Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-16, 21:31
  #1
Medlem
trillians avatar
Jag har ett fruktansvärt förakt mot politiker som missbrukar skattebetalarnas pengar. Ett exempel på detta är just Ulla Hamiltons resa till USA -> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13946283.ab

Jag har några timmar nu och tänkte försöka hitta mer skit på henne. Hjälp gärna till! Det blir kul!
Citera
2012-01-18, 23:08
  #2
Medlem
Jag kände henne litet grann för många år sedan. Trevlig flicka, från Falköping har jag för mig. Hette på den tiden Ericson i efternamn men gifte sig med advokaten Christoffer Hamilton. Har bara bra saker att säga om henne, från den tiden.
Citera
2012-01-18, 23:38
  #3
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor
Jag kände henne litet grann för många år sedan. Trevlig flicka, från Falköping har jag för mig. Hette på den tiden Ericson i efternamn men gifte sig med advokaten Christoffer Hamilton. Har bara bra saker att säga om henne, från den tiden.

Har haft en del med henne att göra. Hon belastas inte av någon större begåvning. Intelligensen tynger inte hennes tillvaro, om man uttrycker sig så.
Citera
2012-01-19, 09:12
  #4
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Det var väl hon som såg till att det nu råder dubbdäcksförbud på Hornsgatan?

Riktigt smart eller inte. För miljön/luften har ju blivit såååå mycket bättre där nu
Citera
2012-08-16, 00:26
  #5
Medlem
En vidrig uppkomling från Falköping !

FLYTTA hem o förstör den sta´n med cykelbanor o spårvagnar
och låt oss ha våra 500-åriga träd i behåll.

SATMARA

Citera
2012-08-19, 16:41
  #6
Medlem
Adonirams avatar
Från Oskarshamn tror jag däremot.
Släkt med JUholt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback