Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-16, 17:16
  #1
Medlem
Ett ämne som inte nämns mycket i vårt samhälle är vad Svenska kvinnor förväntar sig av Invandrare? Speciellt Svarta afrikaner som jag.

Under hela min uppväxt i detta land så kan jag ärligt säga att jag har fått mest "sexuell respons" (Om det nu finns ett sånt begrepp ) från etnisk Svenska kvinnor.

Inte Etiopier som har en kristen Bakgrund, medans jag har en muslim.
Inte Araber som har alltför mycket bagage med släkt problem
Inte Somaliska Kvinnor som anser att om jag tar deras oskuld måste jag gifta mig med dem.


Men Svenska kvinnor är det annat. De dömer min karaktär utan att de ens känner mig. De tror att jag troligen gillar hiphop och att jag är en "cool" kille. De attraheras av vad dagens Media porträtterar om Afrikaner i väst världen. De har ingen förmåga att tänka själv, ibland undrar man om det är massmedia som uppfostrar dessa istället för föräldrarna.

Detta är en global epidemi. I Subsahara Afrika & andra icke vita länder så strömmar det in med Vita Kvinnliga sex turister som främjar oskyddat sex och sexuell beteende i Konservative u-länder.

Hur tacklar Sverige och resten av EU länderna detta? Jo de röjer det under mattan. Precis som när en hel avsnitt av det Svenska samhället består av manliga Svenska pedofiler som hänger runt i Thailand.

Frågeställning:

1. Har ni också noterat detta fenomen?
2. Vad ä lösningen anser du?
Citera
2012-01-16, 17:57
  #2
Medlem
Charlatanens avatar
Helt ärligt så har jag aldrig sett en somalisk man med en svensk kvinna. Om du nu inte försöker trolla dom blonda lockarna av oss så kan jag bara säga grattis!

Vad är bäst - omskuren eller icke omskuren fitta?
Citera
2012-01-16, 19:43
  #3
Medlem
markus120s avatar
Den dummare WT 10-20% av våra kvinnor har visat sig vara väldigt lättmanipulerade av media och ligger efter det som påstås vara fashionable och coolt av mainstream media, stor majoritet av svenska kvinnor (som inte är WT/vänster) är dock ganska oattraherade av utländska män. Skulle nog säga att somaliska män däremot inte ens är coola åt de mest efterblivna WT tjejerna, somaliska män måste vara de mest oattraktiva männen i marknaden överhuvudtaget, möjligen tillsammans med zigenare. Det är välbyggda västafrikanska män som används i propaganda med vita kvinnor.
Citera
2012-01-16, 19:51
  #4
Medlem
Mad monks avatar
Dom ser väl på MTV och nyheterna och ser väl det vi andra ser, inget märkligt med det. Det som är märkligt är att de vill ha något med er att göra.

Bonusskratt är ju att en neger har mage att dilla om pedofiler när ni våldtar spädbarn.
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2012-01-16 kl. 19:53.
Citera
2012-01-16, 19:54
  #5
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanen
Helt ärligt så har jag aldrig sett en somalisk man med en svensk kvinna. Om du nu inte försöker trolla dom blonda lockarna av oss så kan jag bara säga grattis!

Vad är bäst - omskuren eller icke omskuren fitta?

Jodå de finns men det brukar alltid sluta i våldtäkt och tårar.
Citera
2012-01-16, 20:13
  #6
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beden
Ett ämne som inte nämns mycket i vårt samhälle är vad Svenska kvinnor förväntar sig av Invandrare? Speciellt Svarta afrikaner som jag.

Under hela min uppväxt i detta land så kan jag ärligt säga att jag har fått mest "sexuell respons" (Om det nu finns ett sånt begrepp ) från etnisk Svenska kvinnor.

Inte Etiopier som har en kristen Bakgrund, medans jag har en muslim.
Inte Araber som har alltför mycket bagage med släkt problem
Inte Somaliska Kvinnor som anser att om jag tar deras oskuld måste jag gifta mig med dem.


Men Svenska kvinnor är det annat. De dömer min karaktär utan att de ens känner mig. De tror att jag troligen gillar hiphop och att jag är en "cool" kille. De attraheras av vad dagens Media porträtterar om Afrikaner i väst världen. De har ingen förmåga att tänka själv, ibland undrar man om det är massmedia som uppfostrar dessa istället för föräldrarna.

Detta är en global epidemi. I Subsahara Afrika & andra icke vita länder så strömmar det in med Vita Kvinnliga sex turister som främjar oskyddat sex och sexuell beteende i Konservative u-länder.

Hur tacklar Sverige och resten av EU länderna detta? Jo de röjer det under mattan. Precis som när en hel avsnitt av det Svenska samhället består av manliga Svenska pedofiler som hänger runt i Thailand.

Frågeställning:

1. Har ni också noterat detta fenomen?
2. Vad ä lösningen anser du?

1. Ja, men det är lite överdrivet. Det finns gott om respektabla och rasmedvetna kvinnor som inte skulle röra en mörk man. De glöms ofta bort i debatten. De förblivo rena, vackra och orörda av det ondskefulla mörkret...

2. Man behöver nog inte göra så mycket. Man kan låta karman ha sin gång. Efter ett tag brukar negern och rasförräderskan gräla och negern slår kvinnan gul och blå och kanske lämnar henne med en rasbastard och socialbidrag. Kvinnan lever sedan återstoden av sitt liv på samhällets botten utfryst av omgivningen. Det blir ett slags naturligt straff. Negern i sin tur rör sig vidare till nya marker för att leta karaktärssvaga offer att förgifta med sina ondskefulla gener...
__________________
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2012-01-16 kl. 20:15.
Citera
2012-01-16, 20:19
  #7
Medlem
markus120s avatar
I ett försök att vara optimistsik i det mörka omgivning som vi möter så kan man ju vinkla till att det är bra för den vita rasen att våra dummaste och mest karaktärsvaga kvinnor rasblandar sig, det resterande vita rasen blir då något förstärkt som lever vidare utan dessa svaga gener.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback