2006-03-26, 14:37
insomnias avatar
Har Ding Junhui tagit sig till final? Kan bli hans tredje turneringsvinst som 18-åring.
Citera
2006-03-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Har Ding Junhui tagit sig till final? Kan bli hans tredje turneringsvinst som 18-åring.

Han förlorade semi-finalen mot Williams.

Just nu är det Higgins vs Williams i finalen på Eurosport 2
Citera
2006-03-26, 17:05
Medlem
haha vid avgörande stöten på hela turnering pajar livesändningen och man missar det
När väl skiten funkar är det prisutdelning haha
Citera
2006-03-26, 23:38
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
haha vid avgörande stöten på hela turnering pajar livesändningen och man missar det
När väl skiten funkar är det prisutdelning haha

Såg reprisen idag, dock bara sista framet, ångrar att man missade den matchen. Så jämnt slut, fruktansvärt spännande att se. Dessutom hände det en hel del roliga misstag som de rullade efter matchen.
Citera
2006-03-27, 23:56
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Såg reprisen idag, dock bara sista framet, ångrar att man missade den matchen. Så jämnt slut, fruktansvärt spännande att se. Dessutom hände det en hel del roliga misstag som de rullade efter matchen.

Williams skutt över svart var ju en grej som hände på fritidsgården i högstadiet ungefär.
Citera
2006-03-28, 14:17
Medlem
camejos avatar
Var väl för Higgins som bollen hoppade?
Citera
2006-03-28, 15:23
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Så var det kanske? Han skulle i alla fall spela kraftig underskruv men missade, hoppade över svart och förlöpte i hörnet.
Citera
2006-03-28, 16:28
insomnias avatar
Jo, just skuttet hade man velat se igen. Såg så jävla roligt ut!
Citera
2006-03-28, 23:52
Medlem
Heinekens avatar
Efter Ken Dohertys förlust mot John Higgins fick jag nog! Denna förbannade skotte spelar så chanslöst mot motståndarnas marginalmisstag så det är nästan löjligt. Nog minns vi den röda bollen som inte borde ha gått i under det sista och avgörande framet mot O'Sullivan, och för att inte tala om hur han stal matchen ur Ken Dohertys händer! Jag var glad över att se Williams vinna, dels för att jag tycker det är kul att se de gamla gossarna (dvs de som på senare år har tappat formen lite) vinna lite titlar, men dels för att Higgins är en bedragare- han bedrar sina motståndare med fjantigt stöldaktigt spel! Dessutom klär han sig i förförande blått- ren djävulskap!
Citera
2006-04-15, 13:56
insomnias avatar
Nu har VM i snooker börjat, sändningarna har precs börjat på Eurosport. Nu är det massa bra snooker på tv i 17 dagar har jag för mig.

Missa nu inte detta för helvete!

http://www.worldsnooker.com/tournament_latest_drawsheet-49.htm
Citera
2006-04-15, 21:41
Medlem
camejos avatar
"Stephen Lee har redan börjat svettas. Inte så roligt att dela hörn med honom."

-Kim Hartman

På tal om nåt helt annat, är jag den enda som tycker att Embassy World Snooker Championship lät 10 000 gånger bättre än vad 888 World Snooker Championship gör? Och ja, jag är medveten varför det inte Embassy får sponsra längre.

Raket-Ronnie kliver in på tisdag sen :]
Citera
2006-04-16, 22:12
Medlem
camejos avatar
Mja, så kan det gå. Higgins utslagen av Mark Selby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in