2013-04-27, 10:47
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Har inte så stor koll på vilka som är stamgäster i de olika turneringarna men en jag har lagt lite på minnet var en äldre man som hade något kramdjur typ björn eller liknande fastsydd på sin kavaj, tror han främst var på robertosns matcher.

Många stamgäster på VM återkommer år efter år vilket är rätt trevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Någon som har koll, när biljetterna till VM brukar släppas, ca pris osv?
Misstänker att ett annan problem kan vara få och dyra hotellrum i Sheffield under VM.

Att besöka en snookertävling är något jag kan rekommendera. Mina föräldrar har varit på flera tävlingar och jag och familjen besökte en PTC-turnering 2011 (tror jag). Mycket trevligt, vi var VIP-gäster och hade möjligheter att träffa spelarna lite halvprivat.

Länk > https://www.flashback.org/sp34636216

Just VM är en lång turnering vilket drar med sig en del kostnader om man vill täcka hela turneringen. Mindre turneringar blir billigare och just PTC-turneringarna i Europa är attraktiva med tanke på avstånd och kostnader.
Citera
2013-04-27, 12:04
Medlem
Zenophobias avatar
Trumps tur håller på att driva mig till vansinne! Han pangar i för kung och fosterland och bollarna
far runt på bordet helt slumpmässigt men lyckas alltid stanna så att Fu inte har något att spela på. Dessutom har han satt en massa bollar på ren tur, som sedan varit helt frameavgörande. Trump har inte ens förstånd att be om ursäkt. Han verkar inte intellektuellt kapabel att förstå begreppet tur. Förstår att Carter blev sur på sådant beteende. Hur Fu ska orka med den här psykiska tortyren övergår mitt förstånd. Men han har ett stålpsyke den saken är klar. Fu är Stålmannen!
Senast redigerad av Zenophobia 2013-04-27 kl. 12:15.
Citera
2013-04-27, 12:42
Medlem
Moltas666s avatar
Trump - Fu 8-4. Fu missar lite för mycket. Trump ser ganska samlad ut utan att vara helt på topp.
Citera
2013-04-27, 13:07
Medlem
Mattelols avatar
Hur fan messar man in till Kim?
Citera
2013-04-27, 13:14
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol

Man kan skicka sms men jag vet ej till vilket nummer men jag tror det har nämnts i tråden någonstans, annars har andra säkert koll på det.
Citera
2013-04-27, 13:28
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Trump - Fu 8-4. Fu missar lite för mycket. Trump ser ganska samlad ut utan att vara helt på topp.

Nu har Fu reducerat till 8-6, det kanske blir en hyfsat jämn match ändå.
Citera
2013-04-27, 13:33
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:

72445 är numret. Tror även att du ska inleda det med ESP följt av din fråga. Exempelvis:

"ESP Hej! Hur många poäng är svarta bollen värd? Hälsningar Schizofrenen"
Citera
2013-04-27, 13:40
Medlem
Schizofrenens avatar
Slog precis på TV'n, och möttes av en liten text nere vid scoreboarden; "Point without Reply 256", vad menades med denna?
Citera
2013-04-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Slog precis på TV'n, och möttes av en liten text nere vid scoreboarden; "Point without Reply 256", vad menades med denna?

Tror att det betyder att Fu då hade tagit 256 poäng i rad sedan Trump senast fick en poäng.
Citera
2013-04-27, 14:07
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
72445 är numret. Tror även att du ska inleda det med ESP följt av din fråga. Exempelvis:

"ESP Hej! Hur många poäng är svarta bollen värd? Hälsningar Schizofrenen"

Tackar så hjärligt! Vad är oddsen att man får svar?
Citera
2013-04-27, 14:24
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:

Hyfsat goda, om frågan är intressant för en större publik.
Citera
2013-04-27, 14:58
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:

Ställ frågan här och spara en femma. Vi har säkert hört den innan. ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in