Ronnie är en gåta. Det är inte helt lätt att förstå vad som driver honom. Skulle en vm seger motivera honom att fortsätta med snooker mer än en vm-förlust? Vad tror ni?
Ronnie är en gåta. Det är inte helt lätt att förstå vad som driver honom. Skulle en vm seger motivera honom att fortsätta med snooker mer än en vm-förlust? Vad tror ni?
Han ser ju inte så motiverad ut trots att han är i final. Så man undrar vad som skulle kunna driva honom till att fortsätta spela.
Han ser ju inte så motiverad ut trots att han är i final. Så man undrar vad som skulle kunna driva honom till att fortsätta spela.
Inte så motiverad? När han väljer säkerhet före svåra försök att sätta bollar? Med den avslutningen av dagen så skulle jag definitivt vilja påstå att han är ser ut som han försöker och att han inser att Barry faktiskt är ett reellt hot. För det är han verkligen.
Vilket avslutningsframe! Tungt för höken, 10-7 är ju nåt helt annat än 9-8...
Han kanske skulle ta in extra hjälp: "Oavsett behov har Kärcher lösningen för dig"
Inte så motiverad? När han väljer säkerhet före svåra försök att sätta bollar? Med den avslutningen av dagen så skulle jag definitivt vilja påstå att han är ser ut som han försöker och att han inser att Barry faktiskt är ett reellt hot. För det är han verkligen.
Vad jag menar är att om han hade brytt sig med hade han troligtvis inte släppt in The hawk så mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av fosteria
Vilket avslutningsframe! Tungt för höken, 10-7 är ju nåt helt annat än 9-8...
Han kanske skulle ta in extra hjälp: "Oavsett behov har Kärcher lösningen för dig"
Gör man 11-12 blåa så spelar man nog rätt så bra. Hawkins imponerar verkligen. Synd att det inte blev ett MB för Ronnie, en liten chans fanns.
Hoppas att det dyker upp fler chanser för då lär han gå för det om han nu bara spelar för pengar så är det ju värt att satsa på, inte illa med 250 lax extra.
Senast redigerad av terribilis 2013-05-05 kl. 23:46.