2013-11-28, 22:37
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Min teori är att ungefär samma men att det även är ett krav för att få sändning. Tillåt mig - att med Arnold-röst - säga: Don't mind about the snooker! Bundesliga über alles.

På Worldsnooker finns en schysst deal. Har man Flash så kan man se via en annan streamingtjänst för fem euro/månad (löpande) eller ett år för 30 euro. OBS OBS! Det är automatisk förlängning av avtalet. Något som inte är tillåtet enligt svensk konsumentlag. Värt att kika på i alla fall.

Bra information som kan komma till nytta!
Citera
2013-11-28, 23:01
Medlem
TilleyHats avatar
Eurosport har givetvis sponsorskontrakt med ex.vis Bunderliga vilket gör det svårt för kanalen att bryta en match för att visa direktsänd snooker.
Citera
2013-11-28, 23:16
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Eurosport har givetvis sponsorskontrakt med ex.vis Bunderliga vilket gör det svårt för kanalen att bryta en match för att visa direktsänd snooker.

Precis, så är det. Dessutom bör man kanske tänka på att om inte Eurosport hade funnits så hade vi kanske inte kunnat se snooker öht...

Lite irriterande är det dock när det gäller Eurosports lite njugga inställning och trixande med programtablåerna. Eller också är det bara jag som är lite gnällig...
Citera
2013-11-28, 23:38
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Precis, så är det. Dessutom bör man kanske tänka på att om inte Eurosport hade funnits så hade vi kanske inte kunnat se snooker öht...

Lite irriterande är det dock när det gäller Eurosports lite njugga inställning och trixande med programtablåerna. Eller också är det bara jag som är lite gnällig...

Man kan aldrig vara gnällig när det gäller snooker. Kanske någon PTC-turnering men inte någon av de största.

Har man Silverlight finns en promokod på Eurosport att prova fritt en dag.

Vill dock inte sitta vid datorn nu när jag är risig. En Raspberry Pi hade varit fint nu.
Citera
2013-11-29, 17:42
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Man kan aldrig vara gnällig när det gäller snooker. Kanske någon PTC-turnering men inte någon av de största.

Det var vackert och poetiskt sagt...
Citera
2013-11-30, 11:03
Medlem
Moltas666s avatar
Söndag kväll visar Eurosport 2 direkt från UK Championship.

EDIT...dunderfel. Eurosport 2 visar UK Championship redan ikväll kl 20.30.
Senast redigerad av Moltas666 2013-11-30 kl. 11:05.
Citera
2013-11-30, 16:56
Medlem
Skatteskolks avatar
Ronnie O'Sullivan vann sin match mot en okänd spelare med 6-0. Känns ändå bra!
Citera
2013-11-30, 20:42
Medlem
Skatteskolks avatar
Shit pommes! Han som spelar nu mot Selby är 15 år. Shane Castle. Spelar dessutom respektlöst och ser inte ett dugg nervös ut. Lär få några tusen till på Twitter som följer honom om han har det.

En dålig nyhet och en bra nyhet. Fu är utslagen efter uddaframesförlust. Däremot har Ebdon åkt ut. :-D
Citera
2013-11-30, 23:28
Medlem
Skatteskolks avatar
I Selbys match mot Castle var där en domarincident. Eckhardt, ung belgare, nekade att putsa köbollen åt Selby. Det blev lite sus och Kim blev väldigt överraskad.

Vit låg i utkanten av några bollar och Selby hade ett väldigt svårt läge i miljön som inte alls var given. Efter att han nekade missade han också potten.

Man hörde hur de pratade om det efteråt och de verkade ändå vara god stämning. Kändes lite som att domaren ångrade sig när kameran filmade honom lite mer än vanligt.

Jag kan ha lite förståelse för domaren för Selby hade nog gärna velat ha ett par mm felplacerat. Om den inte gått hade han fått spela defensivt.

Lär komma upp på Youtube.

Selby vann matchen till slut men övertygade inte. Orken verkade ta slut hon grabben och Selby malde på. Fem eller sjätte turneringen för honom den här månaden. Femte tror jag. Inte alls givet att han skulle vinna som verkade trött.
Citera
2013-12-01, 14:42
Medlem
fjolla666s avatar
15.15 visar dom Snooker på Eurosport 1
Citera
2013-12-02, 11:41
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
15.15 visar dom Snooker på Eurosport 1

Jag har för mig att Kim nämnde något om att sändningarna från UK Championship skulle fungera bättre nu under veckan när det mesta av vintersporterna gör uppehåll.
Citera
2013-12-02, 12:16
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag har för mig att Kim nämnde något om att sändningarna från UK Championship skulle fungera bättre nu under veckan när det mesta av vintersporterna gör uppehåll.

Korrekt. Båda kanalerna sänder idag med start 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in