2020-01-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Robertson är på övre halvan med Murphy. (eller har wikipedia fel träd?)
Det stämmer. G Wilson, Murphy, Higgins, Ding och Robertson på övre halvan. Williams och Trump på nedre.
Citera
2020-01-29, 04:17
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Robertson är på övre halvan med Murphy. (eller har wikipedia fel träd?)
Det är jag som behöver synkorrigering
Citera
2020-01-29, 21:07
Medlem
Millediablos avatar
Dot mot Tian 5-4, den som vågar vinner. Tian ledde 4-2 men blir försiktig i avgörande läge. Dot är ändå rätt vass och inte lätt att slå när han biter sig fast.
Citera
2020-01-29, 23:32
Medlem
Millediablos avatar
Mr.Bond ser ut att ånga på, Trump guck ju vidare rätt enkelt. Ganska lätttippat än aå länge.
Citera
2020-01-29, 23:51
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Ganska lätttippat än aå länge.

Ja, enda som överraskar lite är Brecel mot Perry, inte så mycket att Brecel vinner men jag hade trott jämnare än 5-0.
Citera
2020-01-30, 00:46
Medlem
Millediablos avatar
3 pass imorgon, 10-tiden för dom första kombatanterna. Trump - Brecel som en aftondessert vid 20:00, må belgaren nu ha lite glöd i armen så att det blir en rykande historia av det hela.
Citera
2020-01-30, 17:13
Medlem
Millediablos avatar
Higgins ut i första omgången trots ledning, såg inte mer än sista 2 men det såg inget vidare ut.

Vem tycker ni har bästa "break off"-stöten på touren? Suttit och tittat länge nu men hittar ingen favorit när det gäller det momentet.
Lite konstigt att en del toppspelare långt in i karriären fortfarande trixar med det.
Citera
2020-01-31, 17:04
Medlem
Idag kom den väntade nyheten att China Open skjuts upp alternativt ställs in mtp coronaviruset.

Därmed bara tre turneringar kvar innan VM för alla de som inte kvalificerar sig för Coral Series. (Welsh Open, Shoot-Out och Gibraltar Open.)
Citera
2020-01-31, 17:15
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Idag kom den väntade nyheten att China Open skjuts upp alternativt ställs in mtp coronaviruset.

Skjuts upp? Till efter VM? Tror nog det blir inställt.
Citera
2020-01-31, 19:14
Medlem
Citat:
Skjuts upp? Till efter VM? Tror nog det blir inställt.
Ja, det känns inte osannolikt att turneringen ställs in helt. Om den skjuts upp så blir det till nästa säsong som jag förstått det.

Det är helt klart för tidigt att veta hur länge virusutbrottet kommer omöjliggöra internationella tävlingar i Kina, men om det tex. är möjligt redan till hösten kan jag tänka mig att man vill köra China Open då.
Citera
2020-01-31, 22:18
Medlem
Millediablos avatar
Gibraltar kan få oväntat besök. I Berlin ser Robertson och Trump ut att ånga på. Hoppas på tajtare semifinaler imorgon, dom hårdaste matcherna missades av tv-kamerorna idag.

Edit såg nu att Murphy-Zhou visas på ES player.
Citera
2020-02-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Gibraltar kan få oväntat besök. I Berlin ser Robertson och Trump ut att ånga på. Hoppas på tajtare semifinaler imorgon, dom hårdaste matcherna missades av tv-kamerorna idag.
Om Robertson vinner titeln i Berlin har han redan säkrat bonusen. Bara genom att gå till final skulle han i praktiken göra det extremt svårt för någon annan att vinna bonusen. Så förmodligen påverkas inte startfältet i Gibraltar särskilt mycket av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in