2018-12-15, 18:22
Medlem
god.childs avatar
Nu sitter Allen i studion och säger att han var bakfull i början av matchen. Har svårt att tolka om det stämmer eller om han skojar med oss alla.
Citera
2018-12-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Nu sitter Allen i studion och säger att han var bakfull i början av matchen. Har svårt att tolka om det stämmer eller om han skojar med oss alla.
Det såg verkligen ut som att han menade det han sa. Kul för Wells att höra det när han spelat karriärens viktigaste match...
Citera
2018-12-15, 18:40
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Haha vilken King han är!
Citera
2018-12-15, 19:35
Medlem
Millediablos avatar
Lite trist ändå, han skulle ut på stan ikväll också. Dyker han upp i den där formen mot Trump/Murphy lär det bli svårt och en ensidig final att titta på.
I mitt personliga tycke (och hans eget) hade det varit bättre med en annan finalist.

Judd har övertaget i allt mot Murphy. Offensiv, defensiv, taktiskt och är dessutom förmodligen den som är bäst just nu på att spela från svåra lägen. 6-3 är mitt urusla tips.
Senast redigerad av Millediablo 2018-12-15 kl. 19:54.
Citera
2018-12-15, 22:56
Medlem
Millediablos avatar
Vilken konstig match, sluggerfest i början sen missar hit å dit. Trump spelade ingen bra snooker ikväll och då förlorar man.
Citera
2018-12-16, 15:25
Medlem
TilleyHats avatar
Tät finalmatch vi får se i Scottish Open. 2-2 i tepausen.
Citera
2018-12-16, 21:13
Medlem
god.childs avatar
Smurfen ser balanserad och lugn ut. Hankar sig fram med korta serier men stressar inte upp sig.
Citera
2018-12-16, 21:19
Medlem
Det är lite småläskigt när Murphy börjar dunka i de långa bollarna. När hans köföring stämmer är han hur bra som helst, men han har inte direkt något alternativt spel att luta sig mot när de långa attackerna inte sitter.
Citera
2018-12-16, 22:13
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Det är lite småläskigt när Murphy börjar dunka i de långa bollarna. När hans köföring stämmer är han hur bra som helst, men han har inte direkt något alternativt spel att luta sig mot när de långa attackerna inte sitter.
Som du säger, otäck precision när spelet sitter. Är Allen nykter nog att ta hem detta måntro?
Citera
2018-12-16, 22:28
Medlem
god.childs avatar
Wow han halkar Murphy, en sådan stöt ser man ju annars bara i goda vänners lag på biljardpalatset.
Citera
2018-12-16, 22:47
Medlem
Allen har verkligen nått en ny nivå under 2018. Även om han fortfarande inte är en personlig favorit för mig har han vuxit en hel del i mina ögon. Alltid trevligt att se en sådan talangfull spelare vinna lite också.
Citera
2018-12-17, 00:23
Medlem
TilleyHats avatar
Mark Allen har varit en spelare att räkna med till semifinal i tio år nu, men först i år har han tagit ett kliv upp på stegen. Segern i Masters bröt definitivt barriären och nu spelar han med ett helt annat självförtroende. Skillnaden nu jämfört med förr är att han nu mentalt tror att han kan vinna medan förr trodde han att han kunde ta sig till semifinal. Nu vet han att han även kan vinna regelbundet på brittisk mark och inte bara i Kina. Jag tror han blir livsfarlig i VM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in