2014-05-02, 23:15
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Varför inte köra båda till finalen, förra året satt ju Maria med.

Ja det vore intressant att höra Kim kommentera med någon som kan spelet ordentligt. Ingen dum idé.
Citera
2014-05-02, 23:51
Medlem
Glappkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Ja det vore intressant att höra Kim kommentera med någon som kan spelet ordentligt. Ingen dum idé.
Det har redan hänt. Kan säga att det inte gick så bra ... för Kim.
Jag har tidigare nämnt Niclas Bergendorff.
Citera
2014-05-03, 02:19
Medlem
Moon The Loons avatar
Ni som var med och såg sporten under 90-talet. Vem anser ni vara bäst genom tiderna mellan Stephen Hendry och Ronnie O'Sullivan? Ingen annan kan väl anses vara i närheten?
Citera
2014-05-03, 09:50
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Ni som var med och såg sporten under 90-talet. Vem anser ni vara bäst genom tiderna mellan Stephen Hendry och Ronnie O'Sullivan? Ingen annan kan väl anses vara i närheten?
Nu började jag följa snooker 2003, men Steve Davis bör nog vara med på ett hörn.
Citera
2014-05-03, 09:54
Medlem
pettachis avatar
Kim har väl nämnt några gånger att på 80-talet syndes Steve Davis mer på tv än Margaret Thatcher gjorde.
Citera
2014-05-03, 10:02
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glappkontakt
Det har redan hänt. Kan säga att det inte gick så bra ... för Kim.
Jag har tidigare nämnt Niclas Bergendorff.
Hehhe Kim Hartman våran egen mysfarbror.
Niclas Bergendorff, känner igen namnet.
Vad brukar han kommentera?
Citera
2014-05-03, 10:25
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Hehhe Kim Hartman våran egen mysfarbror.
Niclas Bergendorff, känner igen namnet.
Vad brukar han kommentera?

Han är poolspelare och har kommenterat en del snooker.
Citera
2014-05-03, 10:27
Medlem
TilleyHats avatar
Vem som än vinner VM av O'Sullivan, Robertson eller Selby så känns det som att det blir en mycket värdig världsmästare.
Citera
2014-05-03, 10:29
Moderator
Morfar-52s avatar
Är ganska säker på att om Robertson kan köra i sitt eget tempo, vinner han i dag. Han har haft för lätt för att ramla in i Selbys tempo så här långt.
Citera
2014-05-03, 10:40
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Vem som än vinner VM av O'Sullivan, Robertson eller Selby så känns det som att det blir en mycket värdig världsmästare.
Visst är det så.
Jag gillar alla tre, unnar Selby en titel samtidigt vill jag att O'Sullivan ska ta nummer sex.

Måste vara några år sedan Niclas kommenterade eller?
Citera
2014-05-03, 10:59
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Visst är det så.
Jag gillar alla tre, unnar Selby en titel samtidigt vill jag att O'Sullivan ska ta nummer sex.

Måste vara några år sedan Niclas kommenterade eller?

Inte särskilt länge sen. Tror han tagit någon mindre PTC-tävling. Gör ett gott intryck men minns inte hur mycket han pratar om spelet. Mer än Kim i alla fall.

Känner lite med Jonas Fahlander som får stå helt och sidan. Han var rolig igår. Berättade att han varit på PTC-tävling i Polen och att vakterna de hade var enorma och att man inte behövde förstå polska för att fatta budskapet när de blängde.
Citera
2014-05-03, 10:59
Medlem
Glappkontakts avatar
90-talets gigant är, enligt mig, Hendry. Tog över tronen från Steve Davis. Att O'Sullivan inte dominerar på samma sätt som Davis och Hendry är väl för att han inte spelar så många turneringar.

Niclas Bergendorff är biljardspelare. Han har kommenterat allt inom biljardsporten med stor framgång. Senast 2012 var det carambol. För att få en liten uppfattning om hans förmåga så kan man läsa lite http://iof1.idrottonline.se/SvenskaBiljardforbundet/Blogg/BergendorffsBetraktelser/

Robertson måste öka tempot idag om han ska lyckas slå Selby. Precis som han gjorde mot Trump när han vände och vann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in