2005-02-17, 11:56
Medlem
snow_mans avatar
Ny krönika:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,604447,00.html

Hatbrev någon?
Citera
2005-02-17, 12:01
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Ny krönika:

Hatbrev någon?

Tycker att alla med 3 minuter över knåpar ihop ett litet hatbrev och skickar iväg det till den här totala idioten!
Citera
2005-02-17, 12:02
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Ny krönika:

Hatbrev någon?

Han har en viss poäng faktiskt. Emellanåt verkar det som kommentatorn tar en fikapaus, och har även hört att han varit irreterad på någon dum sms fråga osv. Visst tycker jag han är ganska bra för det mesta, men han har sina djupdykningar också!
Citera
2005-02-17, 12:06
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy

Han har en viss poäng faktiskt. Emellanåt verkar det som kommentatorn tar en fikapaus, och har även hört att han varit irreterad på någon dum sms fråga osv. Visst tycker jag han är ganska bra för det mesta, men han har sina djupdykningar också!

Han är jävligt insatt i sporten och förstår verkligen hur man kommenterar en snooker-match. Jag uppskattar dessa tysta stunder väldigt mkt. För det är spelet som är det viktiga. Jag behöver inte ngn som hejar fram snooker-spelarna för att vara helt insatt i matchen.

Kim Hartman är i mitt tycke den bästa sportkommentator jag någonsin hört.
Den där snubben har inte en halv poäng i sin artikel. Hartman är en sann hjälte och ska dyrkas därefter.

Citera
2005-02-17, 12:08
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Han är jävligt insatt i sporten och förstår verkligen hur man kommenterar en snooker-match. Jag uppskattar dessa tysta stunder väldigt mkt. För det är spelet som är det viktiga. Jag behöver inte ngn som hejar fram snooker-spelarna för att vara helt insatt i matchen.

Kim Hartman är i mitt tycke den bästa sportkommentator jag någonsin hört.
Den där snubben har inte en halv poäng i sin artikel. Hartman är en sann hjälte och ska dyrkas därefter.

Det finns något som heter för långa tysta stunder. Och han lite ojämnt kommenterande. Kunnig är han, och duktig i övrigt, men han har fortfarande lite att arbeta på.
Citera
2005-02-17, 12:11
insomnias avatar
Citat:
Det finns något som heter för långa tysta stunder. Och han lite ojämnt kommenterande. Kunnig är han, och duktig i övrigt, men han har fortfarande lite att arbeta på.

Inte i snooker. Hellre att han är tyst än att han ska tvingas förklara reglerna 3 ggr per match. Så många nya tittare kan det väl ändå inte tillkomma under varenda sändning.
Citera
2005-02-17, 12:15
Medlem
icys avatar
Citat:
Inte i snooker. Hellre att han är tyst än att han ska tvingas förklara reglerna 3 ggr per match. Så många nya tittare kan det väl ändå inte tillkomma under varenda sändning.

Du har fel, jag har rätt. En kommentator bör väl kunna kommentera annat är regler. Jag tycker snooker kan vara rätt trevligt, men de där tystnader ger ingenting. Visst han behöver inte prata hela tiden, men 5-10 minuters pauser är alldeles för mycket.
Citera
2005-02-17, 12:21
insomnias avatar
Citat:
Du har fel, jag har rätt. En kommentator bör väl kunna kommentera annat är regler. Jag tycker snooker kan vara rätt trevligt, men de där tystnader ger ingenting. Visst han behöver inte prata hela tiden, men 5-10 minuters pauser är alldeles för mycket.

"Min pappa kan slå din."

Verkar som att vi har skilda åsikter och jag är villig att lämna det här.
Jag gillar tystnad, du hade gärna velat ha en gaphals som skriker ut "FOUL!" varje gång de blir just foul och blir spritt språngande galen och börjar springa runt skrikande varje gång ngn blir snookrad.
Att kommentera varenda röd boll med "vilken otrolig stöt!!" hade nog också passat dig väldigt väl.
Citera
2005-02-17, 12:28
Medlem
icys avatar
Citat:
"Min pappa kan slå din."

Verkar som att vi har skilda åsikter och jag är villig att lämna det här.
Jag gillar tystnad, du hade gärna velat ha en gaphals som skriker ut "FOUL!" varje gång de blir just foul och blir spritt språngande galen och börjar springa runt skrikande varje gång ngn blir snookrad.
Att kommentera varenda röd boll med "vilken otrolig stöt!!" hade nog också passat dig väldigt väl.

Nu är du bara löjlig. Jag inte sagt att jag är emot tystnad helt, men inte 5-10 minuters, där man efter ett tag undrar vad som hänt med kommentatorn. Ibland händer det något intressant han kan kommentera också, men ändå tystnad. En annan sak jag heller inte gillar är att han ibland ber en kolla upp reglerna själv, när de inte är för självklara regler,det ju då hans expertis borde göra sig gällande. Nä, ibland tycker jag han verkar lat!
Citera
2005-02-17, 12:33
insomnias avatar
Citat:
Nu är du bara löjlig. Jag inte sagt att jag är emot tystnad helt, men inte 5-10 minuters, där man efter ett tag undrar vad som hänt med kommentatorn. Ibland händer det något intressant han kan kommentera också, men ändå tystnad. En annan sak jag heller inte gillar är att han ibland ber en kolla upp reglerna själv, när de inte är för självklara regler,det ju då hans expertis borde göra sig gällande. Nä, ibland tycker jag han verkar lat!

Att vara löjlig var min mening. Försökte vara lite övertydlig och komisk(?).

Ja, det kan jag förstå att du tycker, och kan hålla med till viss del. Men ändå inte.
Tycker att han pratar vid rätt tillfällen, hellre för lite än för mkt.

Nej, tycker mer att det är reklam för den svenska snooker-sidan vid dessa tillfällen, och han vill inte störa spelet. Dessutom så ska han väl ändå inte behöva dra upp reglerna vid varje sändning.
Citera
2005-02-17, 12:36
Medlem
icys avatar
Citat:
Att vara löjlig var min mening. Försökte vara lite övertydlig och komisk(?).

Ja, det kan jag förstå att du tycker, och kan hålla med till viss del. Men ändå inte.
Tycker att han pratar vid rätt tillfällen, hellre för lite än för mkt.

Nej, tycker mer att det är reklam för den svenska snooker-sidan vid dessa tillfällen, och han vill inte störa spelet. Dessutom så ska han väl ändå inte behöva dra upp reglerna vid varje sändning.

Nu orkar jag inte disskutera kommentatorn längre, så rolig är han inte!
Har du koll på vem som möter vem i Masters? Har inte hängt med så mycket i början av turneringen.
Citera
2005-02-17, 12:38
Medlem
Vad går det ut på?

Citat:
Det har börjat visas nu igen på Eurosport efter ett långt uppehåll. Ngn som verkligen gillar att kolla på snooker?
Jag älskar passiva sporter som snooker.

Favoritspelaren är självklart Ronnie O'Sullivan. Världsettan.

Har aldrig fattat vad snooker går ut på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in