2019-11-14, 17:25
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Vem är domaren nu mellan Ronnie och Carrington? Vilka fantastiska bröst hon har 😘

Såg att hon hade värsta fotbollarna , Kim sa aldrig va hon hette.
Citera
2019-11-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Vem är domaren nu mellan Ronnie och Carrington? Vilka fantastiska bröst hon har 😘
Malgorzata Kanieska väl? http://www.worldsnooker.com/corporate/referees/other-referees/malgo/

Ytterst lite tid att följa snookern för mig denna vecka, är det någon av toppspelarna som stuckit ut? Är ju ganska många kvar, men jag har inte fått uppfattningen att någon riktigt briljerar så här långt.
Citera
2019-11-14, 19:30
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Malgorzata Kanieska väl? http://www.worldsnooker.com/corporate/referees/other-referees/malgo/

Ytterst lite tid att följa snookern för mig denna vecka, är det någon av toppspelarna som stuckit ut? Är ju ganska många kvar, men jag har inte fått uppfattningen att någon riktigt briljerar så här långt.

Tack, hon är det!
Ironiskt nog har jag haft en polsk tjej som hette Malgorzata.
Nä, Ronnie, Trump, Murphy, Selby...osv. kan inte komma ihåg några skrällar, brukar ju alltid vara några.
Citera
2019-11-14, 21:45
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat

Trump är mannen att slå skulle jag säga. Några enkla misstag men bäst av de jag sett. O'Sullivan har inte fått ordning på det långa spelet.

Robertson försvann direkt och idag var det ytterligare två skrällar: Alexander Ursenbacher från Schweiz slog Stuart Bingham (som gjorde ett maximumbreak i sin första match) och Ken Doherty slog Thepchaiya Un-Nooh.
Citera
2019-11-14, 22:29
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Robertson försvann direkt och idag var det ytterligare två skrällar: Alexander Ursenbacher från Schweiz slog Stuart Bingham (som gjorde ett maximumbreak i sin första match) och Ken Doherty slog Thepchaiya Un-Nooh.

Nu slog Ursenbacher Mark Allen också. Två fina skalper idag för en plats i kvartsfinalerna. Kul!
Citera
2019-11-15, 12:46
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Trump är mannen att slå skulle jag säga. Några enkla misstag men bäst av de jag sett. O'Sullivan har inte fått ordning på det långa spelet.

Citat:
Nu slog Ursenbacher Mark Allen också. Två fina skalper idag för en plats i kvartsfinalerna. Kul!

Om jag ska nämna någon som spelat bra så måste det bli Trump. Given segerkandidat för min del. Ronnie vet jag inte riktigt var jag har. Tuff match ikväll mot Murphy och den som vinner där bör kunna gå till final.

Ursenbacher är förstås turneringens överraskning med två starka segrar i rad mot Bingham och Allen.
Citera
2019-11-17, 00:13
Medlem
Millediablos avatar
Ronnie-Judd i final, hoppas på rykande match.
Ronnie blåste Perry av banan och Judd var klart bäst mot Higgins.
Omöjligt att tippa i min värld, håller Trump huvudet kallt eller tar Ronnie titel nr 37?
Citera
2019-11-17, 14:46
Medlem
Millediablos avatar
Trump börjar bra med lagom defensiv öppning som håller Ronnie borta från enklare stötar.
Citera
2019-11-17, 16:47
Medlem
TilleyHats avatar
Trump leder 5-3 inför kvällen, siffror som känns smickrande för O'Sullivan. Trump har varit den klart bäste och dominerat bitvis.
Citera
2019-11-17, 17:04
Medlem
O'Sullivan blev sannerligen totalt utspelad i det långa attack- och defensivspelet. Trump verkar dock ganska sliten efter en längre period med ett intensivt spelschema, för helt ärligt borde det stått 7-1 eller liknande i halvtid.
Citera
2019-11-17, 20:53
Medlem
Millediablos avatar
Vilka breaks Trump levererar, han kan nästan göra vad han vill med köbollen.
Citera
2019-11-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Vilka breaks Trump levererar, han kan nästan göra vad han vill med köbollen.
Och efter att Judd misslyckats två gånger med att göra 147 så tänkte Ronnie visa hur man gör.

Nåja, fortfarande match. Skönt tempo i matchen om inte annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in