2007-12-16, 12:36
Medlem
camejos avatar
Att dom prioriterar snooker så lågt att dom inte ens får in matchen på eurosport 2 gör mig deprimerad. Snowboarding, hurra
Citera
2007-12-16, 17:41
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Att dom prioriterar snooker så lågt att dom inte ens får in matchen på eurosport 2 gör mig deprimerad. Snowboarding, hurra

Ja, knepig prioritering.
Undrar om det blir något spel i livesändning överhuvudtaget.

Citera
2007-12-16, 23:05
insomnias avatar
Kul att se att O'Sullivan spelar riktigt bra igen. Matchen är inte slut än, eller? De visar nionde framet på Eurosport nu, det är inte direktsänt.
Citera
2007-12-16, 23:07
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Kul att se att O'Sullivan spelar riktigt bra igen. Matchen är inte slut än, eller? De visar nionde framet på Eurosport nu, det är inte direktsänt.

Citera
2007-12-16, 23:20
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras

Citera
2007-12-17, 19:22
Medlem
camejos avatar
Ser verkligen framemot Masters, den turnering tar verkligen fram det bästa ur spelarna!

Fin turnering av Ronnie, mycket värdigt.
Citera
2007-12-18, 17:02
Medlem
booses avatar
Riktigt grym turnering av Ronnie.
Lite pinsamt när det blev applåder varje gång Maguire satte en boll.
Han blev helt utspelad.

Nån som vet var man kan se världsrankingen?
Citera
2007-12-18, 21:20
Medlem
fergusons avatar
Undrar varför Macguire klappade ihop så totalt... han gjorde ju några helt ofattbara missar ibörjan... kanske var dom som satte sig i huvudet på honom samtidigt som O´Sullivan spelade grymt bra
Citera
2007-12-18, 22:41
Medlem
Jim Divines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Undrar varför Macguire klappade ihop så totalt... han gjorde ju några helt ofattbara missar ibörjan... kanske var dom som satte sig i huvudet på honom samtidigt som O´Sullivan spelade grymt bra

Precis, missarna i början gnagde på psyket samtidigt som Sullivan spelade på topp som den snookergud han är...

Riktigt kul att se, Masters ska bli mycket spännande.
Citera
2007-12-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Riktigt grym turnering av Ronnie.
Lite pinsamt när det blev applåder varje gång Maguire satte en boll.
Han blev helt utspelad.

Nån som vet var man kan se världsrankingen?
http://www.worldsnooker.com/players_rankings.htm

alternativt

http://www.thesnookerforum.com/
Citera
2007-12-21, 19:00
Medlem
Ccolacs avatar
Har inte orka läsa genom hela tråden men en favorit när det begav sig var Paul Hunter som i mitt tycke dog alldeles för tidigt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunter

Favoriten nu är annars Peter Ebdon för hans i mitt tycke otroliga koncentrerade spel, samt även Stephen Hendry för att han fortfarande när han spelar som bästa kan slå alla i världen
Citera
2007-12-24, 12:05
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccolac
Har inte orka läsa genom hela tråden men en favorit när det begav sig var Paul Hunter som i mitt tycke dog alldeles för tidigt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunter

Favoriten nu är annars Peter Ebdon för hans i mitt tycke otroliga koncentrerade spel, samt även Stephen Hendry för att han fortfarande när han spelar som bästa kan slå alla i världen

Jag avskyr Peter Ebdon av idag, hans förbannade tänkande för att man sitter och får för sig att han ska komma med värsta superstöten men så kommer det nånting slentrianmässigt ur honom ändå. Dock så är den unge Ebdon rätt underhållande att se.

Stephen Hendry är den bäste någonsin. Det hade varit roligt att se honom i början på karriären idag och se hur långt han kunde gå. Snubben har ju trots allt vunnit VM med en fraktur i armen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in