2024-11-25, 20:37
Medlem
TilleyHats avatar
Maguires spel idag var nog bland det sämsta jag sett. Han gjorde ingenting rätt. Kyren Wilson var nästan lika dålig men vann med 6-0.
Citera
2024-11-26, 06:55
Medlem
TilleyHats avatar
Luca Brecel förlorade igen och riskerar att tappa sin placering på topp-64 inför nästa säsong.
Citera
2024-11-26, 11:03
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Luca Brecel förlorade igen och riskerar att tappa sin placering på topp-64 inför nästa säsong.

Skillnaden mellan årets och fjolårets världsmästare är som natt och dag. Men lägger man inte ner den tid som krävs utan håller på och velar med massa annat kommer det straffa sig. Även för en bolltalang som Luca.
Citera
2024-11-26, 15:38
Medlem
Kotte456s avatar
Kan vi inte ha en insamling och skicka Kim Hartman till en talpedagog? Jäkla mummelpelle
Citera
2024-11-26, 16:15
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Skillnaden mellan årets och fjolårets världsmästare är som natt och dag. Men lägger man inte ner den tid som krävs utan håller på och velar med massa annat kommer det straffa sig. Även för en bolltalang som Luca.

Ja, det är riktigt skämmigt hur Brecel behandlade sin period som världsmästare. Det vore på sätt och vis rätt åt honom om han åkte ur Touren. All han vill satsa på Ironman är för mig lite Kalle Ankavarning.

Kyren däremot, som du säger, ska ha all heder åt sin regenttid oavsett vad han gör från nu och fram till nästa VM.
Citera
2024-11-29, 15:28
Medlem
Kan ingen säga åt vår idiotiske Svenska kommentator, att han skall prata om matchen, och inte allt annat.

Jag är trött på honom.
Citera
2024-11-29, 17:14
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal
Kan ingen säga åt vår idiotiske Svenska kommentator, att han skall prata om matchen, och inte allt annat.

Jag är trött på honom.

Gå själv in på Snooker Sverige på Facebook och säg det till honom om du stör dig på hans sätt att kommentera.
Citera
2024-11-29, 20:52
Medlem
Citat:
Gå själv in på Snooker Sverige på Facebook och säg det till honom om du stör dig på hans sätt att kommentera.

Jag tror att någon redan har gjort det, han blev bättre dom två sista framen.
Citera
2024-11-29, 22:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Kan vi inte ha en insamling och skicka Kim Hartman till en talpedagog? Jäkla mummelpelle

Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal

Jag är trött på honom.
Jag ledsnade på Kims "kommentering" för flera år sedan. Kan ni så är det värt 180:-/månaden för dom engelska kommentatorerna på Discovery+.

Nu verkar Lisowsky tappa spelet igen, från 3-1 i pausen till 3-4 mot Allen.
Nerverna?
Citera
2024-11-30, 08:42
Medlem
TilleyHats avatar
Av de fyra som är kvar i UK Championship håller jag mest på Barry Hawkins. Tänk om han lyckades klämma ur sig en vinst i en Triple Crown!
Citera
2024-11-30, 17:40
Medlem
drinksareonmes avatar
Trump GOAT.
Citera
2024-11-30, 22:25
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Av de fyra som är kvar i UK Championship håller jag mest på Barry Hawkins. Tänk om han lyckades klämma ur sig en vinst i en Triple Crown!

Håller med. Bästa utfallet härifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Trump GOAT.

En spelare som har samma antal VM-titlar som Peter Ebdon, Graeme Dott mfl. kan omöjligen vara get.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in