2020-06-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Är Robertson allvarlig med sin frisyr eller är det något skämt? Ser ju för jävla lustigt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Det är så han ser ut i håret på riktigt och han har förmodligen ingen frisör att gå till därav längden.
Som jag har förstått det har det tom. varit förbjudet för frisörer att ha öppet i Storbritannien under pandemin.

Citat:
Hmm fru Woollaston hade väl en senast, men det kanske var coronarelaterat?
Jag trodde i min enfald att detta var nån ny pryl som domaren skulle bära på, haha.
Ja, den fjärrkontrollen används alltid utanför TV-bordet. När det är TV-sänd match finns det i princip alltid en protokollförare. Som du nämner användes fjärrkontrollen även på TV-bordet i Championship Leauge, allt för att det skulle krävas så få personer som möjligt i arenan.

Nu i Tour Championship är det ju mycket färre spelare och bara ett bord, så Rob och Monika dömer varannan match och är protokollförare i varannan match.
Citera
2020-06-25, 21:05
Medlem
Allen-Maguire i finalen imorgon! Kan bli en riktigt grinig och spännande match på pappret iaf.
Citera
2020-06-25, 21:22
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Allen-Maguire i finalen imorgon! Kan bli en riktigt grinig och spännande match på pappret iaf.
Det får vi hoppas😀
Citera
2020-06-26, 16:38
Medlem
Millediablos avatar
3-3 i finalen, Allen lirar på rätt bra men släpper fokus. Fantastisk 100-serie till utjämningen.
Citera
2020-06-26, 17:09
Medlem
Neofytens avatar
Ja lite grinigt och grisigt börjar det bli där ute nu! Härligt!

Edit: För mycket misstag från båda...
Senast redigerad av Neofyten 2020-06-26 kl. 17:20.
Citera
2020-06-26, 17:26
Medlem
4-4, det betyder alltså att det blir en bäst-av-11-match ikväll, nu när det spelas till 10 i finalen.

Allen borde leda med 6-2 eller 5-3 tycker jag, men han slarvade alldeles för mycket.
Citera
2020-06-26, 20:39
Medlem
Millediablos avatar
Nu med en 139:a så spelar Stephen för 260.000 pund, det kan nog inspirera lite. Nästan 6-4 nu.
Citera
2020-06-26, 20:55
Medlem
Citat:
Nu med en 139:a så spelar Stephen för 260.000 pund, det kan nog inspirera lite. Nästan 6-4 nu.
Det elfte framet kan ha varit ett viktigt frame i denna match. Oerhört nära att Maguire gick till 7-4, men lite otur i en sprängning gör att Allen lätt kan spela till sig framet.

Mark måste sluta slarva om Stephen fortsätter spela på den här nivån.
Citera
2020-06-26, 21:02
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Det elfte framet kan ha varit ett viktigt frame i denna match. Oerhört nära att Maguire gick till 7-4, men lite otur i en sprängning gör att Allen lätt kan spela till sig framet.

Mark måste sluta slarva om Stephen fortsätter spela på den här nivån.

Mark tycks bara fortsätta slarva...
Citera
2020-06-26, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Mark tycks bara fortsätta slarva...
Ja, det vi kan hoppas på (för matchens skull) är att pausen åtminstone kom lägligt för Allen.
Citera
2020-06-26, 21:55
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ja, det vi kan hoppas på (för matchens skull) är att pausen åtminstone kom lägligt för Allen.

Ja, nog för att jag håller på Maguire här, minns så väl när han skulle bli the next big thing... Ska han fixa det här?

Edit: Men det viktiga för mig är alltid att få se bra snooker!

Edit2: Har Allen vaknat till liv nu!?

Edit3: Ohhh nästan Allen! Nu har jag svängt igen, Come on Mark!
Senast redigerad av Neofyten 2020-06-26 kl. 22:07.
Citera
2020-06-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Ja, nog för att jag håller på Maguire här, minns så väl när han skulle bli the next big thing... Ska han fixa det här?

Edit: Men det viktiga för mig är alltid att få se bra snooker!

Edit2: Har Allen vaknat till liv nu!?

Edit3: Ohhh nästan Allen! Nu har jag svängt igen, Come on Mark!
Ja, vi får hoppas att det blir spännande, men jag hoppas ändå att Maguire reder ut det här på något sätt.

Det är drygt sju år sedan Maguire vann en rankingtitel. På den tiden fick man 250.000 pund när man blev världsmästare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in