2014-01-17, 20:09
Medlem
Skatteskolks avatar
Robertson tar den här matchen. Tippar att Roberson tappar max tre frames. Maguire är för ojämn för att vinna mot en så bra motståndare.

Walden gjorde 39 poäng i första framet. Sen var det bara O'Sullivan för hela slanten och gjorde 566 poäng. Tidigare rekordet hade Ding mot Hendry 2009 tror jag Kim sa.

Selby har spelat tio matcher i Masters som gått till skiljeframe och vunnit alla.

Ett sponant förslag är att vi försöker samla lite guldklimpar här. En tar hand om Kims citat, en om statistik, en om papegojkunskap.
Senast redigerad av Skatteskolk 2014-01-17 kl. 20:21.
Citera
2014-01-17, 20:11
Medlem
Glappkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Verkligen, får hoppas fler får upp ögonen för denna underbara sport.
Får också tacka alla för en underbar tråd, helt otroligt vilket kunnande om snooker och spelet det finns här.
Har jag inte hängt med på ett tag, brukar jag kolla tråden först före snookersidor på webben.
Vissa personer här är effektivare än Google när det gäller snookerhistoria. Namn, matcher, årtal ..
Nu är det dags för fröken Robertson mot mannen med yrkesmördarlooken, Mguire. Go Mguire
Citera
2014-01-17, 20:30
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Selby har spelat tio matcher i Masters som gått till skiljeframe och vunnit
Allså, riktigt starkt av lönnmördaren Selby.
Såg reprisen efter fem, då Ronnie tydligen hade bråttom till något.
Som det skrevs tidigare, sista frame var lite lotteri.
Citera
2014-01-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kim Hartman
Det är därför Robertson är världsmästare och inte jag.

Efter att Robertson inte spelat som Kim föreslog
Citera
2014-01-17, 20:49
Medlem
NorthSNKRs avatar
Haha, skulle vara läckert att se Maguire och Selby i en svartvit snookerreklamfilm i bästa gangsterstil.
Klädda som lönnmördare på 40-talet, med bister uppsyn... stoppar händerna innanför rockarna och tar fram snookerköerna istället för pickadoller
Citera
2014-01-17, 20:51
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Efter att Robertson inte spelat som Kim föreslog
Hahaaa har någon reggat Kim Hartman.

Robertson Maguire har väl snart hållt på med sitt första frame längre än Ronnie's sex frame.
Citera
2014-01-17, 20:51
Medlem
NorthSNKRs avatar
Kim måste berätta i minst varannan sändning om hur mycket ett bord kostar, men folk fortsätter fråga... Kim berättar iaf plikttroget!
Citera
2014-01-17, 20:54
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Haha, skulle vara läckert att se Maguire och Selby i en svartvit snookerreklamfilm i bästa gangsterstil.
Klädda som lönnmördare på 40-talet, med bister uppsyn... stoppar händerna innanför rockarna och tar fram snookerköerna istället för pickadoller
Japp och med Selby i huvudrollen, lär rysaren forsätta över spöktimmen.
Citera
2014-01-17, 20:56
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Kim måste berätta i minst varannan sändning om hur mycket ett bord kostar, men folk fortsätter fråga... Kim berättar iaf plikttroget!
Ungefär lika ofta Robero Vacchi får berätta hur cyklisterna uträttar sina behov.
Citera
2014-01-17, 20:57
Medlem
Skatteskolks avatar
Nu vann Maguire framet precis men jag tror inte Robertson själv trodde han skulle vända. Tror mycket att han försöker få Maguire ur balans.

Blir lite beklämd över utvecklingen av matchen. Trodde inte på det där.
Senast redigerad av Skatteskolk 2014-01-17 kl. 21:10.
Citera
2014-01-17, 21:01
Medlem
NorthSNKRs avatar
Den flug/slipslöse har inte det långa spelet som sin största tillgång just nu...
Citera
2014-01-17, 21:13
Medlem
Glappkontakts avatar
Det är otroligt länge sen jag såg Mguire så fokuserad. Det här kan bli riktigt intressant ... 2-0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in