2020-02-01, 17:55
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Om Robertson vinner titeln i Berlin har han redan säkrat bonusen. Bara genom att gå till final skulle han i praktiken göra det extremt svårt för någon annan att vinna bonusen. Så förmodligen påverkas inte startfältet i Gibraltar särskilt mycket av det.
Jag tänkte mer på rankingpoäng inför VM.
Citera
2020-02-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Jag tänkte mer på rankingpoäng inför VM.
Du tänker att fler spelare vill vara med i Gibraltar när det inte blir något China Open innan VM?
Citera
2020-02-01, 22:37
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Du tänker att fler spelare vill vara med i Gibraltar när det inte blir något China Open innan VM?
Jo, nu vet jag inte när anmälningstiden går ut men jag hittade ingen lottning/ seedning så jag antar att det är öppet hus fortfarande?
Hur är det med shoot-out, är det också möjligt att anmäla sig dit?
Citera
2020-02-01, 23:17
Medlem
Millediablos avatar
Drömfinal imorgon, Neil har tappat 2 frame på hela turneringen och Judd har som vanligt en tung arsenal med sig till bordet. Sist dom möttes u en final i Players Championships så hade Trump matchboll och Neil tvingade fram ett avgörande frame till seger.

Det var en av dom bästa matcherna jag sett så mina förväntningar är skyhöga inför denna final.
Citera
2020-02-02, 11:39
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Drömfinal imorgon, Neil har tappat 2 frame på hela turneringen och Judd har som vanligt en tung arsenal med sig till bordet. Sist dom möttes u en final i Players Championships så hade Trump matchboll och Neil tvingade fram ett avgörande frame till seger.

Det var en av dom bästa matcherna jag sett så mina förväntningar är skyhöga inför denna final.

Drömfinal? Ja, verkligen! Ettan och tvåan på världsrankningen möts i en rankingfinal. Det kan inte bli så mycket bättre.
Citera
2020-02-02, 16:30
Medlem
TilleyHats avatar
Bonusen som man får för "seger" i European Series, är den "winner takes it all"?

Om Neil vinner så vinner han i praktiken 230.000 pund och inte 80.000. Just nu har han en liten 4-2-ledning, men det kan ändras snabbt om Judd får fart på spelet.
Citera
2020-02-02, 17:30
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Bonusen som man får för "seger" i European Series, är den "winner takes it all"?

Om Neil vinner så vinner han i praktiken 230.000 pund och inte 80.000. Just nu har han en liten 4-2-ledning, men det kan ändras snabbt om Judd får fart på spelet.
Jepp den är väl redan i princiop hans. 4-4 inför kvällen, det känns som om det blir fajt om segern 😀
Citera
2020-02-02, 19:24
Medlem
Millediablos avatar
Apropå Gibraltar så hittar jag bara följande
Citat:
It will be the fourth and final event in the new BetVictor European Series, with a £150,000 bonus available for the player who tops the ranking list which runs across those four events.
Citera
2020-02-02, 22:26
Medlem
Rätt tråkig final med tanke på vilken nivå Robertson och Trump kan hålla. 8-5 till Trump, Robertson måste alltså vinna 4 raka.
Citera
2020-02-02, 23:39
Medlem
TilleyHats avatar
Till slut en bekväm seger för Judd Trump och en närmast Selbyansk ledning på världsrankningen.
Citera
2020-02-03, 13:33
Medlem
Millediablos avatar
Grymt tajt föreställning, bra defensivspel med inslag av bonnröta på bägge håll. Neil såg rätt rödsprängd ut i ögonen, kan kanske sovit dåligt med ungarna i sällskap: )

Rättvis seger för Judd i mitt tycke och kul att Judd sa åt Neil att skippa shoot-out och göra upp i Gibraltar istället. Jag hoppas Judd ställer upp i shoot-out, hans snabba spel skulle nog passa bra i det formatet också trots att det krävs stor tur att gå hela vägen där.
Citera
2020-02-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Till slut en bekväm seger för Judd Trump och en närmast Selbyansk ledning på världsrankningen.
Redan 4 rankingtitlar denna säsong. Bortsett från CoC-finalen som han förlorade mot Robertson har det varit lite allt eller inget för Trump. Antingen förlust (relativt) tidigt i turneringen eller turneringsseger.

Citat:
Grymt tajt föreställning, bra defensivspel med inslag av bonnröta på bägge håll. Neil såg rätt rödsprängd ut i ögonen, kan kanske sovit dåligt med ungarna i sällskap: )

Rättvis seger för Judd i mitt tycke och kul att Judd sa åt Neil att skippa shoot-out och göra upp i Gibraltar istället. Jag hoppas Judd ställer upp i shoot-out, hans snabba spel skulle nog passa bra i det formatet också trots att det krävs stor tur att gå hela vägen där.
Om de båda skippar Shoot-Out måste ändå Trump vinna i Gibraltar samtidigt som Robertson inte når finalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in