tren a 250mg/w av kvalitetsmärke? Tillsammans med 250mg/w testo.

Är en cutmix att föredra? Syftet är att droppa BF och känna på tren för första gången. Mast propp känns som att det bara är en fördel i kuren iallafall.
Citera
2016-08-06, 20:22
Medlem
JillisLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Vad kan man förvänta sig av tren a 250mg/w av kvalitetsmärke? Tillsammans med 250mg/w testo.

Är en cutmix att föredra? Syftet är att droppa BF och känna på tren för första gången. Mast propp känns som att det bara är en fördel i kuren iallafall.

Körde precis dom där doserna i 6v. Blev signifikant starkare, hårdare, ådrigare. Mycket hårväxt också
Citera
2016-08-08, 15:04
Medlem
Theberzerkers avatar
Vad tror ni om denna första-tren-kur för en med många års erfarenhet av test, deca, t3 bland annat.

Tren e 400mg e5d
Testo e/c 500mg e5d
Adex 0.25mg ed
T3 75mg ed
Caber 0.5mg e3d

För högt som första trenkur? Sticka tren och testo e4d och sänka dosen ist?
Citera
2016-08-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Vad tror ni om denna första-tren-kur för en med många års erfarenhet av test, deca, t3 bland annat.

Tren e 400mg e5d
Testo e/c 500mg e5d
Adex 0.25mg ed
T3 75mg ed
Caber 0.5mg e3d

Tycker det ser ut som en riktigt bra första kur. Men att ha med T3 och caber är inte nödvändigt men om du ska deffa så förstår jag T3n.

Tren dosen är lagom i min mening beroende på din storlek och erfarenhet. Ungefär samma dos som jag körde på min först tren kur och jag blev riktigt nöjd. Nackdelen med att köra E estern är att om du itne kan hantera sides så tar det lång tid innan det är ur kroppen. därav många kör tren A istället.

mvh
Citera
2016-08-08, 15:47
Medlem
Stor-Franks avatar
Som ^^ skriver. Dock hade jag sänkt testot till 250mg. Funkar bäst för mig har jag märkt efter några års exprimenterande med tren.

Och vem har egentligen fått såna sides av tren E att man inte kan stå ut ett par v.??
Insomnia och sprutsvettningar är jobbigt men har man kurat ett tag kan man nog ta det

Obs! Jag brukar dock märka i efterhand att tren påverkar min personlighet mkt mer än vad jag själv märker när jag ligger på.
Mvh

Citat:

Tren e 400mg e5d
Testo e/c 500mg e5d
Adex 0.25mg ed
T3 75mg ed
Caber 0.5mg e3d

Citera
2016-08-08, 19:18
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:

Tren e 400mg e5d
Testo e/c 500mg e5d
Adex 0.25mg ed
T3 75mg ed
Caber 0.5mg e3d

Håller med även jag, ser bra ut. Men jag med hade nog personligen sänkt testot.
Bra att du lägger in adex för att det inte ska bli problem, å inte gör som många andra å kör på tills problemen uppstår å sen lägger in de i vild panik. Dock tror jag nog du skulle klara dig med 0.25 eod. Inte kul å gå för lågt på östro, ska du ta blodtester under kuren ?
Citera
2016-08-08, 19:24
Medlem
mrsnowmans avatar
Ang Tren hosta.... Satt idag å funderade kring de trenkurer jag kört under senare åren, samt att jag ofta satt små doser dagligen istället för eod eller e3d som även förekommer. Räknade lite snabbt och kom fram till att de är ca 240 stick jag gjort totalt med tren A, och konstigt nog aldrig fått hosta!?!? Kan man verkligen ha sådan tur 240 ggr eller är vissa personer mindre känslig för det ?
Citera
2016-08-08, 19:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Tren e 400mg e5d
Testo e/c 500mg e5d
Adex 0.25mg ed
T3 75mg ed
Caber 0.5mg e3d

Jag hade, precis som föregående talare, nog rekommenderat dig att sänka testot till 250mg varje pinn, börjat med 0,25mg adex eod ist för ed och vid behov (efter etablerat östradiolvärde via blodprov) reglerat dosen ytterligare.
Förstår att du vill ha med T3 då tren hämmar sköldkörtelfunktionen, men det är nog bättre om du kör T4 istället och låter kroppen konvertera till T3 också ist för att du bara tillför T3.
Gör ett blodtest även här för att se att T4 och T3 hamnar inom refvärde, helst i överkant.
Cabaser tror jag nog du kan skippa.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-08-08, 19:49
Medlem
Jag håller inte med någon. Jag föredrar högre på testo. Ja jag har testat alla olika ratio.

Käns som högre på tren har blivit ett fenomen då nån har sagt att de är bättre så hakar alla på. Sen tror ja ej att 200mg tren per ml stämmer på långa vägar.

Har vart med sen tiden med raketer. Äkta tren hex dvs.

Men testa dig fram. Alla fördrar vi olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in