2012-01-20, 12:53
Medlem
TilleyHats avatar
Higgins är en grymt stabil spelare som mer eller mindre alltid briljerar i de stora turneringarna till skillnad mot O'Sullivan som ofta har problem med motivationen.
Citera
2012-01-20, 15:46
Medlem
Moltas666s avatar
Robertson leder med 4-1 mot Williams.
Citera
2012-01-20, 16:31
Medlem
Moltas666s avatar
Robertson leder nu med 5-3, Williams stretar emot bra.
Citera
2012-01-20, 16:45
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Robertson leder med 4-1 mot Williams.

Tråkigt, jag gillar Williams spelstil och han har haft oflyt i de senaste turneringarna.

Några ord om de mest aktuella (förutom White).

*Williams: Ser ut som en surpuppa men skenet bedrar, backar aldrig för en svår stöt.
*Higgins: Alltid stabil och säker men lite tråkig att kolla på, för maskinmässig.
*Trump: Finns det nån mer underhållande att kolla på? Skulle dock behöva bjuda på sig själv lite mer.
*Selby: Mycket duktig men ack så tråkig.*
*Dott: * Se Selby.
*Robertson: En som jag gillade förut men känns lite tristare nu.
*Murphy: Verkar ha tappat lite i långspelet, men fortfarande stark.
*O`Sullivan: Den bästa men jag gillar inte när motivationen saknas, tråkigt.
*Maguire: Stor kapacitet, man vet aldrig var man har honom, kan spöa vem som helst
*Allen: Grymt bra och verkar sympatisk, en framtida mästare. Har haft lite oflyt.
*Gould: Late bloomer? Förmodligen, just nu är han farlig.*
*Bingham: *Se Gould.
*White: Gammal och trött? Ja, men min absoluta favorit. Synd att man missade hans storhetstid.

Kommentera gärna.
Senast redigerad av kompjuter 2012-01-20 kl. 16:51.
Citera
2012-01-20, 17:15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Tråkigt, jag gillar Williams spelstil och han har haft oflyt i de senaste turneringarna.

Några ord om de mest aktuella (förutom White).

*Williams: Ser ut som en surpuppa men skenet bedrar, backar aldrig för en svår stöt. Hård som sten.
*Higgins: Alltid stabil och säker men lite tråkig att kolla på, för maskinmässig. Håller med, lite tråkig.
*Trump: Finns det nån mer underhållande att kolla på? Skulle dock behöva bjuda på sig själv lite mer. Agerar fortfarande lite stelt som en skolgrabb. Kommer att bli världsmästare.
*Selby: Mycket duktig men ack så tråkig.* Tråkselby är verkligen trist. Framgångsrik dock.
*Dott: * Se Selby. Min frus favoritspelare.
*Robertson: En som jag gillade förut men känns lite tristare nu. Numera etablerad, oerhört kompetent.
*Murphy: Verkar ha tappat lite i långspelet, men fortfarande stark. Inte som tidigare nej.
*O`Sullivan: Den bästa men jag gillar inte när motivationen saknas, tråkigt. Bollgeni, den bäste när demonerna inte far runt i hans kropp.
*Maguire: Stor kapacitet, man vet aldrig var man har honom, kan spöa vem som helst. Otrevlig typ.
*Allen: Grymt bra och verkar sympatisk, en framtida mästare. Har haft lite oflyt. Hög nivå, bör knipa en VM-titel innan han lägger av.
*Gould: Late bloomer? Förmodligen, just nu är han farlig.* Hispig typ, nervös. Varvar kanonspel med nybörjarfel.
*Bingham: *Se Gould. Late bloomer på riktigt. Duktig men vinner inga stora titlar.
*White: Gammal och trött? Ja, men min absoluta favorit. Synd att man missade hans storhetstid. Jimmy White är den bäste snookerspelaren någonsin som aldrig vunnit VM.

Kommentera gärna. Det har jag gjort...

Robertson vann med 6-4 mot Williams.
Senast redigerad av Moltas666 2012-01-20 kl. 17:17.
Citera
2012-01-20, 18:42
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Robertson vann med 6-4 mot Williams.

Fan, jag som hoppades att Williams skulle vända.

Tack för feedbacken, du har vart med i svängen märker jag
Citera
2012-01-21, 23:04
Medlem
Neil Robertson mot Shaun Murphy nu när Murphy slog Higgins med 6-5.

Robertson verkar stark nu när han slog Trump.
Citera
2012-01-23, 00:15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Neil Robertson mot Shaun Murphy nu när Murphy slog Higgins med 6-5.

Robertson verkar stark nu när han slog Trump.

Robertson vann med 10-6 över Murphy och verkar vara i kanonform.
Citera
2012-01-23, 00:16
Medlem
Robertson vann över Murphy. Stabilt spelat. 150.000 pund är inte fy skam.
Citera
2012-02-16, 18:51
Medlem
pettachis avatar
Skönt att se en harmonisk O'Sullivan vinna över mark Wiliams i Wales Open,ger hopp inför Vm.
Ej hemma så kunde ej titta på ptc från Berlin,men eftersom han vann måste han ha spelat någorlunda bra.
Citera
2012-02-16, 19:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Skönt att se en harmonisk O'Sullivan vinna över mark Wiliams i Wales Open,ger hopp inför Vm.
Ej hemma så kunde ej titta på ptc från Berlin,men eftersom han vann måste han ha spelat någorlunda bra.

När börjar VM?

Jag tror, och hoppas verkligen att den unge och mycket underhållande Trump tar sig väldigt långt i år.
Citera
2012-02-16, 20:06
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
När börjar VM?

Jag tror, och hoppas verkligen att den unge och mycket underhållande Trump tar sig väldigt långt i år.
Vet ej exakt men mitten på April,avslutas alltid första måndagen i maj då det är bankdag i Storbritannien allså ledigt.
Trump kommer nog dominera sporten i många år,finns det några riktiga utmanare förutom Robertson när Sullivan,Higgins,Wiliams,Selby och smurfen lägger av?
Kineserna har gått tillbaka,men kommer säkert nya då Snooker tydligen är jättestort i kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in